Hey psy.
Sidder og keder mig i en amf koger og tænkte lige over nedenstående

.
Jeg har ikke taget amf i ca 8 måneder da jeg er på misbrugscenter for afhænighed hash, amf og krydser.
Men tænkte lige at jeg ville prøve det igen, (jeg bliver ikk testet før om 14 dage),
Men jeg gjorde det hver dag for de 8 måneder siden i ca halv andet år. og det første gang siden, så jeg var sammen med en ven som gør det hver dag. han blev helt mærkelig og sagde nogle vildt underlige ting og snakkede til min computer og var fuldstændig væk og han har ikke taget mere end 1 eller 2g. så jeg var nødt til og følge ham hjem til sidst. han er meget ældere end mig, og jeg kunne altid tage mere end ''de store drenge'' som aldrig kunne forstå hvordan jeg kunne tage så meget i løbet af så kort tid og at jeg kunne tage så meget af gangen.
Så jeg er lige nu begyndt og tænke lidt over om det virkelig kan passe at jeg stadig er i ''træning''. f'ør hen kunne jeg saktens tage omkring 10 g i løbet af godt og vel 10 timer uden det slog benene væk under mig. og det har jeg gjordt idag og syntes jeg er som jeg plejer og være når jeg har taget den mænge. syntes det er vildt mærkeligt. at jeg stadig kan holde til det, når jeg lagde så hårdt ud, jeg tog ca. 1,2 g i en streg som den første streg idag. ved ikk om det er forkert af mig og se på det som. når jeg drikker et par bejer om dagen i noget tid og bliver i træning så jeg kan drikke en masse, og når jeg ikke drikker i lang tid kan jeg ikke holde til noget.

alt i alt er jeg på en måde bekymret for hvordan jeg bare lige pludselig kan gøre det igen efter så lang tid.
Så mit spørgsmål er:
1. jeg kan stadig holde ud ikke at sove og spise, og jeg er stadig ''rutineret'' som jeg plejer. da jeg kun er fyldt 17 for en månede siden så mor må jo ikke vide noget. men jeg ved stadig hvordan jeg skal opføre mig og gøre uden jeg tænker over det kommer det bare automatisk, er det normalt.
2. jeg har heller ikke noget problem i at være alene når jeg er skudt af hvor mange andre som jeg lige har oplevet ville være rastløse og ''bange'', og have nøjeren på, men jeg mærker intet.
3. jeg kan stadig tage den samme mænge og jeg kan stadig tage omkring de der 1,2 g i en streg flere gange i træk uden jeg ser/føltes sådan uden videre påvirket af det, er det normalt eller er der bare nogle få mennesker som kan ''holde til det''.
4. ham jeg gjorde det med idag gjorde jeg det også med da jeg tog det hver dag og hver gang vi gjorde det sagde han, at han aldrig har set noget ligende at en 15-16 årig knægt kunne holde til så meget når der var så mange af de 20-25 årige drenge der ikke vidste hvem de var eller selv hed, og at jeg kunne tage mere end dobbelt så meget som dem og stadig sidde og være som jeg altid er når jeg ikke var påvirket, men at jeg kun blev mere irreteret over og høre på dem når de havde snakkern på. og han sagde det samme idag, jeg tror ikke det er helt normalt efter så lang tid at jeg er som den gang.
5. jeg har altid haft lyst til og prøve nye stoffer når jeg først har fået arfaringer og bekendt skaber med nogle stoffer som amfetamin og krydser osv. hver gang jeg prøvede nye stoffer har jeg self læst på det. men jeg har kunne tage mere end folk der tog de stoffer jeg nu prøvede meget ofte. og stadig været sådan meget normal som jeg plejer. ud over svampe og lsd har jeg altid kunne styre mig og tænkte klart og være på en måde ''upåvirket''. det mener jeg abselut ikke er normalt når jeg ikke ved andet om de stoffer jeg prøvede end at jeg har læst på det og ikke kendte virkningen ud over hvad der er beskrevet men aligevel har jeg kunne tage mere end andre og kunne holde til det, og nu hvor jeg prøver amf igen burde det være det samme som med andre drugs tænker jeg

.
det er sådan set det jeg gerne vil have hjælp til og vide, da det ikke er noget jeg er særlig stolt af at jeg var kendt som den lille knægt der kunne tage overdrevet meget narko som de siger. men at jeg så stadig kan gøre det gør mig ikke mere stolt.
syntes bare det er underligt når min bedste kammerat kan præcis det samme og har det på samme måde som mig, det lyder bare vildt hvis der bare er nogle få mennesker der kan gøre det og være på samme måde, at det så lige var mig og ham.
håber ikk i syntes det er noget underligt noget og skrive

. håber i vil svare mig seriøst på det

, for det første gang jeg har prøvet og være stoppet og prøvet det igen efter, vil bare vide om det er meget normalt eller om det overhovedet ikke er normalt, for så ser jeg en god grund til aldrig og røre drugs igen. hvis det er et eller andet ved mig som ikke skal være sådan. for som jeg altid har fået afvide og når jeg altid er den mest normale og er den mest for nuftige og tager alle de kloge beslutninger hvis folk vil lave et eller andet ballade. sætter det mine tænker igang for jeg har overhovedet intet problem med og stoppe med at ryge hash eller tage stoffer eller ryge smøger lige gyldig hvor afhænig jeg er, om det bare er fordi der er noget med mig.
Håber i kan hjælpe for kunne godt bruge svar. da jeg er begyndt og blive lidt bange/bekymret for hvorfor jeg er sådan og kan sådan. i den alder til forhold med dem jeg gør det med. men ved ikke om det har noget med alderen og gøre.
ved ikke om jeg skal sætte det ind som en tråd under syntetiske stoffer eller om det er off topic eller hvad det er i/du må gerne ændre hvis det ikke passer ind her, hvis du/i mener det høre inde under noget andet

.
Min behandler siger jeg gør det fordi jeg har fået konstateret Ptsd (Pros traumtiak stres syndrom). men jeg syntes ikke det er nogen undskyldning for og tage stoffer især ikke i den ''stil''.
Mvh Neo. PLZ HELP ME

!!.