Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 13:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Indsmugling
Junior medlem

Hvor meget gør politiet ud af sagen hvis de tager en i at indsmugle x antal kilo ulovlige stoffer?? Vil de evt begynde at se på hvem tiltalte tidligere har haft kontakt med? Hvor tit der er kontakt? Og om man evt er tidligere straffet?

Nu er det ikke nogen på min bopæl der er taget, men en vi har haft kontakt med en gang i mellem.. både på telefon og face2face.. kontakten var ikke inde på nogen ulovligheder..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Ja, det gør de. De undersøger selvf. hvem tiltalte har haft kontakt til, for at udelukke, at medskyldige går fri. Medmindre du har været med i planlægning/indgået i den, så er der intet at være urolig for. Ellers: PANIIIIIK!

Junior medlem

Ingen panik her.. Har heldigvis ikke noget med den sag at gøre.. ikke hvad jeg ved af.. Panikken kommer snigende hvis de rykker deres undersøgelser ud over det der er blevet taget.. altså begynder at grave i hvad tiltaltes kontakter render og laver... men alt tyder så på at jeg godt kan lave en ny kande kaffe og sætte mig i solen uden nogen uro over om de lige pludselig kommer væltende...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]