Hvis det skummer når man laver ICE kan det også være fordi man vasker materialet for længe.
Korte vaske er renere, man kan jo altid lave et eller flere runs mere som mange også gør for at få mere ud af det (kvantitet) det er trods alt ikke helt billigt i strøm med indegrow, men stadig billigere end ægte hash.
Soapbar er en ting, værre er de mange syntetiske cannabinoider der er i omløb.
Jeg har selv røget i mange år, snart 3årtier og kan godt huske kvaliteten fra dengang, det var altså bare noget andet end hvad man får nu til dags.
Er man heldig at kende nogle med import kontakterne i orden er det efter min mening som tidligere indegrower, muligt at få god ægte hash, men efterhånden er det stort set overalt, det er enten soapbar som er ret åbenlyst er noget lort hvis man bare ved lidt om cannabis planten, men den syntetiske efterligning er så god en efterligning at det kan få enhver der elsker hash til at stoppe når de opdager hvad der står på spil og indser de er med til at fodre nogle mennesker der er langt værre end vores korrupte regering er, men ok, de har jo bare taget en del af kagen? Dyrker du dit eget er DU TheMaster over hvad du inhalere DYBT ned i dine forhåbentlig højt elskede lunger.
Læs evt denne artikel, den er ikke så gammel igen, blot fra sidste år! Underligt nok synes jeg ikke der er meget information at finde omkring emnet, men jeg synes personligt ikke det jeg har røget den sidste tid, har virket som ægte hash når jeg tænker over det, og man har hostet en del og haft ondt i halsen, jow jow, hvem lyver du for hvis du ikke indser du faktisk har støttet dette fucked up scam? Dig selv, når folk smider sådanne ting i noget for at kalde det HASH, hvor er kærligheden til skidtet så henne? Sad but true!
https://steemit.com/marijuana/@ekitcho/ ... o-link-andP.s Et par ting jeg synes er svært at efterligne:
Smagen, duften, den ÆGTE THC virkning, og konsistensen samt asken (hvid)
De er dog blevet gode til det med tiden, RC's
har været på markedet i mange år efterhånden, og der er flere og flere syntetiske cannabinoider der minder om THC.
https://xiosin.com/mobile/synthetic-can ... 5lug4euct1Det hele drejer sig kun om en ting. Tøm DINE lommer, profit!

Brug din sunde fornuft, smager det grimt eller virker underligt, så er det nok ikke hash! Der er dog mange forskellige sorter, terpender (smag) osv, men det skal smage af hash, ikke ost! Medmindre sorten er CHEESE!
Brænd en klump og se om asken er kul sort. Den skal være hvid helst. Lidt grålig, men aldrig sort.
Sort kan så også være pga. Gødningsrester i plantematerialet der er brugt, hvilket også er usundt og potentielt farligt, der kan også være gået mug i lortet, igen det handler om DINE penge og DIT helbred!