Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 maj 2025 20:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 43  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Hvad skulle jeg dog gøre uden dig flak?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Evt. mogle her indefra der skal på Crossfit level 1 instruktør i Høvelte til Januar?
Det der udbydes af Crossfit - Forging Elite Fitness.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg har et spørgsmål: Jeg skal under kniven for at få bugt med noget "bitch-tits" som jeg har døjet med siden 9'ende klasse. Idag var jeg nede og snakke med en læge der påstod at jeg skulle tabe mig, da min BMI ligger over 25, ellers ville de ikke operere mig. Problemet er at min fedt procent ligger på max 10, så der er stortset ikke noget at smide, det er derfor stortset umuligt for mig at undgå at smide muskelmasse samtidig.

Kan svinet forlange af mig at smide min muskelmasse som jeg har kæmpet så hårdt for at opbygge? Det giver ingen mening for mig - jeg er rasende! Desuden ligger min BMI kun på 25,3, så kan ikke se problemet.

Er der nogle af jer der har været uude for nooget ligende?

Mvh.

Forklar din situation. Hvis lægen ikke lytter så find en anden læge.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Evt. mogle her indefra der skal på Crossfit level 1 instruktør i Høvelte til Januar?

http://www.youtube.com/watch?v=BDDyxXyf ... e=youtu.be - kan åbenbart ikke finde ud af at poste links mere.

Nixen, men jeg træner faktisk ret tæt ved Høvelte... Lad os vide hvordan det bliver.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

http://www.youtube.com/watch?v=BDDyxXyf ... e=youtu.be - kan åbenbart ikke finde ud af at poste links mere.

Nixen, men jeg træner faktisk ret tæt ved Høvelte... Lad os vide hvordan det bliver.

yes

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg oplever nogle gange når jeg løber at jeg får en smerte i nakkemusklen. Det sker når jeg er under høj belastning. Det kommer i en side ad gangen og jeg har oplevet det i begge sider. Det føles som om at der sidder en kniv ind i musklen på mig og nogle gange gør det så ondt at det er næsten uudholdeligt at trække vejret.

Er der nogen der har et forslag til hvad det kan være? Jeg oplevede det også for nogle år siden da jeg løb meget.
Det er som om det er en form for sidestik - nogle gange kan jeg sænke intensiteten midlertidigt og få det væk eller dæmpe smerten.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
Det lyder mest af alt som om du anstrenger din krop for meget, når du er under høj intensitet, har du prøvet at variere din løbeteknik? Ellers skyldes problemet måske forkerte løbesko? Det afhjælper rigtig meget på unødvendig anstrengelse og på bedre stødaflastning, at investere i løbesko som er specielt designet til ens fod og løbestil. Jeg har selv løbet meget, og synes mest af alt dit problem lyder som en form for overanstrengelse.

Insane psychedelia user!

Billede

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Clean and press. herlig disciplin

wow he looks RIPPED! :lol:

Medlem
Brugeravatar

Hermed en update som lovet på Crossfit lvl 1 instruktør uddannelsen:

Super godt kursus ! Ikke så meget nyt i det hvis man bare har en smule erfaring med Crossfit, men en del forbedringer af teknikker osv. Rimelig fordeling mellem teoretisk tavle undervisning og små work-groups hvor man indøver det teoretiske.

Der kunne efter min mening godt have været indlagt flere daglige WODs.

Men til en pris på 1000 dollars er jeg dog glad for at have en arbejdsgiver der betalte;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Træningen går fremad nu. Sætter 92,5 i bænk og vejer ca 74, har nok ikke taget så meget på i vægt, men er steget i styrke. Må spise mere. Træner 2-split delt mellem træk og pres, 5-6 gange om ugen. At jeg er på pause med weed hjælper virkelig med motivationen, men det er sværere at spise, og har lidt problemer med søvnen, men det går vel over.

Og så skete der nogle sjove ting i dag, først var der en gut der crashede for hårdt på løbebåndet. 2 minutter efter failede jeg på bænken, fordi der kørte en eller anden reklame på radio soft, hvor der er en dame der siger noget i stil med ''[...]ring ind på blablabla og få en fucking gratis blækpatron'' lollede for hårdt og tabte vægten ned på brystet, og var næsten alene så lå helt hjælpeløs indtil jeg fik rullet den ned. Good times

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours

:D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kortfilmen, hvor man første gang stifter bekendtskab med Dennis er anbefalelsesværdig:

(Baudelaire 1860).

Dedikeret medlem

Så er det alvor nu starter træningen igen igen, var gået i stå her da jeg stoppede med cigaretterne i og med jeg faktisk ikke orkede noget når jeg ikke kunne belønne mig selv, men nu er den ged barberet ;o)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Kortfilmen, hvor man første gang stifter bekendtskab med Dennis er anbefalelsesværdig:

God lille film, nu siger du: man første gang stifter bekendtskab med Dennis, mener du at der findes flere film omkring Dennis?

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
God lille film, nu siger du: man første gang stifter bekendtskab med Dennis, mener du at der findes flere film omkring Dennis?

Ja, nu er spillefilmen '10 timer til paradis' lige udkommet. Google it!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd

Ja, nu er spillefilmen '10 timer til paradis' lige udkommet. Google it!

Cool, den har ikke ligefrem de pæneste anmeldelser, men der er måske heller ikke stof til en hel film.
For ikke at blive alt for off-topic vil jeg da også nævne at jeg efter ca. 3 måneders pause er begyndt at træne igen. Det er sgu meget rart.

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Lad os lige få gang i tråden igen!
Har lige læst den igennem - der er sku nogle guldkorn imellem.
Jeg har styrketrænet i 4-5 månder, og det går stille og roligt fremad. Jeg kører ikke efter et program - tager den lidt på gefuhl.

Mit mål er nået = Dvs. være tilfreds når jeg smider tøjet. Vil dog stadig gerne være størrere!
Jeg skal nok uploade før og efter billede. Skal dog lige igang efter en fordrukken ferie.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Man vil altid være større... Sådan har jeg det i hvert fald lidt.
Jeg har lige fået taget nyt billede, men lægger det ikke herind. Så må I wanke til tanken om min dejlige krop.

Måske hvis andre kommer med fotoupdates er jeg frisk, så vi kan sammenligne aesthethics.

Udover det, faldt jeg lige over dette: http://www.youtube.com/watch?v=IuMPos1cwZE

17-årig der snatcher 175kg. Uofficiel verdensrekord i 77kg-klassen... What the fuck

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 43  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]