Hej, Ekstra Bladet har rimelig sikkert misforstået at Jacob køber skunk af mig og ikke pot. Han får skunken til en god pris, så der både han og jeg rimelig tilfredse vil jeg mene. En anden af jer synes det er en hån, at jeg giver ca. 50% af hvad jeg tager for min tjald, du er bare ignorant og dum. 2 af jer har mødt mig og synes jeg er selvoptaget, jeg vil gerne vædde på at I begge to har røget min hash og suttet min pik og derefter gået triste hjem over at have mødt et geni, en for svedig fyr, en totalt god griner, en spontan dude, en gavmild og filantropisk varm person. Det siger mest om jer at I har mødt mig, og ikke turde sige jeres mening eller bare spørge helt ærligt, "hvordan bliver man lige så sej som dig Cutter?" skulle med glæde have pejlet jer på rette kurs. Så er der mfssupporter, han skriver som den første sin fordomsfri mening til et konstruktivt og godt emne som er taget op her. Thumps up til dig bro! Sådan burde de fleste opføre sig, tænke over hvad de skriver og evt turde hvor andre tier!
Orange Lenny, jeg er vildt selvoptaget sådan virker man altid når man har gang i shit så er der så mange ting at fortælle om. Hvorimod du som 99% af de andre aber bare lever et kedeligt slave liv og derfor intet har at fortælle og ergo virker fucking deprimeret og dybt uinteressant for andre bare lidt intellektuelle mennesker.
Til dem som så virkelig vil vide det, så er jeg ikke nogen idiot drenge, der er gang i nogle ting som jeg prøver at stable på benene. Ja jeg laver penge og ja jeg går ind for legalisering, hvis man ikke tror jeg har kæmpet for fri hash før EB artikel så ved man intet om mig.. Jeg er sammen med et produktionsselskab ved at producere en opfølger til kampen om hampen, har gang i en 7 dages strejke for fri hash i april, ved at arrangere ryger rejser til marokko og så der en lille hampe messe som vi går og overvejer..
I der har så meget imod mig, fortæl mig hvad I har brugt de sidste 3 dage af jeres liv på - så skal jeg vurdere om I overhovedet er værd at have en dialog med. Og hvis I kommer og siger jeg er selvoptaget og en fucking nar til mit ansigt, så giver jeg en fed på husets regning for så har I jo fået nosser.. Vatpikke..

Tak så har jeg energi til at tage i behandling her en kold torsdag morgen og god dag til dig også.
Mvh