Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mdma redosere
Medlem

Hej Psychedelia !

Fakta om MDMA'en: Krystal form, hvid / gråligt.

Dette var min første gang på MDMA, jeg startede med 100mg oralt, efter en halvtime? (tror jeg). Begyndte alt at blive dejligt, lækkert at røre ved, samt alt var bare nice (musik lød bare super nice, hele min krop føltes nice) !:D.. Det varede så ved i 2 - 3 timer, men efter det begyndte det at falde lidt. Så jeg redoserede, og ja jeg blev da fucked. Men synes bare ikke det var det samme.. Altså under "peaket" føles det som jeg var i en bubbel, eller sådan noget. Men da jeg redoserede kom jeg bare aldrig tilbage i den verden igen. Altså var da godt skudt af sted, men bare ikke på samme måde?.. Kender i det?.. Altså jeg redosere nasalt med cirka 25mg 2 gange, og tilsidst tog jeg 85mg oralt.

Eftersom det var min første gang ville jeg ikke redosere med 100mg, da de første 100mg gjorde mig virkelig blæst. Altså det var det fedeste trip jeg nogensinde har haft, og troede bare at det ville have været for meget med 100mg mere. Men skal man bare hælde i hoved, når man skal redosere? .. Ang. kvalitet, sagde min vendor at det skulle være MEGET rent. Altså virkelig noget clean shit. Prisen var også meget stor i forhold til hvad MDMA normalt koster. ( Dette skyldes nok at jeg kommer fra udkants danmark). Altså mdma er meget svært at få her hvor jeg bor. Pris lige under 2k grammet

Medlem

Under trippet røg jeg også med på en par joints med god hash, samt skunk . Dog ikke den vilde mængde

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
2k grammet?!?! :shock: uanset hvor i landet du skaffer det, er det en fuldstændig absurd overpris... Du skal ikke bare hælde i hovedet nej, det siger sig selv. Nøjes med at redosere end enkelt gang nasalt med ca. 50 mg efter halvanden time, så kan du forlænge peaket en smule - alt andet er spildt..

Medlem

Jeg ved godt det er en absurd over pris. Kendte en som kom ofte til fastlandet, hvor prisen lå på cirka 1/4 del af hvad den er nu. Men landet ligger sådan at nogle af os i Danmark er afskåret fra resten af jer, og pga. er alt dyrere, og sværere at få fat i. Altså stoffer som MDMA, er meget svært at få, hvis du ikke kender de rigtige mennesker. Men er MDMA dårligt at redosere på ?, altså hvis man kunne, gad jeg sgu godt sidde en hel nat i "min egen bubbel" :) .. Jeg havde det for sindsygt, var glad kærlig osv.

Medlem

Bør du på en lille bitte ø, eller bare i vestjylland? :D

Medlem

Det er ligemeget hvor jeg kommer fra :) . Men det er sandt når jeg siger at det er svært at skaffe. Og der er ikke mange alternativer, så folk køber det selvom det er ekspensive

Medlem

Geografisk sted: århus
Har prøvet mdma ca 10 gange og har det på samme måde som dig.. Kan heller ikke få den samme følelse som den første dose giver mig, ved at redosere.
Har endda prøvet at redosere med 200 mg - spild af helbred og god emma.

Så nyd det så længe det vare :)

Medlem

Ja okay. Jeg valgte også at droppe af redosere efter et par gange. Men det var bestemt det fedeste trip jeg har haft.. Så man må bare tage sig til takke med de 2 - 4 timer :)

Medlem

Hvis man starter lavt, f.eks. 75 mg, så kan man redosere senere med gode resultater.

Medlem
Brugeravatar

Jeg plejer fint at kunne redosere, med nogenlunde samme virkning? Redoserer godt nok oralt isetedet for nasalt? Ved ikke om det er der, trylleriet ligger?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan i hvert fald kun tilføje, at jeg har prøvet ~150mg oralt og en redosering på ~100mg med stor succes.
Det er dog formentlig dårlig HR, at tage mere end én dose MDMA, men så må man træffe et valg.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

En enkel redosering virker nu også fint for mig.

120 mg startdose + 75-100 mg redosering et par timer senere er spot on!

Alt derefter er dog spild for mig, da det kun giver ubehagelige speedede effekter + tømmermænd dagen efter

MDMA virker i øvrigt bedst oralt for de fleste..

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Som Swim siger.. du kan godt redosere og få det godt igen, men som sagt dårligt hr..

jeg redosere 90% af gangene nasalt, da jeg synes dette virker kraftigere..

Medlem

Okay tak hjælpen alle :)

Har lige et ekstra spørgsmål, overvejer lidt endnu en emma tur denne weekend, er dette okay ? .. Altså mindes jeg har læst at det maks må være en gang om måneden ?.

Medlem

prøv så vidt muligt at hold en pause på minimum mellem hvert trip..
så har du heller ikke tolerance og behøver ikke tage så meget. Desuden synes jeg det er meget federe når man kun tager mdma et par gange om året da det så virker meget mere magisk

Medlem

Ja, første gang var sidste weekend. Men har fri i næste weekend, så overvejer en gang til her næste weekend. også pause efter det ! :)

Medlem

Vil ikke lege ekspert inde på emmaområdet, men mindes at have læst et sted at minimum 2 måneders pause er det optimale, da det først er der hjernen er ved sine fulde frem efter så kraftig en stimulering, men det selvfølgelig op til dig selv, hvordan du vil behandle din hjerne :)

- Opiaden

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]