Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 18:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
hey psy :)

nytåret melder sig jo snart , og jeg har kigget rundt men som vi alle jo ved er der antistof sider som fortæller det ene og det andet, derfor søgte jeg lidt rundt her inde men følte ikke helt at mint spørgsmål blev besvaret ..

min nytårs aften kommer til og første rigtig lækker mad med hele venne kredsen. og så skal der gives gas :cheers:

mit spørgsmål er så, er det dumt og blande MDMA med red bull i store mængere ?? eller coke med red bull ? eller alle tre ?
ved godt at MDMA og coke nok ikke er så skide smart igen , men det er mere koffien sætter spørgsmål ved da jeg har planer om at tømme en ramme af dem ...

nogle bud ? go or no go `?

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Bare en hel ramme Redbull alene er nok til at gøre dig utilpas, du ryster over hele kroppen, har tyndskid og i det hele taget ret skidt. Skær hellere ned på koffeinen, og nyd de dejlige drugz du har købt til formålet :)

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
hvorfor har du planlagt at drikke en ramme redbull??
bull og vodka??
bull og vodka i sig selv kan forårsage hjertestop.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu indeholder redbull 320mg koffein per liter. Så en hel ramme ville være 7,5liter redbull som svare til 2400mg ren koffein. Ergo, vil du være oppe og ramme de ~LD50. Blandet sammen med de andre stærke stimulanser kan du vel godt se det er en ualmindelig dum idé.

Drik max en liter redbull (320mg koffein)

Hvorfor skulle redbull og vodka forårsage hjertestop? Hvis det er pga. taurin så nej, nej og atter nej.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Svar med citat  
[quote="Puny_pete » 19 dec 2011 11:15"]Nu indeholder redbull 320mg koffein per liter. Så en hel ramme ville være 7,5liter redbull som svare til 2400mg ren koffein. Ergo, vil du være oppe og ramme de ~LD50. Blandet sammen med de andre stærke stimulanser kan du vel godt se det er en ualmindelig dum idé.

Drik max en liter redbull (320mg koffein)

kan se hvor du vil hen , men er LD50 ikke den mængde der skal indtages/optages med det samme(?) for det ikk har noget effekt ? det var jo meningen at det bare skulle blive brugt til og mixe drinks med..

men jeg vil helt sikkert tænkte over det , ingen af de ovenstående svar lyder som en fed måde og slutte sit nytår på ..

ps der er "kun" 6 liter i en rammer , red bull kommer nemlig i 250ml dåser ... de svin !

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Føj for fanden! Drop hellere det Red Bull, og hold dig til enten MDMA eller kokain (eller blot Red Bull).

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det ændre ikke på at 2000mg koffein over en så kort tidsperiode vil resulterer i en ekstrem ubehagelig tilstand, og tilmed ekstrem vanddrivende samtidig, med at du drikker alkohol som også er vanddrivende og at have så mange vanddrivende midler samtidig med du kører på MDMA? Nej tak. Det er ikke noget du skal "tænke over" det er noget du bare skal lade være med.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Hvorfor fanden vil du tømme en ramme red bull når du har rigtig narko?

Svar med citat  
jov self. havede jeg jo regnede med at der kunne opstår nogle komplikationer ..

men for engang skyld skal i ikke ha spild jeres tid, og jeg bare gør det alligevel.

jeres svare har fået mig til og tænke jeg nok bare burde købe en ramme bajer istedet ;)

jeg siger mange tak for jeres tid :)

over and out.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

En ramme øl?!? Det er 24 genstande!!!
At drikke så store mængder alkohol er i sig selv rigtig, rigtig farligt. Hvis du blander dem med MDMA eller kokain er det endnu farligere. Jeg har ikke selv erfaringer med nogle af kombinationerne, men det er et meget kendt HR-råd ikke at blande stimulanser og alkohol da det kan medføre dødsfald grundet alkoholforgiftning fordi du ikke kan mærke alkoholrusen.
Koffein i store mængder belaster hjertet rigtig meget, sammen med stoffer øges risikoen for hjerteanfald drastisk.

Kan du ikke bare LADE VÆRE med at købe en ramme af noget som helst? Lad også være med at købe sodavand da sukker er osmotisk aktivt og bidrager til dehydrering. Der er vand i hanen, det er sundt, næsten gratis og det smager godt ... hvad er problemet?

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Aaarh, klap nu lige hesten... Sodavand og vand sammen sker der da vist ikke det store ved, så holder du jo også saltbalancen... Så vidt jeg harr forstået..

Men som Alice så fint pointerer - slap af med alkohollen, den sløver alligevel bare MDMA'ens virkning, man kan sagtens nøjes med 5-6 genstande når der er narko oveni og stadig få noget positivt ud af den subtile brandert...

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

jeres svare har igen fået mig til og tænke jeg nok bare burde købe en flaske finsprit istedet ;)

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
jov self. havede jeg jo regnede med at der kunne opstår nogle komplikationer ..

men for engang skyld skal i ikke ha spild jeres tid, og jeg bare gør det alligevel.

jeres svare har fået mig til og tænke jeg nok bare burde købe en ramme bajer istedet ;)

jeg siger mange tak for jeres tid :)

over and out.

Hvorfor spørger du så, amøbe?

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cola indeholder 45kalorier/100mL, dette svarer til lige over 10g sukker/100mL sodavand.
Meget af blodsukkeret lagres/bruges hurtigt (alt efter behov) men det forskyder væskebalancen og sidst jeg tjekkede skulle man sørge for at holde sin væskebalance sund, især hvis man har tænkt sig at blæse igennem. Da trådstarter lyder som en person der går "all in" så tror jeg det er relevant for ham.
En enkelt sodavand + vand gør jo ikke noget, men trådstarter lyder som en type der bare drikker en hel kasse af hvad han køber, derfor ville jeg pointere at det ikke var helt forsvarligt at drikke en ramme sodavand i stedet selvom den ikke indeholder koffein eller alkohol.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvorfor er det egentlig du vil drikke en ramme et eller andet?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Slå nu lige koldt vand i blodet folkens.

Man skal drikke seriøst meget sodavand, før det påvirker væskebalancen på en negativ måde. Og jeg tror ikke, det er urealistisk, at folk i det hele taget drikker så meget sodavand, at de fucker deres væskebalance op på den ene eller den anden måde. Man når at brække sig af kulsyren, inden man indtager toksiske mængder vand. Og dehydrering ved at drikke sodavand er en meget, meget urealistisk situation imo.

Hvad angår en ramme øl på en nat, synes jeg ikke det er urealistisk. Ihvertfald ikke, hvis man i forvejen har et for stort alkoholforbrug (som størstedelen af ungdommen nok har). Jeg siger ikke, det er sundt. Men en del danskere drikker 24+ genstande på en aften/nat. Især i forb. med nytårsaften.

Anyways er det måske lige i overkanten at drikke en ramme øl oveni mdma. Det er ihvertfald noget, jeg virkelig vil fraråde folk.

-Jimmy Carter

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lige her
De fleste folk jeg kender drikker gerne en ramme bajer , alene plus det løse ..
Kan ikke se hvad i håber sårn for , tror i at fordi der bliver købt en ramme bajer så ligeså snart man ankommer til fedt fyrre man en
Kæmpe ølbong og drikke det hele ??

Ved ikke med jer men mine nytårs fester stopper først sent næste dag.

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Kan ikke se hvad i håber sårn for , tror i at fordi der bliver købt en ramme bajer så ligeså snart man ankommer til fedt fyrre man en

Lækkert indlæg :). Folk maler fanden på væggen, før de har nået at åbne indlægget.. Selvf er en kasse øl + mdma (og evt cola) en dårlig combo - jeg vil anbefale dig at gemme colaen til mdma'en er væk og du er på vej ned (mdma + cola = minus mdma virkning :( ) Men drik fornuftigt, tag lidt mdma, drik lidt mere, tag lidt mere mdma, drik lidt mere - vent, tag noget cola.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lige her
Mener du seriøst Emma og cola modvirker hinanden ??

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du er i sandhed en hård fyr.

Dette er et HR-forum, sammen med MDMA har han enten tænk sig at smide 2000mg koffein i kæften eller 24 øl - Det er retarderet, unødvendigt og små farligt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]