Alkohol + benzo + alle former for smertestillende og du har den kombination de fleste stiller træskoene ved - også de erfarne bruger.
At lidt cider måske ikke skader, well jeg kender flere der bare skal tage maks 1mg tafil (alprazolam) + 1 øl og så er de ude i rusen der for dem er sjovt, men ikke kan styre indtaget af alkohol bagefter fordi de er så påvirkede.
Lol lyder nærmest som en "mor" og en løftepegefinger.. Men altså jeg har prøvet min del, derfor jeg bare vil informere dig, især lige når nitra'en er ny til dig;)
Har før hørt og kender til hvorfor nogen vælger subertexen hver dog opmærksom på toleransen udvikles lyn hurtigt, gætter på du måske oplever udover afslappethed så "glædes-rusen" kender i hvert fald til folk der kan indtage subertex og 3 timer virke som om de er på opkvikkende midler, derefter falder de ned i den "normale" rus man ville kende fra de ovenstående stoffer du selv skriver.
Hvis jeg var dig, ville jeg eftersom kombinationen udfra hvad du siger er ny, måske ikke vælge at tilføje alkohol da det påvirker både subertex'en og benzo'er... Det er altså en farlig kombination, så hvis du prøver mærk dig frem, stil resten af nitrazapam'en væk, det samme med subertex og ha kun adgang til lidt alkohol. Bare det tingene står et besværligt sted når man er påvirket kan gøre en forskel. Nytter jo heller ikke noget du ender i "komasøvn" så for du intet ud af rusen og det er vel det der er meningen her?
Er sikker på nogen vil mene, og sige sagtens sagtens men - det er altså en no-go-kombination og især når du ikke kender din tolerance. Du er lidt ude på glatis når det er nye ting, og det er heller ikke "for børn". Man skal respekter det man indtager, altså ta' sine forbehold og det gælder forresten lige meget hvad det er...