Cannabis fører til depression. At bekæmpe depression, med noget der fører til depression, virker ikke skide smart. Du burde kunne finde en bedre løsning.
Lol, hold kæft noget ammestuesnak. Cannabis er semi-psykedelisk, og folk reagere forskelligt på det. Nogle kan have et hverdags forbrug uden problemer, andre kan ikke. Nogle mine bedste venner ryger cannabis hverdag, og på trods af det er de, de mest fantastiske positive, og intelligente mennesker jeg kender. Så tro ikke et sekund, at alle andre mennesker ikke kan håndtere en stof fordi du ikke selv kan, for det er fandme naivt.
Mvh.
Nu lider trådstarter jo af depression og er ikke et af de mest fantastisk positive mennesker, så i min verden er Morten på 14's indlæg noget mere relevant for trådstarter end dit Sultan69.
Generelt er det vigtigt at huske på ikke at hiigjacke trådende herinde bare fordi et svar lige går i mod ens egen opfattelse af virkeligheden, men i stedet forholde sig til hvad trådstarter spørger ind til.
Mvh

Som sagt... Cannabis er semi-psykedelisk dvs: Cannabis + menneske = forskellige reaktioner (indefor visse rammer, self.). DVS. der er ikke nogle herinde der kan fortælle trådstarter med sikkerhed hvad der virker og hvad der ikke virker for ham/hende. Personen må eksperimentere sig frem for at finde ud af hvad der er brugbart for ham/hende.
Derfor er morten på 14´s indlæg intet værd, i og med han bare proklamere den udødelige "drugs are bad mmmmmmmkay" filosofi, og på den måde er med til at udrydde et muligt medicinsk redskab til trådstarter.
Ja du har helt ret, lad mig uddelegere lidt førstehånds indtryk på området til trådstarter:
Det er rigtigt at nogle strains er bedre til visse ting end andre. Nogle strains virker bedøvende, næsten narkotiske, andre giver en vild griner på, og andre er næsten som et mildt psykedelisk trip, med skarpere farver og subtile mønstre, osv. Jeg er ikke så meget inde i de forskellige strains, men mine overnævnte kammerater er, så vil lige spørge dem ved næste lejlighed hvad de kan anbefale.
Det kræver selvfølgelig at ens vendor er troværdig og sender en de rigtige frø, med det lovede gener.
Udover det handler det ikke kun om hvilken strain man indtager, det handler så sandelig også om hvad man foretager sig i mens, om det er nat eller dag, og om man er påvirket alene eller sammen med nogle andre. Jeg vil anbefale dig at hvis du skal ryge cannabis, så gør det om dagen, og kom ud i lyset og få noget sol. Gå en tur i noget flot natur med din ynglings-opturs-musik i ørene. Det er bevæge sig og få noget frisk luft er meget meditativ i sig selv.
Prøv at undgå at ryge når du har en rigtig skidt dag, samt at sidde for meget indenfor og sumpe, for så synes jeg det er at tankerne begynder at presse sig på, på en ubehagelig måde - når man er depri.
Jeg har selv døjet med en kraftig depression, så hvis du har lyst til at konvertere yderligere om det, så er du meget velkomme til at PM'e mig

Mvh.
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.