Jeg må indrømme jeg ikke troede det var så slemt. Men findes de ikke allerede for mange stoffer? Amfetamin, heroin, kokain og ketamin er eller har jo været brugt som medicin, og både LSD og MDMA har jo været brugt til medicinske studier. Det er da en okay start!
Jeg ved det ikke. Måske man kunne udarbejde en tærskelværdi for hvor mange skadelige ting der må være i, og så give dem advarsler ligesom cigaretpakker. Så må produktionen da blive drastisk billigere, og man vil stadig være i stand til at købe 99% rene rusmidler.
Du har ret i diverse RC's nok ikke vil have nær så mange brugere

Såvidt jeg kan forstå, er der vist også meget af det der er noget lort, er der ikke? Analoger, der har nogenlunde samme virkning, men mere toksisk eller lignende? Betragtes 2C-B and friends som RC?
Som det nok fremgår af mine tidligere indlæg har jeg bare svært ved at forstå folks meninger om dette emne. Legalisering af stoffer er noget alle har en mening om, og langt de fleste siger nej. Men hvorfor egentlig? Er det misinformering? Jeg kan ikke se hvordan denne holdning kan være baseret på noget rationelt, og personligt når jeg altid frem til disse to valg:
A. Legalisér stoffer
B. Forbyd alle rekreative aktiviteter med potentiel fare
Hvis en person ønsker noget andet, skal personen være en hykler, eller have den holdning at man ikke bør beruse sig, og samtidig have travlt med at tvinge denne holdning på andre. Selvfølgelig er der en fare involveret i at tage stoffer. Men bjergbestigning er jo faktisk også pissefarligt!
Skal man ikke bare informere folk og have dem til at tænke? Eller er der rationelle modargumenter?
Føler der var et eller andet mere jeg vil sige... Det kan være det kommer senere.