Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 19:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Sup? Ved ikke om dette er det rigtige sted at poste, men flyt den endelig tråden hvis den havnede det forkerte sted.

Jeg har fået fat på en pakke "Dolol (Tramadol) 50mg som jeg har tænkt mig at tage her i weekenden. Min plan er at tage 2stk (har aldrig taget dem før) og skylde dem ned med noget alkohol (har hørt det øger effecten på pillerne) Derefter har jeg tænkt mig at ryge lidt hash. Jeg har ikke røget hash eller taget noget andet i ca 1år, men syntes lige at jeg havde lyst til at være blæst i weekenden. Lyder dette som en lille god chill blanding? EVT nogle forslag til bedre sammensætning, og oplevelser med det.

Peace - Hanzi

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Det er generelt en dårlig idé at blande opioder med alkohol. Hold dig til hashen og en 2-3 tramadoler.
Det skulle nok give en go' chiller ;)

Junior medlem

Mange tak for dit hurtige svar kridp :) Jeg vil holde mig fra Alkoholen sammen med Dololerne så, men hvorfor er det en dårlig ide bliver man alt for påvirket?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Det er fordi, at både alkohol og opioder påvirker din vejrtrækning, og i ekstreme tilfælde kan få den til at gå i stå, pga. synergien mellem de to substanser, hvilket vil sige, at de forstærker hinanden. Det er nok først i lidt højere doser, at det begynder at blive rigtig farligt, men der er alligevel ingen grund til at løbe risikoen. :)

Medlem
Brugeravatar

Enig med ovenstående! Lad være med at bland med alkohol.. Du skal desuden være opmærksom på om det er depot eller ej.
Har du nogle erfaringer med stoffer overhovedet? :) Skal du bare tage dem alene? De er efter min mening en god chiller værdig, ville dog ikke indtage dem uden en joint på siden.

Junior medlem

Mine dololer er 50mg Kapsler af mærket "Nycomed" hvis det lyder bekendt? Kan se inde på Netdokter at DepotKapsler kun bliver lavet i minimum 100mg så mine kan ikke være depot går jeg stærkt ud fra? ... Ja planen var at de skulle indtages alene og derefter et par joints til at booste lortet :) Jeg har ikke den store erfaring med stoffer, hvilket du nok kan regne ud fra mit spørgsmål - men har da prøvet lidt forskelligt.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle
Hvis du ikke har erfaring med andre stoffer end hash som sådan , og ikke har røget et år så er mit råd hold dig KUN til dolol første gang og bliv bekendt med måden de virker på inden du kaster dig ud i os at ryge nogen fede. Og sidst men ikke mindst ingen alkohol- :) bliv bekendt med dine dololer først. Vil da os gerne høre lidt feedback efter weekenden :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Kun for at være en lyseslukker, men jeg har aldrig haft nogen mindeværdig effekt af Dolol, andet end at de fjernede min hovedpinen. Hvilket også har været virkelig gavnligt i visse situationer.

Så medmindre vi totalt forskelligt bygget op, skal du ikke forvente det store ;/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan godt lide tramadol, og jeg kan blive rigtig, lækkert skæv af dem...

Det virker som om tramadol er et af de stoffer, der er ret delte meninger om, nogen synes det giver en god rus, andre ingen rus.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Mærkeligt, hvor mange tager du så af gangen?

Jeg har prøvet at spise 2-3 stykker af dem på en gang, der var ingen effekt overhovedet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er et stykke tid siden, jeg sidst har taget tramadol... Men jeg tror det rekreative threshold for mig er 75-100 mg. Doser 100-200 mg er funktionelle, let euforiske, stimulerede. 200-300 begynder jeg at blive lam, med kraftigere eufori, tilfredshed, lækker kropsfølelse, og the nod begynder. Joints potentierer den sederende effekt kraftigt :)
Jeg tror aldrig jeg har været over 300 mg...

Medlem
Brugeravatar

Har selv lige indtaget 5 styk dolol af 50 mg. efter at have læst denne tråd. Vendet tilbage når jeg har fundet ud af effekten af disse :-)

Junior medlem

Glemte sku helt at vende tilbage med noget feedback. Jeg snuppede 2 stykker, og sadte mig til at se noget TV. Efter 20min løftede jeg mine arme og kunne mærke de begyndte at summe helt vildt, og jeg var begyndt at blive svimmel. Efter yderligere 20/30min begyndte jeg at få vildt optur og kunne ikke lade være med at smile, det begyndte at kilde rundt omkring på kroppen. Det fortsatte så bare derud af jo længere tid der gik jo mere skæv blev jeg, og det var faktisk en overaskende god rus. Kilden blev så med tiden til en let kløe, men det var ikke noget særligt, og kom og gik så hurtigt. Jeg var skæv i vildt mange timer, selv efter 10timers søvn var jeg stadigvæk letpåvirket.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg var skæv i vildt mange timer, selv efter 10timers søvn var jeg stadigvæk letpåvirket.

Af 10 timers søvn kan man også godt føle sig lidt småskæv. Jeg har det i hvert fald tit sådan, at hvis jeg sover rigtig længe, bliver jeg ikke friskere, tvært imod bliver jeg mere slasket i hoved og krop.

Junior medlem

Jeg var skæv i vildt mange timer, selv efter 10timers søvn var jeg stadigvæk letpåvirket.

Af 10 timers søvn kan man også godt føle sig lidt småskæv. Jeg har det i hvert fald tit sådan, at hvis jeg sover rigtig længe, bliver jeg ikke friskere, tvært imod bliver jeg mere slasket i hoved og krop.

Ja men det var ikke det samme, jeg var stadigvæk mærkbar skæv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]