Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 23:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 132 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Hvor tit beruser i jer?
Hver dag 26%  26%  [ 52 ]
2-3 gange om ugen 28%  28%  [ 56 ]
1 gang om ugen 15%  15%  [ 30 ]
2-3 gange om måneden 14%  14%  [ 28 ]
1 gang om måneden 10%  10%  [ 20 ]
Et par gange om året 5%  5%  [ 11 ]
Mindre end et par gange om året 2%  2%  [ 4 ]
Afgivne stemmer : 201
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

livet er for kort til at ryge hash hver dag.. så jeg har lige initieret endnu en pause, håber sgu den holder den her gang. Ellers alkohol 0-2 gange om ugen, stimulanser stoppede jeg med siden nytår, og psychedelika er vel 0-2 gange om året

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
jeg har ikke røget siden søndag for vise mig selv at jeg jeg har indhold nok i livet til at kunne leve uden de forstærkede sanseindtryk man får af weed.
kæft sex, musik, film og mad er bare en grå masse som ikke er hvad det var med cannabis. har holdt pauser før men hver gang føles tomrummet som at man ikke får det ud af hverdagen man kunne med tjalden. jeg elsker at tænke klart, men de klare tanker er ikke altid lige behagelige. skal lige se hvor længe jeg kan trække den uden at falde i (:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Shit, drenge, Lunokhod er ikke tilfreds. Så ser det virkelig ikke godt ud. :(

fuck nu jeres fis med om det er hverdag...... om det er 3gange om ugen eller hver dag det kan være skide ligemeget folk gør det de sys de har det godt med hvis de ikke har det godt med det skal de nok finde ud af det hurtigt.
jeg selv har de sidste 5 til 6 år røget fed hverdag uden en pause på en eneste dag. og har det helt fint med det og ved jeg skal ryge hverdag resten af mit liv om det er 1 gram eller 5 om dagen ved jeg ikk men stopper aldrig
its my life man!!!!!!!!!

Orh hvad, du er hardcore, mand!

det er da vist dig der spiller hardcore her
idiot

uden den daglige dosis hash sad jeg inde for mord eller andet da jeg var ekstremt voldelig i mine teenage år men er det ikke længere takket være vidunder midlet cannabis

Du lyder da hyggelig, socialt velfungerende og totalt stabil. Indsæt selv sarkasme efter behov.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg har valgt "en gang om ugen" da jeg bliver nød til at tælle cannabis med. Jeg ryger som regel lidt ryst i slutningen af ugen, for at "fejre" weekenden.

Ellers så beruser jeg mig generelt sjældent, svampetrips er blevet halvårligt efterhånden men tager dog en del højere doser nu end tidligere. Af stimmulanser benytter jeg kun MDMA nu, og det er max 1 gang hver anden måned, da jeg ikke har behov for mere.

Til gængæld er jeg blevet bruger af DMT freebase, hvilket jeg ikke planlægger, det er et impulsivt stof for mig - er vejret godt, og lysten er der så ryger jeg gerne lidt krystal.

Hvis jeg skal være min egen dommer, så vil jeg bedømme mit stofforbrug som værende meget fornuftigt, mere fornuftigt end gennemsnits danskeren, uden at ville virke arrogant.. :)

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem
Brugeravatar

fuck nu jeres fis med om det er hverdag...... om det er 3gange om ugen eller hver dag det kan være skide ligemeget folk gør det de sys de har det godt med hvis de ikke har det godt med det skal de nok finde ud af det hurtigt.
jeg selv har de sidste 5 til 6 år røget fed hverdag uden en pause på en eneste dag. og har det helt fint med det og ved jeg skal ryge hverdag resten af mit liv om det er 1 gram eller 5 om dagen ved jeg ikk men stopper aldrig
its my life man!!!!!!!!!

idiot

uden den daglige dosis hash sad jeg inde for mord eller andet da jeg var ekstremt voldelig i mine teenage år men er det ikke længere takket være vidunder midlet cannabis

Hvor gammel er du?
Det lyder lidt voldsomt at planlægge at være konstant påvirket af cannabis resten af sit liv med mindre at altså er 100+ og forventer at dø inden for en uge.
Prøv at overvej om du ikke skulle geare lidt ned og komme på noget afvænning og komme igang med en psykolog.
Det kan godt være du umildbart ikke synes at der er et problem med dit (over)forbrug men man er ofte ikke selv den bedste til vurdere sit eget forbrug (lidt ligesom hvis du har malet et billede eller skrevet en novelle. Det kan godt være at det i egne øjne fremstår pænt og nydeligt men faktum er at det for det meste er noget lort set fra en tredjemands synsvinkel)
Uanset hvad er det aldrig sundt at være påvirket af rusmidler hver dag og hvis nogen skulle påstå andet vil jeg personligt vurdere dem til at være dybt retarderede og meget virkelighedsfjerne.

Edit: Efter at have læst det hele igennem har jeg tilføjet ordet "personligt" i sidste linje da det er et faktum at det får det hele til at lyde lidt bedre.

Medlem

its my life man!!!!!!!!!

idiot

Hvor gammel er du?
Det lyder lidt voldsomt at planlægge at være konstant påvirket af cannabis resten af sit liv med mindre at altså er 100+ og forventer at dø inden for en uge.
Prøv at overvej om du ikke skulle geare lidt ned og komme på noget afvænning og komme igang med en psykolog.
Det kan godt være du umildbart ikke synes at der er et problem med dit (over)forbrug men man er ofte ikke selv den bedste til vurdere sit eget forbrug (lidt ligesom hvis du har malet et billede eller skrevet en novelle. Det kan godt være at det i egne øjne fremstår pænt og nydeligt men faktum er at det for det meste er noget lort set fra en tredjemands synsvinkel)
Uanset hvad er det aldrig sundt at være påvirket af rusmidler hver dag og hvis nogen skulle påstå andet vil jeg vurdere dem til at være dybt retarderede og meget virkelighedsfjerne.

nej tak du jeg skal ikke tilbage til den gamle person og tro det eller ej jeg er 21 og er yderst velfungerende både med skole osv også med et forbrug af hash hverdag jeg fungere bedre med hash det er facts

Medlem

its my life man!!!!!!!!!

idiot

Du lyder da hyggelig, socialt velfungerende og totalt stabil. Indsæt selv sarkasme efter behov.

jeg er helt aldeles velfungerende der er jo nogen der kan tåle det

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, du virker da virkelig til at have styr på alt. :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
ja din pm om at møde op på staden for at slås eller hvad du nu havde forestille dig gav mig indrykket af at du er en sund person! :roll:
thumbs up for din uovertrufne sejhed...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

+1

Medlem
Brugeravatar

Uanset hvad er det aldrig sundt at være påvirket af rusmidler hver dag og hvis nogen skulle påstå andet vil jeg personligt vurdere dem til at være dybt retarderede og meget virkelighedsfjerne.

Jeg vurderer personligt dig til at være dybt retarderet for denne kommentar. Hvad er sundt? Livskvalitet? Produktivitet? Lang levealder? Sygdomsfrihed? Den ædru sindstilstand er ikke per definition bedre eller mere funktionel end den berusede, det kommer helt an på den enkelte situation og det benyttede rusmiddel. Det samme gælder kroppen.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
ja din pm om at møde op på staden for at slås eller hvad du nu havde forestille dig gav mig indrykket af at du er en sund person! :roll:

:D :D :D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted

Jeg vurderer personligt dig til at være dybt retarderet for denne kommentar. Hvad er sundt? Livskvalitet? Produktivitet? Lang levealder? Sygdomsfrihed? Den ædru sindstilstand er ikke per definition bedre eller mere funktionel end den berusede, det kommer helt an på den enkelte situation og det benyttede rusmiddel. Det samme gælder kroppen.

Word, Illegal...!!! Regner med at dem som disser cannabis på daglig basis taler af egen erfaring....

Jeg har hakket af i hver dag. Ryger dagligt cannabis. Det varierer mellem hash og skunk. Tjalden stagnerer én ved brug i længere perioder IMO. Det synes jeg ikke skunk gør, den er til gengæld sjældent lige så afslappende som hash. Det kører fint for mig på den måde. Alkohol 6+ genstande med venner 2-4 gange ugentligt. Pulver max hver anden måned. Har overvejet at prøve psykedelika i nærmere fremtid...

Junior medlem

Geografisk sted: Somewhere,Somehow
Jeg har svaret 1 gang ugentligt, men det har nok lige så meget (hvis ikke mere) at gøre med hvor tit jeg ønsker at beruse mig, fremfor hvor meget reelt jeg beruser mig. Nogle gange beruser jeg mig de fleste dage om ugen og andre gange kun 1 gang om ugen, men aldrig mindre, desværre. Sometider kunne jeg sgu godt ønske, at befrie mig selv helt fra trængen til at beruse mig væk fra virkeligheden.

Jeg bekymre mig lidt for de personer der beruser sig hver dag og mener det helt okay og har affundet sig med det, men jeg ved også, at de nok skal komme på bedre tanker senere i deres liv, også selvom ingen her inde kan få dem til det. Tro mig jeg har selv været der.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Personligt kan jeg ikke sige, at mit daglige hash(mis)forbrug gavner mig på særlig mange måder. Det giver mig selvfølgelig dårlige hukommelse, her er det klart mest korttidshukommelsen. Tit oplever jeg, at jeg kommer til at tænke på noget, og hvis jeg lige går i et andet tankespor, glemmer jeg, hvad jeg tænkte på. Generelt synes jeg nu, at jeg kun oplever det, når jeg er skæv, eller lidt tid efter jeg har røget. Det gør selvfølgelig også flere ting end kun på hukommelsen, men som sådan er det ikke noget, som jeg mærker i hverdagen. Så længe jeg følger med på universitet og består mine eksaminer og ikke mærker de store konsekvenser på social liv og min økonomiske situation, så føler jeg ikke for at stoppe. Ingen tvivl om at jeg ville have det bedre uden at ryge hver dag, men det kræver selvfølgelig noget omlægning og motivering. Lige nu beholder jeg mine joints, men jeg regner og håber da ikke på, at jeg skal blive ved resten af mit liv. Nu er jeg jo ung og i min bedst alder (som om det skulle betyde noget).

Medlem

du har fat i noget ja

Medlem

jeg har overhovedet ikk opfordret til at du skulle komme og slås derimod. komme og se at jeg har noget og ha det i og ikke bare er en eller anden 13 ÅRIG som du skrev eller fucking smartass. derimod en almindelig hash forbruger i beskylder for og være både retarderet og smartass og hardcore. fordi jeg ryger måske 3gram gennemsnitligt per dag og har ALDRIG TÆNKT MIG OG STOPPE det er sandheden ikk og spille smart

Medlem

OG DET HAR DU ELLER HVAD NOOOOOOOOOT

Medlem

Jeg bekymre mig lidt for de personer der beruser sig hver dag og mener det helt okay og har affundet sig med det, men jeg ved også, at de nok skal komme på bedre tanker senere i deres liv, også selvom ingen her inde kan få dem til det. Tro mig jeg har selv været der.
du har ikke fattet noget sådan er det for dig .men sådan er det ikk for alle. ikk mig.!!!!! alle er forskellige en kan få ødelagt sit liv af cannabis og en anden person kan ligefrem være blevet redet af stoffet,,,, og så er der folk derimellem

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mange misbruger ser ikke det fjerneste problem i deres adfærd. Selv har jeg oplevet det med mange hashrygere. Som om hashen har en fantastisk(farlig) evne til at bilde personerne ind at det høje forbrug kun er til deres eget vel.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 132 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]