Hej psych.
Jeg har en spørgsmål, men til det spørgsmål har i nok brug for en lille indledning. Bare rolig, jeg skal prøve at gøre det kort.
Jeg har det lille problem at mine forældre har taget mig i at ryge cannabis 2 gange nu. Første gang var på en studietur i 8 klasse. Det var min debut, hvor lærerne så fandt ud af det, og mine forældre blev kontaktet. Der tog de så snakken med mig omkring rusmidler og hvor farlige de var.
Anden gang fik de det af vide af en fuld kammerat der syntes jeg var på vej for langt ud. Jeg røg ca. 2 gange om ugen, men fungerede fint i hverdagen, passede både skole og arbejde. Denne gang blev mine forældre rigtig sure og skuffede ikke mindst.
- Jeg er blevet urin-testet lige siden. Min mor har købt nogle test over nettet, og hun tester mig så hvert 4 måned. (
http://testdig.dk/narkotest-2/urintest- ... ii-86.html Noget lignende dem her, fra samme firma.)
Jeg har læst mig frem til at hash ”kun” kan spores i et måneds tid ca. og har tænkt på at ryge, lige efter jeg så er blevet testet.
-Men det er her problemet så kommer, hun tester mig ikke længere hvert 4 måned. Nu tester hun hvornår hun har lyst. (pga. jeg har lagt clean nogle gange nu)
Jeg har tænkt på at spørge hende, om jeg ikke må få hendes accept til måske en ryge en fed en weekend. Og så holde det til hvert 3 måned. Eller noget i den stil. Hvordan tror i hun vil reagere på det???
Det skal lige siges at det ikke fylder så meget i hverdagen herhjemme, de har for længst opbygget tillid til mig igen, og derfor mener jeg at jeg godt kan tillade mig bare at spørge.
Ps. Jeg har været clean siden 26 maj. 2011.