Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 19:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Ved at læse det her det her:

Hej, Ekstra Bladet har rimelig sikkert misforstået at Jacob køber skunk af mig og ikke pot. Han får skunken til en god pris, så der både han og jeg rimelig tilfredse vil jeg mene. En anden af jer synes det er en hån, at jeg giver ca. 50% af hvad jeg tager for min tjald, du er bare ignorant og dum. 2 af jer har mødt mig og synes jeg er selvoptaget, jeg vil gerne vædde på at I begge to har røget min hash og suttet min pik og derefter gået triste hjem over at have mødt et geni, en for svedig fyr, en totalt god griner, en spontan dude, en gavmild og filantropisk varm person. Det siger mest om jer at I har mødt mig, og ikke turde sige jeres mening eller bare spørge helt ærligt, "hvordan bliver man lige så sej som dig Cutter?" skulle med glæde have pejlet jer på rette kurs. Så er der mfssupporter, han skriver som den første sin fordomsfri mening til et konstruktivt og godt emne som er taget op her. Thumps up til dig bro! Sådan burde de fleste opføre sig, tænke over hvad de skriver og evt turde hvor andre tier!

Orange Lenny, jeg er vildt selvoptaget sådan virker man altid når man har gang i shit så er der så mange ting at fortælle om. Hvorimod du som 99% af de andre aber bare lever et kedeligt slave liv og derfor intet har at fortælle og ergo virker fucking deprimeret og dybt uinteressant for andre bare lidt intellektuelle mennesker.

Til dem som så virkelig vil vide det, så er jeg ikke nogen idiot drenge, der er gang i nogle ting som jeg prøver at stable på benene. Ja jeg laver penge og ja jeg går ind for legalisering, hvis man ikke tror jeg har kæmpet for fri hash før EB artikel så ved man intet om mig.. Jeg er sammen med et produktionsselskab ved at producere en opfølger til kampen om hampen, har gang i en 7 dages strejke for fri hash i april, ved at arrangere ryger rejser til marokko og så der en lille hampe messe som vi går og overvejer..

I der har så meget imod mig, fortæl mig hvad I har brugt de sidste 3 dage af jeres liv på - så skal jeg vurdere om I overhovedet er værd at have en dialog med. Og hvis I kommer og siger jeg er selvoptaget og en fucking nar til mit ansigt, så giver jeg en fed på husets regning for så har I jo fået nosser.. Vatpikke..

Og det her:

DU skader sagen om en legalisering siger narkomanen, som aldrig i sit liv har gjort en skid for noget som helst. Jeg er en selvoptaget højrøstet smart ass jeg har deltaget i Big Brother og medierne/politikere ringer ofte for at få min mening, hvor er du henne i dit liv ?

Kom i det mindste til city og tag en sludder over en kop kaffe så.. din anonyme vatpik..

Kærligst,

Cutter

Er jeg blevet meget enig med just chill omkring det her:

jeg har mødt cutter før, og ja han er lidt af en selvoptaget nar der gerne vil snakke om sig selv og om hvor store nosser han har... tror også jeg sætter mine penge på idiot

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
tak skal du have cutter, det gør mig glad at se at vi har ramt et eller andet rigtigt siden du bliver så vrissen.
jeg går ud af fra at tilbuddet om en kop kaffe ikke står fast længere eftersom at du ivrigt prøver at snakke udenom alt og skriver at du fortryder at du kom her til sitet.

Cutter, jeg tror ikke du er så selvsikker som du selv siger. jeg tror du er menneske ligesom alle os andre og du hungrer efter andre menneskers bekræftelse.

vatpikken er den som ikke tør stå ved sig selv. jeg tror du det er dig som er en vatpik, Cutter Merhi.

du må have en fortsat god dag

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København <3
denne tråd er lidt blevet til Smokenhagen vs. Psy - folkens er det ikk lidt wack?

Jeg kender ham ikk, og det er også fuldstændig irelevant. Selvom han er online pusher, så kæmper han stadig en kamp som jeg formoder de fleste af os går ind for. Måden han gør der kan måske sættes en finger på - men han gør noget...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

denne tråd er lidt blevet til Smokenhagen vs. Psy - folkens er det ikk lidt wack?

Jeg kender ham ikk, og det er også fuldstændig irelevant. Selvom han er online pusher, så kæmper han stadig en kamp som jeg formoder de fleste af os går ind for. Måden han gør der kan måske sættes en finger på - men han gør noget...

det er ikke Psy mod smokenhagen. det er Cutter's kæmpe-ego mod alle der har en anden holdning end ham selv.
ideén om at sælge hash over nettet og fortælle om det offentligt er ikke noget som Cutter har opfundet, det er bare ham som prøver at claime det.

nej han kæmper ikke en kamp for nogen. er man frihedkæmper tager man ikke overpriser for den cannabis man sælger. en frihedskæmper havde ikke gjort det for at få penge på bundlinjen.
han er en simpel pusher, ikke en frihedskæmper bare en pusher og så endda en pisse dårlig en af slagsen.

Medlem
Brugeravatar

Medlem
Brugeravatar

sorry for double post.

som han selv skriver, så gør han mere end det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

sorry for double post.

kan ikke diskutere med dig hvis du bare henviser mig til hvad han selv skriver, du er skam nød til at argumentere bedre end det ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ModerJordsElsker skrev:

Kan godt være han "gør mere", men hvis han opfører sig som en komplet nar overfor folk som her i tråden så ved jeg ikke hvor meget det gavner sagen. Men han får da noget reklame for hans firma :roll:

Site Webmaster
Brugeravatar

Cutter viser sin høflighed på et andet board:

Citat:
HVIS EN PÅ RAPSPOT HAR ET PROBLEM, SÅ VÆR EN MAND OG SIG DET TIL MIT FACE. ENGEL DIN LUDER JEG VAR OGSÅ 15 ÅR OG TUFF PÅ NETTET ENGANG, MEN IDAG SIR JEG DET TIL ANSIGTET OG HÅBER PÅ KONFLIKT. KOM !

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cutter viser sin høflighed på et andet board:

Citat:
HVIS EN PÅ RAPSPOT HAR ET PROBLEM, SÅ VÆR EN MAND OG SIG DET TIL MIT FACE. ENGEL DIN LUDER JEG VAR OGSÅ 15 ÅR OG TUFF PÅ NETTET ENGANG, MEN IDAG SIR JEG DET TIL ANSIGTET OG HÅBER PÅ KONFLIKT. KOM !

link? synes det er sjovt at følge mandens dumheder live
synd at jeg ikke kan få lov at mødes med ham som han tilbød

Medlem
Brugeravatar

Wow, han virker som en sorgfuld person!

Edit! Synd!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Hvorfor mon han blev stemt ud som den første i Big Brother det år?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Hvorfor mon han blev stemt ud som den første i Big Brother det år?

Øøøh... den var straks svær :roll:

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Medlem

Hey drenge, når en eller anden jeg ikke kender skriver anonymt han har mødt mig og at jeg er en selvoptaget nar, så tager jeg til genmæle. At I andre har behov for at blande jer kan jeg ikke tage mig af, jeres råd kan jeg tage til mig, men nu er min måde at formulere mig i de forgående indlæg ikke sådan jeg opfører mig til hverdag ville blot leve op til vedkommendes fordomme, de er jo forudindtaget og hvorfor forsøge at ændre på dem, jeg forstår godt de har ondt i røven. Når det så er sagt, synes jeg nu hvor jeg har pustet ud og suget ind igen at det er fucking pinligt overhovedet at have deltaget i denne tråd. Mine ord står jeg dog ved, anonyme haters som har "mødt mig" er bare undermålere. Så kan I synes om det, hvad I vil.

fuck hvad de andre siger cutter. jeg ved og du ved at du gør det godt

Junior medlem

Justchill, hvis du før eller siden kommer til København skal du bare hilse på.. det ser jeg frem til, indtil da fortsat god ryger!

Junior medlem

er der ik noget med at ejeren af denne side sælger fake weed, har du også travlt med ham justchill eller hænger hans celler stadig i din mundvig som tak for at han giver dig plads til at skrive ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej Smokenhagen. Jeg har fulgt din FB i lang tid nu, og jeg synes kun det er fedt, at du snakker så meget om salg og propaganja etc.

Ejeren af denne side sælger ikke fake weed.

Jeg synes det, du har gang i, virker ret fedt, da det forhåbentlig kan give pres, men du virker godt nok noget forvirret. Mine venner som har mødt dig siger, at du er cool, andre siger du ikke er. Jeg er pisse ligeglad selv, for jeg har ikke mødt dig endnu, men du fremstår ikke særligt selvsikker, og jeg ville godt nok synes det var federe, hvis du ikke skrev side op og side ned om hvor nedern nogle mennesker er, blot fordi de skriver et eller andet om dig på internettet.

Du skriver nogle gange på din FB, at man skal tilgive folk, og at folk ændrer sig til det bedre (eller noget lignende), og at du så skriver alt muligt herinde og på rapspot. I mean. Come on, who gives a fuck.
Kør din stil, ik giv en fuck for andre og hold det real. Det sku for sølle at begynde at disse andre, specielt når du, formentlig ufrivilligt, fremstår som en talsmand for en legalisering af cannabis.

God ryger, keep going :- )

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det er sørgeligt at se på stor en idiot du er.
at du ikke selv kan se at du blot er en dille, om kort tid er Cutter og smokenhagen glemt igen.
sådan fungere verden, man får 15 minutters fame og så glemmer folk en. at du så fik det skidt efter big brother fordi at folk glemte dit navn er ikke en god grund til at spille stor i slaget og prøve at trække opmærksomhed som en anden 13 årig.

at du hele tiden vil snakke om at sutte på ting vil jeg ikke kommentere på da din respons er for barnlig og fordi at sutte på ting er sikkert det eneste du skal fordrive tiden med når du en dag rusker tremmer for at sælge.

du siger at du gerne vil have at folk siger deres mening som den er, så her får du den:
Cutter, du er patetisk, ynkelig og en skændsel for alle der nogensinde har prøvet at retfærdiggøre cannabis.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

forresten lidt pinligt at se på hvor meget mfssupporter slikker røv på Cutter.

Medlem

forresten lidt pinligt at se på hvor meget mfssupporter slikker røv på Cutter.

haha slikker røv!!! jeg synes det han gør er fedt og det kaldes min egen mening justchill !!!!
som du sikkert ikke ved hva er!! da du formentlig bare er en medløber type.. der bare påtager sig andres mening haha

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]