Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 15:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1684956.ece

Så er han på den igen - jeg har respekt for hans aktivisme, men han bliver nødt til at overgå sig selv snart, hvis der skal komme noget ud af det.

Insane psychedelia user!

Medieliderlig klaphat...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Lars skrev:
Jeg sendte straks et svar til dem og vedlagde en vareprøve, skriver Lars Kragh Andersen, der altså har sendt SKAT en joint.

Lol, koldt gjort alligevel. Manden har da humor. Men ja, han skal snart finde på noget virkelig godt, hvis ikke det skal gå ham ilde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes bare hans kamp for opmærksomhed er større end hans kamp for legal hash.
Men det er da fedt, at nogen tør gøre noget nyt.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Synes hans sag mod DR var fin, det dér virker bare tåbeligt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er jo spin, er det virkelig så svært for jer at gennemskue?

Det er jo genialt at folk som Lars gør sådan noget der.
Du bliver nød til at gøre noget tåbeligt før medierne vil skrive en historie om dig den dag i dag - Og det virker jo efter hensigten, og det skaber massere af debat på området, hvilket jo er hvad vi har brug for.

Jo flere folk der bliver oplyste på området, jo flere folk vil støtte op omkring en afkriminalisering - og først når der er en stor vælgergruppe der går ind for det, gider politikkerne at gøre noget ved det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes også hans "aktivisme" er hovedløs. Jeg ser ikke, hvordan han gavner ret meget til "vores sag".

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Kan de ikke bare smide ham i brummen nu? Han har jo gjort noget ulovligt, og beviserne er der jo.
Det ville være nederen for ham, men de kunne let stoppe ham ved bare at gøre det. Trods hans modstand, tror jeg ikke mange mennesker gider bruge alt for meget tid på hans sag for at få ham fri, desværre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tror netop, at der er nok mennesker der er pro-Lars, således at han ikke ville blive fængslet. Ellers kunne jeg forestille mig, at EB ville gøre en kæmpesag ud af det, og i mine øjne er det positivt jo mere der tales om en legalisering. Så kan hans metoder være underlige osv., men nogen skal vel gøre lige dét, som Lars gør.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Civil ulydighed er nemlig hvad der skal til.
S-M-U-K-T Lars.

Har lige stalket ham lidt på facebook, og han er i et forhold med en berlingske skribent, så mooon ikke hun om nogen, forstår hvordan man udnytter medierne bedst muligt?
Det gør hvertfald mig mere sikker på at han ved hvad han har gang i, og vi har helt sikkert ikke set det hele endnu..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg er også for ham! Han tager nogle af vores mest underlige regler/love og udfordrer dem med en humoristisk/sarkastisk indgangsvinkel. Og slipper godt fra det gang på gang!

MERE LARS... NU!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Jeg er også for ham! Han tager nogle af vores mest underlige regler/love og udfordrer dem med en humoristisk/sarkastisk indgangsvinkel. Og slipper godt fra det gang på gang!

MERE LARS... NU!

Enig! om ikke andet er det da god underholdning.

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det er jo spin, er det virkelig så svært for jer at gennemskue?

Det er jo genialt at folk som Lars gør sådan noget der.
Du bliver nød til at gøre noget tåbeligt før medierne vil skrive en historie om dig den dag i dag - Og det virker jo efter hensigten, og det skaber massere af debat på området, hvilket jo er hvad vi har brug for.

Jo flere folk der bliver oplyste på området, jo flere folk vil støtte op omkring en afkriminalisering - og først når der er en stor vælgergruppe der går ind for det, gider politikkerne at gøre noget ved det.

+1

Samtidig med at Lars formår at fremstille tingene med en passende mængde humor - bravo Lars 8)

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]