Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 22:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Alopam hjælp
Hej Psychedelia.

Jeg ønsker et råd omkring mine 3 ny anskaffede Alopam 10 mg. Kunne godt tænke mig at prøve dem rekreativt, og har nogle spørgsmål. Jeg er 31 år, 180 høj og 75 kg. Har en del erfaring fra mine tidligere år med svampe, mdma og ghb, men har ingen tidligere erfaring med benzoer.
Skal jeg spise dem alle sammen, og er det overhovedet nok? Hvad kan jeg forvente af rusen?

Skal siges at jeg ikke kan skaffe fler, og dette skal være en engangsoplevelse, desuden er jeg meget velafbalanceret og ikke i risikogruppe for at "falde i".

Svar med citat  
Medlem

Benzodiazepiner gør ikke den store forskel på folk i lave doser, som ikke oplever angst, uro, depression, og andre psykiske lidelser. Det en benzodiazepin gør, at at berolige dig, og hjælpe på din uro og nervøsitet.. Du vil opleve at du lettere kan falde i søvn. Hvis du er meget heldig vil du opleve en lille snert at velbehag. Søg på google? Der er beskrevet præcis hvordan sådan en "kal" virker ;)

Alopam er en meget svag benzodiazepin. Du kan sagtens tage dem alle tre på en gang.

Svar med citat  
Ok. Tak for svaret.

Dvs at jeg kan også tage dem enkeltvis som en slags sovepille? -eller er det for lille en dosis?

Svar med citat  
Medlem

det vil du nok godt, men du skal nok ikke regne med en meget kraftig effekt.
jeg tog engang 20 mg uden tolerance og mærkede ikke noget til det.. mener os at dosering ved f.eks. angst er omkring de 10 mg 3 gange om dagen

ved ik om du kan bruge det til noget.. jeg tror jeg skal i seng nu :-)

Svar med citat  
Medlem

Du kan sagtens poppe alle 3 uden frygt for OD, men du skal heller ikke sætte snuden for højt om en vild rus som sådan..

Svar med citat  
**Farligt råd slettet - alkohol og benzodiazepiner ER en farlig blanding.**

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Så skal man drikke noget alkohol sammen med, så forstærker det virkningen...

Benzoer og alkohol er normalt NO GO, men lige med alopam har jeg oplevet at en ENKELT genstand gør det hele lidt mere "behageligt" men det ikke noget jeg vil råde uerfarende til at forsøge sig med, så hellere find en mere euforiserende benzo som nitrazepam eller andre, så man kan få den ønskede virkning, istedet for at begynde at blande og lamefighte fordi man ikke lige kunne vente til man fik noget bedre stof :D

alkohol og benzoer bør man bare holde sig helt væk fra !

Men hvis dine tidligere erfaringer er med svampe, mdma og ghb vil du nok synes at benzoerne er en smugle kedelige

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]