Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 16:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: SLETTET!
Junior medlem

SLETTET!

Senest rettet af JannickHardt 26 okt 2013 03:14, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Håber du holder fast i din beslutning livet er sku lettere uden et tungt misbrug der skal veligeholdes og skjules. Held og lykke med det - et par dage mere så burde det begynde og blive lettere og være dig.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Held og lykke, bare hæng i, så kommer nattesøvnen formentlig igen, snart.. Du kan hjælpe den på vej ved at være træt, når du går i seng (you dont say), fx ved at få dyrket lidt motion..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
er det ikke noget med at Ibogain er ret effektivt mod opiater?

EDIT: Men det er nok ikke noget man kan få fat på lovligt her i DK. Hold dig til hvad lægen siger, og følg det så godt som du kan, og så giv dig selv et par (mentale) lussinger hver gang du mærker trangen igen, forhåbentligt kan det få dig til at tænke på noget andet. Held og lykke!!!

Senest rettet af Hazer 28 mar 2012 14:48, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Jo hvis du gerne vil have en 3 dages tripper tur, så vil ibogain virke ok

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd

EDIT: Men det er nok ikke noget man kan få fat på lovligt her i DK. Hold dig til hvad lægen siger, og følg det så godt som du kan, og så giv dig selv et par (mentale) lussinger hver gang du mærker trangen igen, forhåbentligt kan det få dig til at tænke på noget andet. Held og lykke!!!

Jo det har jeg også hørt om, i det her afsnit af drugs inc. er der en del om omkring ibogain behandling af opiat afhængigheder. Men det virker ikke som nogen speciel behagelig løsning, men så vidt jeg ved findes der ikke nogen behaglig løsning...
On topic: Held og lykke med det, og som tidligere nævnt vil motion helt sikkert hjælpe, både på søvnen og på dit generalle mentale overskud i hverdagen. Desuden frigives der dopamin i hjernen i forbindelse med motion, hvilket jo heller ikke noget dårligt :)

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg synes jeg var længe om at komme over mit opiat misbrug dengang .. Det "dårlige" ved sub er halveringstiden, ikke når man er på dem da de kan holde en fra opiater længe af gangen, men når man stopper giver de også en lang varig abstinenstur. Synes jeg ihvertfald.

- Held og lykke med dit stop, du skal bare hænge i og finde noget at slå tiden ihjel med, det virkede bedst for mig, men skrækkelig er det! Lige pludselig vender det, men det går hammer langsomt føler man :(

EDIT: Mit var dog Oxycodon

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Jo det har jeg også hørt om, i det her afsnit af drugs inc. er der en del om omkring ibogain behandling af opiat afhængigheder. Men det virker ikke som nogen speciel behagelig løsning, men så vidt jeg ved findes der ikke nogen behaglig løsning...
On topic: Held og lykke med det, og som tidligere nævnt vil motion helt sikkert hjælpe, både på søvnen og på dit generalle mentale overskud i hverdagen. Desuden frigives der dopamin i hjernen i forbindelse med motion, hvilket jo heller ikke noget dårligt :)

mener at det er i manifesting the mind, hvor de besøger en stamme gut, som også kurere folk ved hjælp af det, og ret effektivt vidst nok

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Et ibogain trip er måske lige i overkanten efter "kun" 2 måneder på opiater efter min mening!

Bøh har skrevet en triprapport om ibogain, hvor han også kommer ind på at bruge det til at stoppe opiatmisbrug her: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=56&t=31329

Dedikeret medlem
Brugeravatar

synes jeg læste en rapport om ibogain, hvor forfatteren fortalte han havde været igennem alle mulige undersøgelser af kroppen, før han turde prøve ibogain

Junior medlem

Det er kun abstinesner fra subixonene jeg mærker nu. Jeg kan ikke sove. Jeg skifter tøj og sengetøj 3-4 gange om natten pga koldsved. Mig som aldrig fryser normalt. Ubehageligt.

Men jeg har jo kørt kold tyrker fra i lørdags, og først idag, efter en meget ubehagelig nat, fik jeg en håndfuld rivotriler af lægen som jeg skulle tage i små doser inden senge tid.. I max 2-3 dage mere.. Så burde jeg være helt ude af alle abstinenser. Det håber jeg virkelig.. Nu er det snart slut.. Det ser jeg frem til..

Er to stk rivotril, 2mg, nok til at sove på? og hvornår burde den koldsved stoppe? Jeg kører på 4 dagen off nu.. og heroin var jo kun inden over hver 5 dag i en måned.. kvart gram af gangen.. jeg sniffede det. Stoppede så straks og fik, igen på det sorte markede, subuxone til at trappe mig ned.. Men det virker som om abstinesnerne derfra er ednu værre..

Men jeg klarer den :) der ikke længe endnu ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har ikke været i din situation, men husk at rivotril tager to-tre timer før de virker fuldt. Men prøv to, 4 mg synes jeg er en ret stærk dosis, og du er jo nok ret skæv i morgen tidlig også, men du kender dem jo i forvejen...

Held og lykke med det, det er flot du gør det ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]