Jeg tror ikke jeg har nok erfaring med psychedeliske stoffer til at kunne udtale mig om hvilke der er bedst.
Jeg føler at jeg har fundet mening i nogle ting, men dem vil jeg ikke anbefale til andre da disse har været research chemicals. Det kan være at andre reagerer helt anderledes end jeg gjorde. Men jeg tror at mange stoffer er brugbare hvis de forstærker sanser og følelser. Man får jo ikke noget ved at lukke tingene ude - alm. psykoterapi går jo også ud på at hive problemerne frem i lyset.
Det handler vel om at kunne gå ind i sig selv og turde rive op i ubehageligheder. Har prøvet MDMA i den sammenhæng, det er ikke rigtig psychedelisk men har bestemt terapeutiske egenskaber da man får evner til at se tingene på en anden måde.
Vær dog indforstået med at der er intet stof der kan bringe en noget som helst på et sølvfad, det er én selv der skal gøre benarbejdet.

Jeg tror dog man skal være tryg og erfaren ved stoffet for at kunne bruge det, så man ikke lukker ned at nervøsitet eller tripper ud over rusen (og fejler at holde fokus på hvad det var man ville).