Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
hej psychedelia.

vi er nogle gutter som gerne vil prøve hash brownies, men vi har ingen opskrift. jeg har prøvet at søge både på psy og google, men jeg har ikke fundet noget som jeg kan bruge til noget.... :(

laver man bare helt almindelig brownie-dej og putter noget hash i ?

og en helt anden ting - kan man bruge det grønne (pot / skunk) i stedet for hash?

undskyld vis jeg spørger lidt dumt men jeg er nybegynder på det område.

tak på forhånd :joint:

Insane psychedelia user!

Du har ikke søgt godt nok. ;) Der er 10000tråde omhandlende dit ?.

Ganske almindelige opskrifter virker, så længe det indeholder fedtstof..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Hvad har du søgt på? Alle tænkelige søgekombinationer jeg anvender, sender mig direkte til opskrifter.
Har du aldrig lært at bruge google?

Et tip:

Søg "Site: Psychedelia.dk (søgeord)"

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Eller 'site:www.psychedelia.dk søgeord', så den kun søger på Psychedelia.dk :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Min fremgangsmetode:

Køb en færdig lavet brownieblanding fra Amo. Mega nemt at lave. Selvom der står til 8 personer er det nok til 3-4 styk. Der følger form med.

Du tager en gryde og fylder lidt vand i, et såkaldt vandbad, og sætter en skål med noget margarine/flydende margarine eller smør ned i gryden. Varmer den lidt op.... Så noldre du ca. 0,5 gram (semi god ryger) i per person og rører med en ske til det er opløst. Så hælder du det op i dejen som du har blandet fra Amo og wupti ind i ovnen. Det blev en fin kage med lidt skel oven på, men det var ingen problem.

Medlem
Brugeravatar

tusind tak TwoTimes :)
jeg forstår dog ikke helt det der med vandbad men jeg prøver mig frem :joint:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
http://www.google.dk/#sclient=psy-ab&hl ... =p&pdl=300

1. hit :wink:

Medlem
Brugeravatar

Ja ligesom billede nummer 4. Vandet må ikke være for koldt eller for varmt. Jeg kom nok en del for meget i af flydende becel, men kagen smagte stadig godt. Husk at nulre det ud i det mens det er koldt, og når det så er kommet i så smutter du det over i vandbadet som er varmet op.

Det burde være nemt at føle sig frem til. Jeg er en kegle i et køkken men fik da en fin kage alligevel.

Medlem
Brugeravatar

aahhh det forklarer en hel del tusind tak for den dejlige hjælp, jeg glæder mig til at prøve det af :joint:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Som mange har nævnt, er der en million tråde omkring dette emne. Men her er en lynopskrift.

1. Køb en Amo Chokoladekage.

2. Følg instrukserne på bagsiden af æsken.

3. Varm en GOD mængde smør op i en lille gryde. (1-2 varme på komfuret og sørg for at det ikke koger)

4. Smid alt din hash/skunk/pot ned i, og rør rundt til at hashen/skunken/potten er opløst i smøren, og smøren har fået en brunlig farve.

5. Hæld smøren ned i kagemixen, og smæk kagen i ovnen.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Og så opdager man bagefter at Twotimes lige har skrevet nøjagtigt det samme. Nice.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Og så opdager man bagefter at Twotimes lige har skrevet nøjagtigt det samme. Nice.

Måske fordi dette er er den mest enkle og velfungerende metode :D
Virker altid for mig, kan dog lige tilføje at det kan være en god ide at gemme kagen lidt væk når den ønskede virkning er noget, og finde noget andet "fråder" frem, ellers er hele kagen pludselig væk, og man ved ikke hvad vej man selv vender fordi man er blevet så pisse stegt af at gå og små spise af kagen :P

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Medlem
Brugeravatar

#Ian

Ja for satan.. Har også prøvet at få en ordentlig fråder på, mens det kun var ½ kage der var tilbage. Endte med jeg sov 16 timer og fuldstændig hjernedød dagen efter.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
#Ian

Ja for satan.. Har også prøvet at få en ordentlig fråder på, mens det kun var ½ kage der var tilbage. Endte med jeg sov 16 timer og fuldstændig hjernedød dagen efter.

Haha det ender sgu hurtigt galt, sad også engang bare og hygge spiste lidt af hash kagen som bare placeret mit på bordet i mellem os. "Et lille stykke fra eller til gør jo ingen forskel" tænker man... men efter 10 små stykker, så gør det sgu en kæmpe forskel :shock:

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]