Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 20:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg var så fucking pisse fucking uheldig at være på det forkerte sted, på det helt forkerte tidspunkt. Og endte med en ransagelse derhjemme. Hvor de fandt 95 stk 40 mg oxy, 65-70 gram hash, noget amf, rester af coke, 2c-i og en peberspray (skaf jer af med lortet, var min plan lige indtil jeg fandt den igen og smed den i en inderlomme (man bor vel et farligt sted :D )

Han vil rigtig gerne have mig med til et interview fra station 2, rapporteren ringer imorgen mellem 10 og 14 til mig for at snakke yderligere. Og jeg vil gerne lige vide, om jeg fra de fedtede troner på dette board, er noget de godt kunne tænke sig at jeg fik med, arbejder som sælger, så skal nok give dem en ordenlig tur, så frem det anbefales at stille op til interview'et, det skal lige siges at psy.dk overhovedet ikke har haft nogen indvirkning på denne her sag. Men at jeg sidder og overvejer om man skulle være med i et.

I hvert fald uddeler jeg gerne mobilnumre eller andet mellem 22.00 og 00.00 til dem der har en mening, og specielt helst fra dem der sidder ubudt i toppen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Citat:
Og jeg vil gerne lige vide, om jeg fra de fedtede troner på dette board, er noget de godt kunne tænke sig at jeg fik med, arbejder som sælger, så skal nok give dem en ordenlig tur, så frem det anbefales at stille op til interview'et, det skal lige siges at psy.dk overhovedet ikke har haft nogen indvirkning på denne her sag. Men at jeg sidder og overvejer om man skulle være med i et.

I hvert fald uddeler jeg gerne mobilnumre eller andet mellem 22.00 og 00.00 til dem der har en mening, og specielt helst fra dem der sidder ubudt i toppen.

Forstår slet ikke hvad det der betyder... kan du formulere hvad du vil, lidt mere præcist?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg kan heller ikke gennemskue meningen i den passage overhovedet, du må lige præcisere lidt hvad du mener brah :). Og lyder da skidt at du er blevet taget!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
han vil gerne vide om i synes han skal vinkle det på en bestemt måde tror jeg :D
og ja det lyder sku wack at blive taget med så meget

Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
han vil gerne vide om i synes han skal vinkle det på en bestemt måde tror jeg :D

[ Billede ]

Hvad er det så for nogen mobilnumre han uddeler i 2 timer inden midnat? Og dit billede virker ikke, men siden det kommer fra funnyjunk, passer det så ind i konteksten her? :roll:

Insane psychedelia user!

Jeg fatter ikke du overhovedet gider stille op til sådan noget pis. Uanset hvad du siger i det interview vil det blive vinklet i pansernes og den nuværende lovgivnings favør.

Har du aldrig set station 2?

Medlem

Så sandt som det er sagt ^ :?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager

[ Billede ]

Hvad er det så for nogen mobilnumre han uddeler i 2 timer inden midnat? Og dit billede virker ikke, men siden det kommer fra funnyjunk, passer det så ind i konteksten her? :roll:

det var et "i feel your pain" billede for at demonstrere at jeg kender den sørgeligt følelse af at blive frarøvet min narko af statens lange fingre

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis du vælger at deltage, så husk hele tiden at sige ting som "øøhm" og andre fyldlyde imellem dine sætninger, ellers bliver interviewet højst sandsynligt klippet i deres favør. :wink:

Admin
Brugeravatar

Som fjas, synes jeg også det er en dårlig idé at stille op til det interview. Hvad kan det på nogen måde gøre godt for?

Jeg stillede engang selv op til et interview (som anonym). Og selvom det var nogenlunde fornuftige journalister, synes jeg alligevel det færdige indslag var ret negativt vinklet.

I Station 2 bliver det nok 10 gange værre. Det program er lige til at lukke op og skide i. Ihvertfald når det kommer til kvalitet. Med det sagt kan det dog være ganske underholdende at se, hvor retarderede mange betjente og kriminelle er :D

Men det er nederen med din sag i øvrigt. Kan godt være det ender med en tur bag tremmer :(

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@imp: Jeg har fået at vide at jeg nok slipper med en bøde, og ikke for videresalg. Sååe håber :)
Og ja, jeg vil fandme give station 2 hårdt på og skrive en kontrakt, hvor der står at jeg ser det hele inden det bliver frigivet, og jeg får en kopi af det, til hvis de skulle ændre noget

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og self også at de ikke må frigive det, uden min underskrifte tilladelse.

Dedikeret medlem

Obama skrev:
Og self også at de ikke må frigive det, uden min underskrifte tilladelse.

+1!!

Og så fanme gi den hele armen omkring lovgivning og lad være med at underskrive hvis ikke det kommer ud som du ønsker det :rocking:

Held og lykke med det :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
^not gonna happen....

Site Webmaster
Brugeravatar

^not gonna happen....

This.

De finder bare en anden idiot der siger det de vil høre.

Idioter er der rigeligt af i narkomiljøet.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Og obama vil forhåbentlig ikke være en af dem..................... vel ?
Jeg tror heller ikke du får det på din måde, det er vist ønsketænkning.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes du skal prøve! Det kan være du kan lære dem en ting eller to. Om de så bagefter går ud og finder en anden idiot som siger det de gerne vil høre, det er jo ikke dit problem, så længe du kan sørge for at de ikke fordrejer dine ord. Hvis de bare bruger et par sætninger fra dig, som giver noget positivt til progamet, så er det vel altid noget..

Dedikeret medlem

Jeg fatter ikke du overhovedet gider stille op til sådan noget pis. Uanset hvad du siger i det interview vil det blive vinklet i pansernes og den nuværende lovgivnings favør.

Har du aldrig set station 2?

Jeg må tilslutte mig Fjas, for det er desværre sådan det er.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prøv at svine statsnarkoen lidt til, fx. tobak og alkohol.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg vil på det kraftigste råde dig til at lade være, jeg kan ikke se hvordan du kan få din sag vinklet på en måde så det lykkes at få positiv information ud. Hvis du gør det, så undlad i hvert fald at blande Psychedelia ind i det.
Jeg har set for mange blive misbrugt af pressen gennem tiden på dette område, og specielt et program som Station 2 ville jeg ikke tro over en dørtærskel.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]