Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 16:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Citat:
Dog er mindfucket efter min mening proportional med den visuelle effekt, uanset hvilket medlem af 2c-familien(min erfaring dækker kun 2c-c, 2c-b, 2c-d, 2c-I).
Meget enig. Men når det er sagt, så er 2C-C, efter min mening, et af de mere overskuelige i dette henseende. Det har nok også noget at gøre med varigheden.

Jeg har haft et par heftige oplevelse på 2C-C netop da jeg øgede dosen. Bodyload og mindfuck er stadig til stede, men det hele var bare mere håndterligt, da oplevelsen er så kortvarig (i forhold til andre 2C-x's).

Senest rettet af BehindMind 20 feb 2012 15:26, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg søger en visuel oplevelse som jeg kan gi min fulde opmærksomhed uden at være forstyrret af for meget bodyload i form af forstyrrende mindfuck og massive mængder energi i kroppen.

Dog er mindfucket efter min mening proportional med den visuelle effekt, uanset hvilket medlem af 2c-familien(min erfaring dækker kun 2c-c, 2c-b, 2c-d, 2c-I).
Det har jeg hørt før og jeg forstår godt at de to ting hænger sammen, nu formodede jeg bare at der måske var lidt mere 'ro' over en 2c-x over en anden.

Når jeg opnår en fascinerende visuel effekt på f.eks. svampe, så er jeg tit generet af at jeg glemmer hvad der egentlig foregår og tit har jeg massive huller i hukommelsen og husker aldrig de bedste visuals fordi forvirringen er alt for stor under disse stunder. Så jeg håbede på at finde en substans med lidt mindre forvirring og mere ro til at udforske særlig CEV. Jeg har hørt 2c-c's trip skulle være lettere at styre i den retning du ønsker, selvom det selvfølgelig også udmunder i hvem du er og dine erfaringer med psykedelika.

Dosen jeg leder efter skal gerne være på den lave ende af skalaen, men stadig rumme de visuelle elementer. Jeg overvejer at starte på måske omkring de 20mg, efter en allergi test selvfølgelig. Vigtigst er udtalte CEV da jeg ønsker at arbejde med disse som kilde til inspiration på et kreativt projekt jeg skal igang med.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg søger en visuel oplevelse som jeg kan gi min fulde opmærksomhed uden at være forstyrret af for meget bodyload i form af forstyrrende mindfuck og massive mængder energi i kroppen.

Jeg får flere jitters på 2c-b end 2c-c. Dog synes jeg 2c-c/d har mere tilbøjelighed til at give andre, mere ubehagelige, bivirkninger, så som spændinger og smerte rundt om kraniet, det skyldes nok at der skal en større dosis til.

Jeg oplever tit disse "spændinger" og hovedpine efter jeg har redoseret. Så til OP. Hold dig til én dose :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil gerne advarer alle imod at tage Ethylphenidate nasalt. Der er kommet advarlser om det på bluelight, drugs forum og euphoric knowledge. Det skulle være meget ødelæggende, og nogle oplevet at miste lugtesansen i 3-4 dage efter samt mange sår i næsen.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Jeg vil gerne advarer alle imod at tage Ethylphenidate nasalt. Der er kommet advarlser om det på bluelight, drugs forum og euphoric knowledge. Det skulle være meget ødelæggende, og nogle oplevet at miste lugtesansen i 3-4 dage efter samt mange sår i næsen.

Jeg kan skrive under på at ethylphenidate nasalt føles ligesom når man stikker en blender op i næsen. Jeg droppede at indtage det nasalt, efter 2 mindre streger, på ca. 40 mg, og jeg er normalt ikke sart hvad det angår. Smerten var ret grum, men min næse føltes også ekstremt irriteret i mange timer efter - Jeg kan sagtens forestille mig, at det kan efterlade nogle grimme sår, hvis man går til den med næsetippen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg synes ethylphenidate var en temmelig beskidt stimulant, alt for mange bivirkninger til at det var de egentlige effekter værd. Jeg foreslår folk at undgå dette rc.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes ellers jeg har hørt Ethylphenidate skulle være en meget smooth stimulant uden hjertebanken og kun med meget lidt vasokonstriktion.

Hvordan er dine erfaringer med det timbow?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Kan ikke genkende det negative som der bliver skrevet om Ethylphenidate. Har dog læst andre steder at fok får sår i tuden.
Jeg må tilbage i laboratoriet og researche igen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad med 2-fa nasalt, er der nogen der har nogle erfaringer med det? Jeg har sniffet det én gang, 3 små baner. Dagen efter, og to dage efter fik jeg næseblod, og jeg oplevede også i en uges tid, at jeg ifm. noget kampsport fik næseblod meget lettere end normalt. Det er ret nærliggende for mig at koble det med 2-fa'en, men ku' godt tænke mig at høre om andres erfaringer med det alligevel :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg fik prøvet DOC i weekenden. Indtog lidt under 2mg lørdag morgen kl 8, efter en god nats søvn.
Det var faktisk en udemærket substans, udover et irriterende 2c agtigt bodyload/kvalme som dominerede de første 10 timer.
Følelsen var lidt ala beskidt LSD.
Jeg har en lille fantasi om at prøve at kombinere det med en lav dosis metadon, som jeg håber vil reducere bodyloadet.
Begge stoffer har jo cirka lige lang virkningstid (metadon en smule længere)

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg fik prøvet DOC i weekenden. Indtog lidt under 2mg lørdag morgen kl 8, efter en god nats søvn.
Det var faktisk en udemærket substans, udover et irriterende 2c agtigt bodyload/kvalme som dominerede de første 10 timer.
Følelsen var lidt ala beskidt LSD.
Jeg har en lille fantasi om at prøve at kombinere det med en lav dosis metadon, som jeg håber vil reducere bodyloadet.
Begge stoffer har jo cirka lige lang virkningstid (metadon en smule længere)

Hvor lang tid varede rusen ca. ?

In our memories
Brugeravatar

Jeg faldte i søvn kl 3 søndag morgen, og der var der stadig aktivitet. Dog en smule mere roligt. 10 timer efter indtagelse begyndte det at blive en mere afslappet rus. Erowid siger 12-24 timers varighed :)

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Senest rettet af dgs 27 feb 2012 15:43, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg faldt i søvn kl 3 søndag morgen, og der var der stadig aktivitet. Dog en smule mere roligt. 10 timer efter indtagelse begyndte det at blive en mere afslappet rus. Erowid siger 12-24 timers varighed :)

Hold da fast. Men var bodyloadet så hårdt de første 10 timer at du ikke rigtigt kunne slappe af?
Og jeg kunne godt tænke mig at få beskrevet rusen, men 'beskidt LSD' siger mig ikke ret meget, da LSD stadig står som den reneste, psykedeliske rus jeg har prøvet indtil videre, og det er ved samtlige trips jeg har taget af det :). På erowid kan jeg kun finde noget om doserne.

In our memories
Brugeravatar

Jeg er generalt en tøs hvad angår bodyload, selv på de mildere 2c'er :) jeg var fysisk aktiv de første 8 timer af trippet, hvilket hjalp en del på bodyloadet.

C/P fra bluelights Big and dandy tråd.
"When everything around you seems like a fully automated software program, and every person you talk to, it seems like "nobody's home" / robotic, the world around you... the realisation that its like a giant 'software program', where everyone is enlightened and in perfect harmony/flow with the universe."

Senest rettet af dgs 27 feb 2012 15:42, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er godt nok et potent stof. Det kunne jeg godt tænke mig at prøve, selvom jeg heller ikke er fan af for voldsomt bodyload når jeg tripper. Du må gerne dele dine erfaringer, hvis du beslutter dig for at prøve at kombinere det med noget der der kan tage det værste bodyload :).

In our memories
Brugeravatar

Det skal jeg nok. Vil nok give det et forsøg igen om et par måneder. Muligvis med et opiod.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har selv prøvet Ethylphenidate nu.

Jeg synes det er en temmelig smooth stimulant, den giver ikke ret meget vasokonstriktion. Dog synes jeg der er lidt aggresivt hjerte den første time, men jeg kan ikke rigtig sammenligne med amfetamin eller kokain. Hjertet slår ca. lige så hurtigt som på methylone, men jeg synes det slår lidt hårdere (kan mærkes i brystet hvis man sidder stille)

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg kan bakke op om, at MXE + 4-HO-MET er det mærkeligste i verden.
Jeg tog 22 mg 4-HO-MET og et par timer senere 30-35 mg MXE. Jeg har efterhånden en del erfaringer med psykadelika, men det var godt nok det vildeste jeg til dags dato har prøvet. På et tidspunkt følte jeg simpelthen ikke, at jeg var mig, for jeg var lige så meget mine to tripbuddies, og de var ligeså mig. Vi stoppede simpelthen med at tænke os selv som individer, vi var én organisme. Og det smukkeste er, at ingen af os snakkede om det under trippet - først bagefter. Telepati (jajajajaja) var også noget vi følte til.

Smuk blanding!

Medlem
Brugeravatar

Hej....
Sagen er den at jeg i morgen kommer i besidelse at noget MXE, Jeg skal til en lille fest på lørdag med 6 gamle gym venner og vil høre hvor meget MXE man kan tage uden det kan ses alt for tydeligt (hvis det er muligt?)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

MXE kan ikke rigtig "ses", der forekommer ikke pupil udvidelse eller noget andet i den dur. I lidt højere doser kan du dog se meget fuld ud, sløret tale og underlig opførsel. Jeg ville ikke gå mere end 20mg attack dose, og så supplere med små 10mg bumps når du føler for det.

Pas på "compulsive redosing"

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]