Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: solen
@blackout godt ord igen - jeg kan godt følge hvad du mener i teorien, men tror bare den er svær i praksis, hvor en enkelt gang i mellem hurtigt bliver til hver dag især hvis det virker efter hensigten.
For så har man jo pludselig fundet noget som virker... i stedet for pillerne med de trælse bivirkninger.
For mig har THC bare den bivirkning at den over tid føre til et lavere grund stemningsleje og paranoide udsving som slår over i angst.

Mvh

Giver dig, helt ret.. Formuleret det vist ikke for godt.
Men en teori der virker, kan som du siger være en bitch at kontolere.
Men hvis han f.eks lavet pot thai (te) Så er han jo fri for at ryge det, og undgår såvel også sansynligheden for et misbrug såvel som afhængihed etc.. :)

Junior medlem

hva med brownies? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Cannabis fører til depression. At bekæmpe depression, med noget der fører til depression, virker ikke skide smart. Du burde kunne finde en bedre løsning.

Lol, hold kæft noget ammestuesnak. Cannabis er semi-psykedelisk, og folk reagere forskelligt på det. Nogle kan have et hverdags forbrug uden problemer, andre kan ikke. Nogle mine bedste venner ryger cannabis hverdag, og på trods af det er de, de mest fantastiske positive, og intelligente mennesker jeg kender. Så tro ikke et sekund, at alle andre mennesker ikke kan håndtere en stof fordi du ikke selv kan, for det er fandme naivt.

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: solen
Cannabis fører til depression. At bekæmpe depression, med noget der fører til depression, virker ikke skide smart. Du burde kunne finde en bedre løsning.

Lol, hold kæft noget ammestuesnak. Cannabis er semi-psykedelisk, og folk reagere forskelligt på det. Nogle kan have et hverdags forbrug uden problemer, andre kan ikke. Nogle mine bedste venner ryger cannabis hverdag, og på trods af det er de, de mest fantastiske positive, og intelligente mennesker jeg kender. Så tro ikke et sekund, at alle andre mennesker ikke kan håndtere en stof fordi du ikke selv kan, for det er fandme naivt.

Mvh.

Respekt 8)

Dedikeret medlem

Mvh.

Nu lider trådstarter jo af depression og er ikke et af de mest fantastisk positive mennesker, så i min verden er Morten på 14's indlæg noget mere relevant for trådstarter end dit Sultan69.

Generelt er det vigtigt at huske på ikke at hiigjacke trådende herinde bare fordi et svar lige går i mod ens egen opfattelse af virkeligheden, men i stedet forholde sig til hvad trådstarter spørger ind til.

Mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A

Mvh.

Nu lider trådstarter jo af depression og er ikke et af de mest fantastisk positive mennesker, så i min verden er Morten på 14's indlæg noget mere relevant for trådstarter end dit Sultan69.

Generelt er det vigtigt at huske på ikke at hiigjacke trådende herinde bare fordi et svar lige går i mod ens egen opfattelse af virkeligheden, men i stedet forholde sig til hvad trådstarter spørger ind til.

Mvh

Billede

Som sagt... Cannabis er semi-psykedelisk dvs: Cannabis + menneske = forskellige reaktioner (indefor visse rammer, self.). DVS. der er ikke nogle herinde der kan fortælle trådstarter med sikkerhed hvad der virker og hvad der ikke virker for ham/hende. Personen må eksperimentere sig frem for at finde ud af hvad der er brugbart for ham/hende.
Derfor er morten på 14´s indlæg intet værd, i og med han bare proklamere den udødelige "drugs are bad mmmmmmmkay" filosofi, og på den måde er med til at udrydde et muligt medicinsk redskab til trådstarter.

Ja du har helt ret, lad mig uddelegere lidt førstehånds indtryk på området til trådstarter:

Det er rigtigt at nogle strains er bedre til visse ting end andre. Nogle strains virker bedøvende, næsten narkotiske, andre giver en vild griner på, og andre er næsten som et mildt psykedelisk trip, med skarpere farver og subtile mønstre, osv. Jeg er ikke så meget inde i de forskellige strains, men mine overnævnte kammerater er, så vil lige spørge dem ved næste lejlighed hvad de kan anbefale.
Det kræver selvfølgelig at ens vendor er troværdig og sender en de rigtige frø, med det lovede gener.

Udover det handler det ikke kun om hvilken strain man indtager, det handler så sandelig også om hvad man foretager sig i mens, om det er nat eller dag, og om man er påvirket alene eller sammen med nogle andre. Jeg vil anbefale dig at hvis du skal ryge cannabis, så gør det om dagen, og kom ud i lyset og få noget sol. Gå en tur i noget flot natur med din ynglings-opturs-musik i ørene. Det er bevæge sig og få noget frisk luft er meget meditativ i sig selv.

Prøv at undgå at ryge når du har en rigtig skidt dag, samt at sidde for meget indenfor og sumpe, for så synes jeg det er at tankerne begynder at presse sig på, på en ubehagelig måde - når man er depri.

Jeg har selv døjet med en kraftig depression, så hvis du har lyst til at konvertere yderligere om det, så er du meget velkomme til at PM'e mig :)

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem

Sultan69
Nu skriver du at du selv har drøjet med en kraftig depression - så ville det da være relevant for trådstarter og os andre og høre om hvordan du oplevede det at ryge (et hvilken som helst strain) - hvis du altså røg da du havde depression i stedet for at høre hvad dine overnævnte venner, som jo ikke drøjer med psyken ud fra din beskrivelse, mener???

Edit

Sultan69
Nu skriver du at du selv har drøjet med en kraftig depression - så ville det da være relevant for trådstarter og os andre og høre om hvordan du oplevede det at ryge (et hvilken som helst strain) - hvis du altså røg da du havde depression?

Samt at høre hvad dine venner kan anbefale trådstarter i forhold til hans spørgsmål :wink:

Mvh

Junior medlem

jeg har hørt og læst mig frem til at ,

Strawberry Cough er det bedste strain imod Angst/depression ,
grunden til jeg gerne ville prøve det, jeg føler personligt det ville ku hjælpe mig meget,
siger langt fra jeg sku ryge vær dag og meget,

men fx 1 gang vær 2-4 uge, bar slappe virkeligheden 1-2 time ville være mere end fantastik ,
og så det ligemeget om det bliver taget igennem tincture, brownies/muffins eller whatever,
har selv en far som er meget forstående hvis man gerne vil prøve sådan noget,
han ryger selv en pind imod hans ryg smerter han har 4 ryghvirvler hvor han ik har brusk imellem længere,
og der leder jeg os efter et strain med høj CBD imod smerter, det røg vi har på sydsjælland er ærlig talt ik den bedste kvalitet,
har faktisk leget med tanken om at gro en lille plante selv , os fordi så har jeg noget og give mig til ,
og ja :D . min mor ryger os en pind med min far i nu og næ . hun har et stresset arbejde og jeg tror virkelig det er grunden til hun ik er gået psykisk ned , og jeg kan desværre ik tåle og drikke , det gør mig aggressiv , og man har ALDRIG hørt nogle blive voldelig på Cannabis

Junior medlem

og angående i tråd hijacker gør mig intet ! , jeres svar/fight kan jeg tage til mig , hvis i forstår

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]