Jeg er kommet i besiddelse af 4 ketogan'er, et stof jeg længe har været interesseret i at prøve for at se hvordan det adskiller sig fra andre opioider/opiater.
Jeg har erfaringer med; kodein, morfin, subutex, metadon, oxycodone og en enkelt oplevelse med heroin.
Jeg vil gerne have mest ud af rusen, da det ligesom min ene oplevelse med heroin - ikke bliver noget jeg skal gentage.
Planen er at indtage stoffet på relativ tom mave, lørdag formiddag. Så når rusen er peaket tænder jeg op i en lille jay for at sætte prikken over i'et. Det er ca. halvanden uge siden jeg tog 100mg kodein, så har ingen tolerance overhovedet.
Jeg er bare meget i tvivl om dosen. Jeg nyder selvfølgelig den kraftige eufori opiater bringer, men jeg er også meget påpasselig med ikke at lade rusen være alt for 'tung' da jeg istedet for at kunne nyde den, kommer til at bekymre mig om at jeg måske har taget for meget.
Tung defineret som; ufattelig sløv til et punkt hvor meget forvirring opstår, meget anstrengt vejrtrækning med tendens til at gøre oplevelsen dysforisk.
Jeg har før oplevet nods og er meget spændt på om dette også vil ske på ketogan.
Nogen gode foreslag til min dosis?
Her er desuden et billede af mine piller, så nogle evt. kan bekræfte at det er 5mg ketogan jeg har fået fingrene i;