Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 23:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Psy.

Jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle ligge der her forum under, så håber det her er rigtigt placeret! :)

Mit spørgsmål er til jeg der ryger hash, tager Amfetamin eller MDMA. (Ingen andre!)
Og håber jeg kan få nogen ''positive'' svar..

Mit spørgsmål er: Hvorfor ryger/tager i Hash, Amfetamin eller MDMA?

MVH. Twofaced. :D

Titel: Re: Hvorfor?
Medlem

Because it makes me feel good inside :D

Junior medlem
Brugeravatar

Gerne skriv hvilken en af de tre ting i tager, og hvorfor begyndte du Xazon? :D

Medlem

jeg indtar cannabis, fordi jeg vil forberede mig til noget stærkere psychedelisk(svampe, lsd). jeg ved ikke om det er en god måde at forberede sig på, men jeg synes selv at cannabis er mildt psykedelisk, så håber det hjælper. jeg ryger også hash for ikke at lave kriminalitet. en fredag og lørdag skal der ske noget for mig, og hvis jeg ikke indtar et eller andet rusmiddel, så ender jeg for det meste med at jagte et ardrenalin kick. de få gange jeg gider tage amf, er det bare for gå rundt og nyde eufori´en, der er ikke nogen ´´højere mening´´ med det for mit vedkommende.
mvh johs.

Junior medlem
Brugeravatar

Mange tak for dit svar Johs, det er meget nyttigt! :)

Medlem

jeg indtager alle tre ting, mest amfetamin da jeg føler jeg er begyndt at blive alt for sløv i hovedet af hash og jeg husker at holde mine MDMA pauser.

Jeg tager amfetamin fordi jeg godt kan lide at feste og gå i byen, men hader følelsen af ikke at fatte noget som jeg synes man får af alkohol. desuden har jeg os meget mere energi til at danse på amfetamin frem for hvis jeg sad og bundede bajer natten lang.

Jeg ryger næsten kun hash når jeg er alene fordi jeg bliver så sløv jeg ikke orker at snakke. så hvis jeg har haft en hård dag og bare trænger til at sumpe lidt, ryger jeg en stor joint og fråder lidt chips til en god film, men det er efterhånden sjældent jeg ryger.

MDMA.. åh MDMA. Jeg tager emma når der er noget særligt at fejre! Der er ikke noget bedre end en aften med gode venner, god musik og god mdma ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Mange tak for svaret Slipper! :)

Dedikeret medlem

Må jeg spørge hvorfor du spørger?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Må jeg spørge hvorfor du spørger?

Fordi han er interesseret ? :P

Amfetamin er jeg super glad for, så det ryger indenbords, når jeg har noget i nærheden (lader altid min ven opbevare det, ellers tager jeg det i løbet af ugen) Men jeg tager det, fordi det er så dejligt at have fart på - være lidt manisk osv - elsker bare følelsen :D

Mdma tager jeg sammen med gode venner - det er så pisse hyggeligt at sidde et par venner sammen og være knaldet af. Tager det også til tramp arrangementer, hvis jeg kan komme til det - det er SÅ lækkert at trampe på! :)

Hash har jeg en sindsyg svaghed for, der lader jeg også min ven opbevare det. Men jeg ryger for at slappe af, tømme hovedet, slippe for bekymringer, hygge med venner osv osv. Hash er vidunderligt, når man ikke ryger det hver dag (ryger ca. 1 - 3 gange hver 14. dag - helst bong!) :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
ryger hash fordi det er mega dejligt bare at kunne slappe helt af på kommando, samtidig med at de psykedeliske tanker flyver afsted(hvis det er i større mængder)

amfetamin bruger jeg ikke længere, har aldrig været glad for det.

MDMA SKAL jeg prøve igen, for følelsen af en 6 timers lang orgasme er noget man bare har lyst til at prøve igen :p

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg tager MDMA, når det bare skal være en super lækker aften, som det også er blevet nævn.

Amfetamin bruger jeg ofte til fest, fordi jeg ikke duer til at drikke og faktisk ikke bryder mig særlig meget om effekten af alkohol. Jeg kan også finde på at bruge det, når jeg vil have der skal være lidt fart på, og jeg kan klare alt :D Men prøver at begrænse tilgængeligheden. Jeg ved, at jeg har tilbøjelighed til at gøre det til en vane, hvis jeg bare har det liggende.

Hash ryger jeg til gengæld hver weekend (hvis jeg intet havde at lave ville jeg nok gøre det hver dag). Jeg bruger det, når jeg stener med venner eller for at sove, da jeg har søvnproblemer. Dog er den primære grund nok, at jeg har brug for "weekend fra mit hovede". Jeg brug for at slappe af og være helt kogt i weekenden for at kunne overskue hverdagen. Og så gør det mig glaaaaaad :D

Senest rettet af Blæs i dit fjæs 08 mar 2012 17:03, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Jeg ryger hash fordi det gør mig vildt glad, og det er vildt sjovt. Men man skal have prøvet det før man forstår det tror jeg. Jeg startede fordi jeg var nysgerrig. Jeg blev engang tilbudt et hvæs af en joint, og så tænkte jeg "hvad fanden".

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ryger hash fordi jeg ik ka' la vær

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]