Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Først og fremmest, jeg ved godt det er et svært spørgsmål at svare på! Sagen ligger jeg godt kunne tænke mig at spice nytårsaften op med andet end alkohol, jeg har 2 psykedelia liggende. 4-HO-MET og 5-MeO-MiPT. Jeg har prøvet 4-HO-MET en del gange og 5-MeO-MiPT 3 gange hvor 2 af dem var i en hygge setting på en bar.

Jeg overvejer stærkt at tage et medium "trip" 4-HO-MET nytårsaften til en stor fest med 150-200 mennesker, jeg har tidligere prøvet at tage 4-HO-MET til et darkpsy event og det foreløb ganske fint, ingen angst eller panik. Grunden til jeg overvejer 4-HO-MEt frem for 5-MeO-MiPT er pågrund af jeg finder 4-HO-MET mere euforisk.

Er jeg "klar" til at forsøge mig med 4-HO-MET i en så stor forsamling? Ville det overhovedet passe sammen?
Eller skal jeg køre den sikkert og "nøjes" med 5-MeO-MiPT?

Tak på forhånd.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Det er selfølgelig dig selv der kan vurdere det bedst, men ting jeg ville sige du skulle overveje nøje er:
Hvem er tilstede? (nære venner, bekendte, eller fremmede mennesker)
Må de vide du er påvirket, eller skal du skjule det?
Hvad er stemningen til denne fest?
Hvad vil de andre være påvirket af? (Bare alkohol, eller er der også amf tilstede, joints, andre psychedeliske stoffer osv.)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilstedeværende er Nære venner, venner, bekendte og fremmede! Jeg kommer nok til at skjule det, da hvis man siger det går det lynhurtigt rundt og før man ved det, ved dørmanden det og så er det farvel til mig.
Stemningen, tjah Class A Drunks der er on på at feste.
De andre vil være påvirket af alkohol, det skal ikke udelukkes der nok også blive røget et par joints.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Ville aldrig trippe et sted hvor jeg vidste at der var folk som ikke kunne acceptere at man var blæst og hvor man tilmed risikerer at blive smidt ud... Ville da være det mest nedern i verden at blive smidt ud fra en nytårsfest midt i en psykedelisk koger...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Tsk tsk. At folk har brug for at beruse sig i rusmidler - det er forkasteligt. Stay high on life or i'll screw your wife.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tsk tsk. At folk har brug for at beruse sig i rusmidler - det er forkasteligt. Stay high on life or i'll screw your wife.

Cool story hoe.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem

Først og fremmest, jeg ved godt det er et svært spørgsmål at svare på! Sagen ligger jeg godt kunne tænke mig at spice nytårsaften op med andet end alkohol, jeg har 2 psykedelia liggende. 4-HO-MET og 5-MeO-MiPT. Jeg har prøvet 4-HO-MET en del gange og 5-MeO-MiPT 3 gange hvor 2 af dem var i en hygge setting på en bar.

Jeg overvejer stærkt at tage et medium "trip" 4-HO-MET nytårsaften til en stor fest med 150-200 mennesker, jeg har tidligere prøvet at tage 4-HO-MET til et darkpsy event og det foreløb ganske fint, ingen angst eller panik. Grunden til jeg overvejer 4-HO-MEt frem for 5-MeO-MiPT er pågrund af jeg finder 4-HO-MET mere euforisk.

Er jeg "klar" til at forsøge mig med 4-HO-MET i en så stor forsamling? Ville det overhovedet passe sammen?
Eller skal jeg køre den sikkert og "nøjes" med 5-MeO-MiPT?

Tak på forhånd.

Når nu du selv spørger og du er den eneste som kender svaret og alligevel vælger og spørge så må jeg svare nej.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg dropper idéen om 4-HO-MET, og tager 5-MeO-MiPT istedet, det er en del mere subtilt og det har jeg brugt til fester før.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Er der et sted til festen hvor du kan crashe, eventuelt i nogle sofaer eller noget? For mig ville det i hvert fald være vigtigt at have et trygt hjørne at søge hen i, hvis sanseindtrykkene skulle blive for overvælende.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan gå lidt væk fra festen, der er nogle bænke og sådan. Jeg er dog næsten sikker på det ikke bliver for overvældende på 5-MeO-MiPT.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Jeg kan gå lidt væk fra festen, der er nogle bænke og sådan. Jeg er dog næsten sikker på det ikke bliver for overvældende på 5-MeO-MiPT.
Det lyder som om at du er ret sikker på at det vil gå godt. Den bedste indikator for hvordan det vil gå er næsten din egen intuition om det, da det siger en del om din erfaring og om hvad dit mindset kommer til at være gennem trippet. Hvis du føler dig selvsikker og klar, så er du det nok. Hvis du kommer ind i trippet med et positivt mindset betyder det uendeligt meget for risikoen for at det vil gå "dårligt", i.e. at det udvikler sig til et badtrip eller lignende. Når setting ikke er perfekt, så må et super godt set veje op for det. Set and setting :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]