Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 13:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej alle der nu engang vælger at give denne thread et kig.
Mig og et par venner har bestemt os for at skulle på et psykedelisk eventyr i weekenden, men da vi alle tre har en masse gode ide'er til hvad vi kunne prøve. Synes vi det bedste valg ville være at spørge jer på Psychedelia.

Vi har været på eventyr før, dog ikke alle tre på samme tid.
Vi har samlet prøvet lidt af hvert som f.eks. Salvia, DMT og svampe.

Skal helst være muligt at få fingrene i "whatever you suggest", i morgen.

På forhånd mange tak :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Jeg syntes at svampe "altid" er spændende og kan hygges godt med selv på en lav dose. Har haft god oplevelse helt ned til 0.7g tørrede SN dog uden visuals men med stor interesse i at betragte ting og omgivelser. Har dog ikke erfarring med andet psykedelisk (udover mdmaet par gange/vil ikke sige det rammer helt i samme kategori). Hvad jeg dog tit har hørt og læst mig til, så skulle LSD være ret interessant samt LSA, men på disse punkter vil jeg lade erfarne brugere bidrage med foreslag og info.

Har i en plan om hvad der skal ske? En tur i naturen, hjemlige hygge eller? Er der andre ting i har tænkt på der måske kunne bidrage til en "løsning"?

Uanset hvad i beslutter jer for, vil jeg ønske jer et godt eventyr og husk nu at passe på hinanden ;)

Mvh.

Medlem

Kan være jeg ikke fik gjordt det klart nok, men hvad vi skal finde på under vores psykedelisk eventyr var også en del af spørgsmålet :) da vi føler det er lidt for koldt til en skovtur, vil vi fortrække noget indendørs.

Tænker på at prøve noget musik, men hvilken musik er jo så spørgsmålet.
har meget åben smag indefor musikken, men holder mig dog fra diverse genre inden for techno, trance hardstyle osv.
er mere til reggae, metal, 60'er rock, fusioner som f.eks. skindread, sonic boom six og capdown.
Damn I could go on and on, men i bund og grund skal det jo nok være noget mere "spirrituelt"

-lige et side stik.. kan være jeg er langt ude i drømmeland her, men er der noget man kan gøre for at øge chancen for et så kaldt "fælles trip" ville jo være fantastisk hvis det ikke bare er en myte :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Mht hvad i kan finde på så er her et par tråde med god hygge:
viewtopic.php?f=31&t=17060&hilit=trip+toys
viewtopic.php?f=11&t=38923
viewtopic.php?f=2&t=38236 - dette er nok ikke noget der er det bedste til "fællestrip" - haha
viewtopic.php?f=3&t=26124
viewtopic.php?f=2&t=32030
viewtopic.php?f=5&t=32328
Det er nok ikke alt i kan bruge til noget men ville da lige bidrage med disse. Og beklager de lange links men er ingen ørn til at lave smarte links her på Psy da jeg aldrig kan huske hvordan :P

Ellers kunne det da være meget sjovt at anskaffe et stort stykke papir, måske et lærred og så skiftes til at tegne en streg (nej ikke amf og den slags streger - lol). Du kender det nok fra skole eller andet.

Ved sku ikke lige hvad der ellers kunne være sjovt. Mine ture på svampe har været sådan at det jeg planlægger, aldrig bliver til noget da hjernen bliver obs på noget helt andet i situationen. Jeg er dog også mere typen der nyder at gå på opdagelse udendørs, hvis det da ikke er under -10 grader, står ned i stænger (selvom det faktisk er meget fedt) eller blæser af h til.

Min bror har før oplevet et fælles trip, jeg har dog aldrig spurgt meget ind til hvad det helt gik ud på for dem, hvordan det skete osv. Men er overbevist om at det sagtens kan lade sig gøre, hvis man vel at mærke er ret ens som personer. Samme tankegang for eksempel. Men tror dog at effekten er meget "tilfældig" da vores hjerner og sind aldrig er ens :)

Mvh.

PS: Køb/lån spillet Twister samt "Hvem er Hvem" hedder det vist nok. Hvor du skal gætte ansigter på modstanderen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg kan godt foreslå noget afslappet musik, hvis det skulle være.

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan foreslå et mærke/dråbe descent LSD! Det rammer sjældent forkert. Lad bare være med at gruble FOR MEGET over din skæbne(siger de i thy-lejren at man skal undgå), så sker der nok ikke noget. I vil danse hele natten fulde af energi, tænke over jeres liv med stor indsigt og være skideglade(højest sansynligvis). Hele tre ting på én gang!

Edit: Jeg ville kun foreslå det i en utopi hvor at ytringsfrihed svarede for sig selv.

Edit Edit: Så sure netvogtere kan gemme sig under sængen! Jeg snakker om hvad i måske ville definere som lala-land, hvor at liberalismen svarede til humanistisk anarkisme - Troen på det gode menneske - Smukt ikke?(Tro hvad i vil!)

Medlem
Brugeravatar

Edit Edit Edit: Ikke ads og mods jeg snakker om, de junker jo helt vildt!:D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Nu har jeg fulgt en smule med i dine tråde og indlæg era-of-controverse, jeg må blankt indrømme at enten er du på et helt andet intellektuelt niveau end jeg er, eller også fatter jeg bare ikke en skid.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Nu har jeg fulgt en smule med i dine tråde og indlæg era-of-controverse, jeg må blankt indrømme at enten er du på et helt andet intellektuelt niveau end jeg er, eller også fatter jeg bare ikke en skid.

Helt enig, det giver ingen mening, ellers aner vedkommende ikke hva han/hun snakker om

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
lsa går man aldrig galt i byen med. synes især at man deles om trippet når man er flere som er på det.
kan varmt anbefales!

Medlem
Brugeravatar

Jamen, Mods og Ads junker da helt vildt! Ihvert fald den ene mod jeg har mødt her indefra! Jeg vil ikke nævne navne, men *HostXpertHost* den person gjorde da, som sagt.

Edit: Det kan være jeg smurte lidt på... :lol:

Medlem
Brugeravatar

Helt enig, det giver ingen mening, ellers aner vedkommende ikke hva han/hun snakker om

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke se hvad mods og admins eventuelle narkotika problemer har med denne post at gøre. Er du påvirket når du skriver som du skrev der?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
I rest my case

Medlem
Brugeravatar

Jeg skriver at jeg ikke kan anbefale stoffer. Dog pga at det er ulovligt og at det i første række og allerværst kunne være: politi, næst: sociale instanser, tredje journalister og fjerde sure anit-drug liberale, konservative DF-typer. Dog kunne det tænkes at Ads og Mods skulle være dem i forkøbet med at hysche og censurere, men jeg 'blamer' ikke Ads/Mods for det(Ikke i denne sammenhæng). Det bliver iøvrigt bare til et viderespind af mine egne point of views

Medlem
Brugeravatar

Jeg mener: Hvor mange gange efter en syreoplevelse har man ikke bare lyst til at holde foredrag om hvor vildt det er og hvor meget andre burgte opleve noget ligeså/endnu vildere/federe.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men der er ingen herinde der kommer efter dig eller poster fordi du anbefaler LSD til poster. Heller ikke administratorer eller moderatorer. Det lugter lidt af paranoia med forfølgelsesvanvid og konspirationsteorier.

Hvis man stadig er under påvirkning kan jeg selvfølgelig godt se at det kan være svært at formulere sig og holde tråden.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out and about
Meskalin er for mig en garanti for et godt fællestrip. Man tripper nærmest synkront (ifbm onset, "bølger", comedown) , føler de samme ting og tænker i de samme baner. Det er så pisse hyggeligt, når du er kommet over opkast og mavegener, for man kan simpelthen være rørende enige med hinanden på en kaktusfråder.

Bare husk ordentlige brækfaciliteter. Og husk at forberedelserne og forarbejdning fra høstet kaktus til noget spiseligt nærmest er en del af trippet!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]