Hvis det virkelig var sådan samtalen med din læge foregik - så er din læge fuld af lort, basta!
Og nu jeg tænker mig om, så ville et evt brækmiddel være en del af tabletten, ikke som en skald der er lige til at skrælle af... denne historie er meget lummer, FrkFin!
Så både min læge og jeg er fuld af lort, eller rettere jeg har en lummer historie?
Så vil jeg sige du bare kan lade være med at læse mere, utroligt hvad man skal hører, - gad vide om det er fordi jeg er "pige"
Har du nogensinde prøvet at skide en oxycontin ud? Skallen er ikke bare lige sådan at nedbryde, derfor man skal knuses det godt og grundigt hvis man ikke vil tage dem som de er ordineret oralt. Jeg har altid fået afvide at uden om pillen var der et lag brækmiddel og det gav god logik eftersom de stinker som satan!
Men det er åbenbart usandt? -
- Min læge gør mig opmærksom på de vil tilføje brækmidlet, og hvis du nogensinde har været til en 10min samtale med en læge, hvor der var 10 ting på dagsorden så går det meget stærkt
Min indholds fortegnelse er lidt længere end det du postede med ens med hvad jeg fik sidste måned, skriver det dog alligevel. Virker til almindelige bindemidler...
Aktiv stof: Oxycondonhydrochlorid
Øverige indholdstoffer: Lactosemonohydrat, magnesiumstearat, ammoniummethacrylat, copolymer, povidon K30, stearylalkohol, talcum, triacetin, macrogol 400, hypromellose, hydroxypropylcelluse
Depottabletter. 1 depottablet indeholder enten 5 mg, 10 mg, 15 mg, 20 mg, 30 mg, 40 mg, 60 mg, 80 mg, 120 mg og 160mg oxycodon.
Farvestof: titandioxid (E171), brillant blå (kun depottabletter 5 mg), Indigotin I E132 (kun depottabletter 80 mg og 160mg), Jernoxider (E172) (kun depottabletter 15 mg, 20 mg, 30 mg, 40 mg, 60 mg, 80 mg og 120 mg)
Så vil jeg lade folk google de indholdstoffer de ikke kender...Undskylder hvis der er stavefejl, det bliver skrevet lidt hurtigt og irriteret. "Lummer", der er kun en ting der er "lummer" ved mig lol

Trådstartet sorry tråden har taget en anden drejning, synes stadigvæk du skal i samarbejde med din læge lave en udtrapnings-plan:)