Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 00:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej :)
hvis du gerne vil undgå at blive taget i metroen så tag bussen til kogens nytorv ;)

Det bliver aldrig noget problem at komme ind på uddannelser :)

enten sender de et brev og hvis du er rigtig uheldig og får fat i en af de jyder der lever og ånder for politiet kan sagtens finde på at ringe :)

Junior medlem

Hvis du er i besiddelse af alt mellem 0,1 og 9,99 g cannabis modtager du først 2000 kr i bøde, derefter 3000 og sidst 4500 (150% hvergang). Bliver du taget 4. gang kan du risikere en dom. Oven i får du en plet i 2 år som bliver "fornyet" for hver gang du fremtidigt bliver taget.

Har du 10 g eller over kan du risikere at blive sigtet for, at din intention er videresalg, hvilket kan give en betinget eller ubetinget dom.

Det er yderst sjældent at blive mødt af en narkohund, så hold det blandt dine ædlere dele ( :whogives: ) hvis du vil være sikker. Der må politiet ikke gennemsøge dig :D

Og altid benægt, uanset hvor sort det ser ud. Er selv slippet forbi osten med adskillige gram på mirakuløs vis, men har også været dum nok til at blive taget to gange.

Nogle der egentlig ved, om det er muligt at komme til USA på trods af en plet for besiddelse?

Junior medlem

Jeg mener at alt stofrelateret kriminalitet gør at man ikke kan komme ind i landet.
Men er LIDT på vippen til at tænke det kun er fra et cook/dealer perspektiv

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager

hold det blandt dine ædlere dele hvis du vil være sikker. Der må politiet ikke gennemsøge dig :D

så de gange jeg har fået noget der minder om en spiller af politiet har det været ulovligt?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Put dit stash ned til bollerne, når du er steder hvor du frygter panserne kommer. Så finder de det ikke, med mindre du selvfølgelig har en 100 grams plade mellem benene.

Jeg er før blevet bedt om at løfte ud i underbuksen, og slynge løgposen fra side til side, så de kunne se om jeg gemte noget der, har også (især omkring Christiania ved sommertid) set folk blive visiteret sådan før, mange gange, på højlys dag og åben gade :D

Måtte bare lige tilføje det :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
op i røven med det...!

Medlem
Brugeravatar

Hvis der er nogen der jar langt hår så tror jeg også at man kan gemme det der, bare at det sidder ordentligt?

Insane psychedelia user!

Det skal du sgu ikke være sikker på. Herminator. Da jeg havde lange dreads var jeg et par gange ude for at få ransaget mit hår, ifbm visitationer.. :lol:

Junior medlem

Geografisk sted: Nord for syd, venstre fra højer
jeg blev taget første gang da jeg var 17, de ringede hjem og sagde det, til de gamle... bøden lå på 1000 kr for en førstegangs forseelse... gå fra staden til nørreport eller hovedbanen, eller gå et stykke derfra og tag bussen... Undskyld hvis jeg har gentaget noget nogen har sagt, lige kommet hjem fra job og er helt død, så orkede ikke at læse gennem tråden :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man kan vel forsøge sig:
Billede

(Baudelaire 1860).

Junior medlem

Geografisk sted: Odense
Hvis du gerne vil undgå bøde eller hvad ellers de nu kan finde på at straffe dig med, så slug det! Aldrig ha mere på dig end du kan nå at sluge :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt ude at flyve

Nogle der egentlig ved, om det er muligt at komme til USA på trods af en plet for besiddelse?

Ja det kan du godt, du skal dog være opmærksom på at du ikke bare kan rejse afsted mod USA, som enhver anden turist. Du skal ind på ambassaden i København, hvor de vil stille dig nogle spørgsmål, om hvad grunden til du ikke har ren straffeattest, hvad du har lavet i din fortid, om du stadigvæk er i de løbebaner etc. etc. etc.

Men hvis du har talegaverne iorden, og det du har lavet ikke er noget superkriminelt, (f-eks at blive taget med et par gram hash) skulle det ikke være noget problem at blive godkendt :-)!

Medlem
Brugeravatar

Du har alt for meget nøjern på, hvis du bare har et gram eller to er der intet at være bange for. Du skal kunne være bange hvis du sælger. Hvis du har under 10 gram, vil de fleste pansere bare lade dig gå, de gider ikke besvær for så lidt. Der er dog et par ting du skal huske, du skal altid have din klump i én, som du får dem fra Christiania. Det er klart, at hvis du render rundt med 5 svenskerposer med et gram i hver lige til at sælge, bliver du nok anklaget for at være pusher, men bare man kan se at to klumper er presset sammen kan få en i store problemer. Du må heller ikke have en vægt på dig.

Flere af mine venner er blevet taget med et par gram og fik bare lov til at gå videre, men du kan selvfølgelig være uheldig at panseren er et svin og går videre med det.

Men du kan bare smide posen ned i dine underbukser når du ser i en panser, de rager dig ikke på pikken hvis der ikke er en god grund. Men det er nok en god ide at holde sig et stykke fra hundene.

Medlem

er faktisk lige blevet snuppet med 0.4-0.6 på mig, viste ikke engang jeg selv havde det, det var i en kryderen baglomme, bagved jakken.. anyways fuck dem og fuck de 2000..

Anyways i siger 2 år, så dvs jeg har en plettet straffeatest for besidelse af hash.. i må da joke mig.. hahahha seriøst det er jo latterligt..

hahahahhahahahahah

Medlem

ps: man kan sku da ikke få en plettet straffeatest uden at ha været i retten????

Popo ville ha jeg skulle skrive under på at de havde taget mit hash, self nægtede jeg det, jeg blev taget kl 12 om dagen, så der er ingen fuldskab de kan skrive i deres rapport.

Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Kan det vejes kan de give bøde for det.. Nogen betjente gør mere ved det som andre

En kammerat fik bøde for under 1g .. Er selv blevet tjekket hvor jeg havde et par g i lommen skete intet, Fik enda klumpen med videre.. OK det var så våben de kikkede efter

Medlem
Brugeravatar

Har prøvet at blive taget med et mix, med hvad der svare til en smøg og mega lidt pot (totalt træls), politimanden havde ikke nogen vægt så jeg skulle skrive under på at det var "ca. 1g potmix", var rimelig fuld og kunne ikke rigtigt se nogen anden udvej end at gøre det. Så kom bøden så og der stod "1,01 g hash-mix" -.- 1000 kr lige i bødekassen for stort set ingen ting. Og hvor meget tobak er der lige i en smøg?? for der kan da umuligt have været ret meget pot i...

Medlem

Har prøvet at blive taget med et mix, med hvad der svare til en smøg og mega lidt pot (totalt træls), politimanden havde ikke nogen vægt så jeg skulle skrive under på at det var "ca. 1g potmix", var rimelig fuld og kunne ikke rigtigt se nogen anden udvej end at gøre det. Så kom bøden så og der stod "1,01 g hash-mix" -.- 1000 kr lige i bødekassen for stort set ingen ting. Og hvor meget tobak er der lige i en smøg?? for der kan da umuligt have været ret meget pot i...

Faktisk sjovt, jeg nægtede at skrive under,, fik du kun 1000 kr?, var det før 2012, eller fik du halveret for studerende eller.. er nemlig selv studerende..

Medlem
Brugeravatar

Jep, fik nemlig halveret den :) det er vist noget med at man kan det hvis man tjener under 147.000kr om året eller noget i den stil, kan ikke huske det længere :)
Hvad sagde de til at du nægtede? :)
Jeg blev snuppet af en visitationsvagt i døren, da kan klappede mig på lommen kunne han høre mine tomme jointrør som raslede, og det var bare så dumt, for 5 min inden vi skulle ind til festen fik jeg det der mix som vi havde lavet hjemmefra, af en af mine venner som ikke ville have det på sig.
Han spurgte så om vi ikke bare skulle smide det ud, men var så stiv at jeg sagde ja ja bare put det i min lomme der kigger de ikke.... havde også totalt glemt at der var visitation i døren og at jeg havde de jointrør.. hmm

Medlem
Brugeravatar

Ville lige puste noget luft gang i tråden igen, efter et godt stykke tid.

Hvad med at gemme det nede i skoen, er det en smart ide. Hvis man nu bliver taget kan de så godt finde på at sige at man skal tage ens sko af?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]