Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 17:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Aarhus
Hej derude.

Jeg er en ung gut i starten af tyverne, der efterhånden føler at han er ved at have et eller andet svært definerbart problem med mit hash-forbrug.
Jeg ryger måske et par gange om måneden, og det er jo langt fra meget, men her de seneste par måneder har jeg oplevet en underlig tendens.

Efter jeg har røget har jeg gået en 3-5 dage og bidt mine kæber sammen/skåret tænder.
Det har taget til, og det startede under en rus, hvor jeg synes det føltes enormt afslappende og frigørende at gøre det, og hvor jeg brugte et par timer på bare at tygge sammen og skære tænder.

Nu er jeg endt ud i at jeg gør det konstant, og først bliver bevidst om det, når mine kæber og tænder gør utroligt ondt.

Er der nogen der har prøvet noget lignende, og kan give mig et godt råd til hvordan jeg slipper af med min dårlige vane?

Junior medlem

Der er kun en ting at gøre og tage er at prøve at sige sig sammen. længere er den ikke vil jeg mene.prøv at tænk over det hele tiden.

Junior medlem

Geografisk sted: Aarhus
Jeg har virkelig prøvet at være opmærksom, men før eller siden skal man jo foretage sig noget i sin dagligdag der kræver ens koncentration, og så ryger jeg lige i igen.

Det skal dog siges at nu, når jeg ryger, holder jeg op, og det er en befrielse, hvilket gør jeg ryger en del.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tyggegummi? Og så måske tænk over dit cannabis forbrug, opveje fordele og ulemper...

(Baudelaire 1860).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det er formentligt bare en dårlig vane. Vær selvbevidst om når du gør det, og fokuser så på ikke at gøre det. Efter et stykke tid, så opdager du at du ikke har skåret tænder i flere dage og ikke har behov for det længere.

Medlem
Brugeravatar

få fat i en bideskinne hvis du også gør det om natten, ellers kan du ødelægge dine tænder :-O

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]