Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 09:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

hej psy.

Ville det udløse en fængsels straf og ligge inde med 2 aktiveret grokits(cubensis) en digital vægt og 50g hash ?
¨

Håber nogle ville kunne svare på dette spørgsmål.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
kun hvis en dommer vurderer(dømmer) du haft intention om at sælge
eller du har en tidligere staf som blive udløst

selve mængden burde kun give bøde i førstegangstilfælde

Dedikeret medlem

er tidligere taget og dømt for 1g skunk :S

man kan virkelig blive gal i hovedt af det land her med den lovgivning på det område, de er helt kruddet oven i !.

må se og få den vægt af vejen og håbe det bedste hvis der skulle komme uventet besøg fra osten x(.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
du vil nok blive sigtet for videresalg. hvis de finder nogen beviser (f.eks. gældsliste, sms beskeder) vil du nok blive dømt en betinget fængselstraf.

hvis ikke vil du nok skulle deltage i en række samtaler med kriminalforsorgen, som vil vurdere om du har et stort forbrug af hash eller om du sælger.

en af mine venner blev taget med 118g hash, 3 digitale vægte og 6000kr. han deltog i en masse samtaler i kriminalforsorgen og de vurderede at det var til eget forbrug.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Du lyder som en der er bange for at havne i fængsel ;)

svjv er 50 gram hash i politiets øjne ikke til eget forbrug, og vil blive forbundet med videresalg,
at de så finder en vægt, poser, mm bekræfter dem jo bare i deres sag, men alligevel ville en dommer jo nok lytte til betjentene når de står og fortæller at de tror det er med henblik på videresalg du har de 50 gram derhjemme.

Jeg har kun hørt om meget få tilfælde hvor det modsatte er sket, altså ikke at folk nødvendigvis havner i et fængsel men at de bliver sigtet med henblik på videresalg.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
svjv er 50 gram hash i politiets øjne ikke til eget forbrug, og vil blive forbundet med videresalg,
at de så finder en vægt, poser, mm bekræfter dem jo bare i deres sag, men alligevel ville en dommer jo nok lytte til betjentene når de står og fortæller at de tror det er med henblik på videresalg du har de 50 gram derhjemme.

Min far er blevet taget med 110 gram hash og digital vægt, sigtet for salg, endte med bøde og betinget fængsel ( 5 dage vist ) og dommeren lyttede ikke til politiet, der gerne så han blev dømt for salg.

Dedikeret medlem

self vil jeg da ikke i fængsel, det siger sig selv har en dejlig kæreste og en hverdag jeg gerne vil forsætte med og være en del af !. jeg er lige glad med hvad jeg bliver sigtet for jeg gider bare ikke og skal frihedsberøves pga lidt gak og ballade det sku for dumt.

Det skal lige siges at penge bliver der ikke fundet noget af er lud fattig. Jeg sælger ik og min digital vægt bliver i øvrigt brugt til og veje kakelakker mus og rotter op med (Jeg holder krybdyr).

forsat god dag alle ! :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
self vil jeg da ikke i fængsel, det siger sig selv har en dejlig kæreste og en hverdag jeg gerne vil forsætte med og være en del af !. jeg er lige glad med hvad jeg bliver sigtet for jeg gider bare ikke og skal frihedsberøves pga lidt gak og ballade det sku for dumt.

Det skal lige siges at penge bliver der ikke fundet noget af er lud fattig. Jeg sælger ik og min digital vægt bliver i øvrigt brugt til og veje kakelakker mus og rotter op med (Jeg holder krybdyr).

forsat god dag alle ! :D

Du skal ikke være bekymret for at ryge i fængsel med mindre du allerede har en betinget dom.

God dag og god ryger!

Dedikeret medlem

tusind tak og forsat god dag og god ryger til dig ! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]