Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 aug 2025 05:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Efter et par hyggetimer hos en ven hiver han en flaske 2C-E ud.. Han nævner vi burde prøve det på et tidspunkt og nu sidder jeg så og tænker over det..

Ifølge ham er det som LSD med et lidt mere festligt kick.

Er det noget jeg burde vente med til jeg har rundet lidt andre ting eller eventuelt har prøvet svampe endnu en gang? Synes selv svampe var et lækkert trip, bare ikke sådan et hverdags et. Har læst op på at det skulle være stærkere end de andre "psykedeliske stoffer". Kan godt være jeg tager fejl.

Er selv i tvivl, egentlig er jeg rimelig open-minded overfor det men man må også være lidt kritisk tænkende..

Min erfaring er følgende:(19 år gammel)

Ritalin
Alkohol
Cannabis
Svampe

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Lige præcis 2C-E fra 2C familien skal man være lidt påpasselig med, har jeg ladet mig høre. Det er meget potent og rusen kan være særdeles intens. Derfor anbefales det ikke til "grønne psychonauter" som du jo nok hører under :)

Læs nogle triprapporter om det. Bl.a. kan du læse Khazims oplevelse her: viewtopic.php?f=38&t=25906

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Hvis blot dosis ligger omkring de 10mg, max 15mg vil jeg sige - skulle det være OK!
Det kræver dog at din ven har styr på blandingsforholdet i opløsningen..

Men der medfølger ingen garantier for at du ikke oplever et for intents trip...

//blazR

Medlem
Brugeravatar

Jeg dropper det til jeg er lidt mere erfaren. LSD ville vel være okay?

Admin
Brugeravatar

Jeg ville "anbefale" LSD over 2c-e. 2c-e kan godt være lidt hidsigt og aggressivt i det. Dermed ikke sagt, at LSD ikke kan være det. Men jeg synes langt henad vejen, at LSD er bedre at starte ud med ift. 2c-e.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
jeg ville anbefale svampe som det første trip man skal prøve. Det varer ikke nær så lang tid som LSD, og er heller ikke nær så stærkt som LSD efter min erfaring. 1g første gang burde være tilpas.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
^^ Jeg vil nu mene at styrken af trippet i højere grad kommer an på dosen end stoffet. Men i forhold til længden af trippet kan jeg godt give dig ret i at et svampe trip vil være lidt mere overskueligt end et LSD trip.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Personligt har jeg to oplevelser på 2c-e, begge to enormt vellykkede. På trods af hvad jeg havde læst om alvorlige trips, var begge to behagelige (undtaget come-up) og fjollede, også mere fjollede end mine LSD trips. Doseringerne var på hhv. 13 og 15 mg.

Holder du dosen lav, og er du ikke typen der får det psykisk dårligt af noget fysisk ubehag/kvalme under come-up, vil jeg ikke afskrive 2c-e som en decideret dårlig ide. Men til en nybegynder er f.eks. LSD IMO alligevel at foretrække, da jeg synes at det føles en smule mere virkelighedsnært (her snakker jeg stadig lave doser). Alt dette er dog sikkert enormt individuelt.

Lige meget hvad du gør: Rar vind på rejsen

Medlem
Brugeravatar

Nu har jeg været igennem et svampetrip som var ganske sjovt og skal da prøve det igen om et par uger.

LSD er jeg sådan set klar på, men skal lige have læst op om det før jeg tør at begive mig ud i det.

Tror selv jeg fik en meget lille dose af svampe sidst så må prøve mig frem med lidt mere næste gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
ellers kunne 2c-b også være en løsning. Det er meget visuelt, men beskrives ofte som 'the sane man's trip' fordi der ikke er det samme mindfuck som LSD og større doser af svampe har. Men alle har jo hver sin smag :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ved heller ikke om jeg ville tage 2C-E, da jeg har fået at vide, at det skulle være rimelig psykedelisk i forhold til de andre 2C'er.
Med det sagt, så kan du vel godt tage det, hvis du er klar på det, men synes lige jeg skulle sige, at det er ret psykedelisk..

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]