Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 aug 2025 10:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Cool, tak for svaret.

Men vil stadig lige høre fra de kritiske, hvad de dårlige sider, ud over de rent principielle, kan være, når man ikke badtripper eller lignende. Anyone?

Medlem

Hvorfor ikke bare holde sig til "Benzoer". Ifølge mig er seroquell virkelig et lorte stof. Har selv været på seroquel i en længere periode, så jeg snakker af erfaring. Det er bare min mening.

Junior medlem
Brugeravatar

Når jeg ikke kan falde i søvn, har jeg nogle gange taget 100mg Seroquel,
jeg falder pla'dask i søvn efter 20-30 min. :shock:
Pas på med de dem - de kan hurtigt blive ubehagelige.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
jeg tager kun 25mg hvis jeg har svært ved at sove, hvis jeg tager 100mg+ så fårjeg en satans til uro i mine ben :/

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

Man skal sku passe på med det lort.. Den højeste dosis, jeg har været på var 3x 450 mg. Kæft man. Kunne ingenting.. Lå bare på gulvet, ovenpå en tallerken med brun sovs og kartofler, og hver gang jeg lukkede øjnene så jeg benjamin franklin foran mig???? Alt for vildt...

Hvis man SKAL tage medicin for at få trip på, skal det være Zolpidem.. For nogle er 5 mg nok til at ramme '' hullet '' og andre skal op på 10, 20 eller 30.. Jeg skal personligt selv op på 10 :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
min kammerat som får dem udskrevet har spist 1600 mg og holde sig vågen,men andre jeg kender der er van til krydsere ect. kan ikke klare quel :O

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!

min kammerat som får dem udskrevet har spist 1600 mg og holde sig vågen,men andre jeg kender der er van til krydsere ect. kan ikke klare quel :O

Det er fordi han får dem udskrevet. Det er ikke unormalt at man som patient har et dagsdosis på 1200mg Quetiapin. Man venner sig lynhurtigt til disse psykofarmaka præparater. Derfor er det ikke underligt at din ven kan spise 1600 uden at dejse om kuld.
Der er heller ikke nogen særlig krydstolerance mellem benzoer og Quetiapin, så det er nok der du skal finde grunden til at dine 'benzospisende venner' ikke kan klare lortet - Det, og så selvfølgelig det at Quetiapin bare har en hammer nederen rus, sammenlignet med benzodiazepiner. Sammenlignet med alt, stort set.

Senest rettet af Røvkussen 29 feb 2012 16:33, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]