Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 11:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Psy.

Jeg tænkte lidt på, hvis sådan en 16 årig gut som jeg kom gående på gaden og Politiet af en aller anden årsag valgte at stoppe mig. Hvor de så opdager at jeg er påvirket af et euforiserende stof, hvad ville de gøre? :)

Undskyld hvis det er underligt formuleret! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

muligvis kropsvisitere dig. det er lidt det eneste de kan gøre, hvis de ikke bare ignorer dig

Junior medlem
Brugeravatar

De vil ikke ringe til mine forældre eller andholde mig? :)

Admin
Brugeravatar

Det er ikke ulovligt at være påvirket af ulovlige stoffer i danmark. Om de vil ringe til dine forældre, kommer nok lidt an på situationen. Hvis du ikke kan tage vare på dig selv, vil de nok kontakte dine forældre. Men jeg ved ikke, om der er klare regler for det.

-Jimmy Carter

Junior medlem
Brugeravatar

Når okay, mange tak for svaret ! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Præcis Imp. De kan ikke chikanere dig blot fordi du er påvirket. De vil visitere dig, og lade dig gå såfremt du "opfører dig ordenligt" - kunne forestille mig at de tog dig med en nat i detentionen hvis du vælter rundt eller skaber ballade - præcis som hvis du havde været fuld.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Hvis du opfører dig behersket og imødekommende, uden hverken at diskutere og være trodsig, eller at fedte, så tror jeg ikke de gør noget. Det afhænger selvfølgelig også af betjentenes personligheder.

Most of the physical world is unseen.

Medlem
Brugeravatar

Har prøvet det.

Jeg blev bare kropsvisiteret på åben gade, lyst i øjenene osv, spurgt flere gange om jeg var påvirket af stoffer. Svarede bare nej alle gangene. Til sidst kunne de dog ifølge dem selv konstatere at jeg var påvirket, men ikke gøre noget ved det. De sagde pænt tillykke med fødselsdagen og gik deres vej :)

Medlem

Jeg har været i den situation at jeg var så forbandet skæv at jeg tilfældigvis lagde mig til at småsove ved nogle togskinder... Efter jeg havde lagt der i måske en halv time eller der omkring, kom der en dame og spurgte om jeg var okay, jeg svarede bare "ja, jeg ligger bare lige og slapper lidt af" og hun forsvandt igen.

Efter yderligere 10-15 minutter var klokken så næsten blevet 4 hvor min bus gik, jeg havde ligget der siden ved 3-tiden. Jeg besluttede mig så for at ligge 5minutter mere også gå ned mod busstationen som var forholdsvis tæt på, men 2minutter senere stod 2 betjente og bad mig rejse mig op -.-... De bad mig hurtigt at tage jakken af og visiterede den nøje efter men fandt heldigvis intet, derefter spurgte de hvor jeg boede og hvad mit fulde navn var. Jeg svarede bare at jeg ikke kunne huske noget af det, de fandt uheldigvis mit buskort og fandt frem til mit hjem nummer, men overraskende nok så nævnte de intet om at jeg virkede påvirket af stoffer til min mor, og jeg kunne lyve mig ud af den og sagde bare jeg havde fået lidt for mange øl.

Så alt i alt var jeg ganske heldig, specielt fordi at jeg før min lille lur havde haft noget tjald på mig, som mine venner fik med før de skred videre.. Jeg var 15 på det tidspunkt forresten:)

og mange gange undskyld for min forfærdelige grammatiske evner.

- Mayne

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Hey Mayne :). Lad være med at ligge dig til at sove på togskinner! Sover man så godt der....

Medlem

Hey Mayne :). Lad være med at ligge dig til at sove på togskinner! Sover man så godt der....

Jeg var for skæv til at gå videre, så det var den letteste løsning lige at dampe af på togskinderne haha:P, kan dog ikke anbefales.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]