Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 14:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere over the rainbow...
Hey psy!

Første gang jeg røg cannabis var for 8 måneder siden hos en kammerat, og siden har jeg røget lidt hist og her med forskellige venner, mindst 3 ugers mellemrum.

Det skal lige siges at mine forældre ikke var hjemme den weekend:)
Anyways! Her for 2 uger siden havde jeg haft et par venner på besøg hvor vi råhyggede og røg en masse bong, alt var godt og vi havde det allesammen skide hyggeligt, og det var ikke fordi vi røg særligt meget, vi sad bare og snakkede og hørte musik. De 3 venner blev hentet klokken 11.00 næste dag og det var fint nok for mig, så kunne jeg nemlig sove videre :P

Da klokken så blev 13.00 stod jeg op og satte mig foran computeren for lige at vågne op. Og jeg er altid mega smadret efter sådan en aften, det mærkes som om jeg har sovet med åbne øjne hele natten :D Så så jeg lige ned på mixebakken for at se hvor meget vi enlig havde røget, og der var lige til 1-2 bonghoveder mere så det passede rigtigt godt.

Så tænkte jeg at det da enlig kunne være meget sjovt at begynde at ryge ovenpå sådan en aften.
Men jeg fik fyldt bongen og tog det første bonghoved.

WOW! Jeg var lige ved at falde ned fra kontorstolen, det mærkes som den kraftigste cannabis rus jeg nogensinde har haft, alting snurrede rundt, men enlig sys jeg at det føltes meget rart. Men det varede kun lige i 2-3 minutter så var det ligesom en normal hash rus. Men for satan en forskrækkelse jeg fik mig :P

Nogen der kender til det?:)

PS. Beklager at indlægget blev så langt:D

Medlem

nikotinrus måske :D?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere over the rainbow...
Det kan godt være! Kan huske at jeg glemte at riste tobakken i det mix jeg røg

Medlem

Jeg kender det godt tror det fordi du var bagskæv :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Hvis du glemte at riste tobakken i det mix du røg, som du skrev, har det helt sikkert været nikotinen.

:)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Nikotin helt sikkert - men derudover, har du netop oplevet en morgenfed aka wake&bake - noget jeg vil tro, at alle hashomaner ser som dagens bedste... Det gjorde jeg ihvertfald, det er der ingen tvivl om...

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Helt klart nikotin. Jeg får tit den svimlende fornemmelse i kroppen når jeg ryger et bonghoved lige efter jeg er vågnet.

Det har højst sandsynlig noget at gøre med det er længe siden kroppen sidst fik nikotin, plus du tit er lidt ør i hoved lige når du er vågnet, du er ikke noget næring i kroppen til at stå i mod med og så er bong også en kraftig måde at indtage sin ryger på om morgenen, især hvis det ikke er ristet top dollar.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

intet slår en nikotinkoger om morgenen

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Nikotin helt sikkert - men derudover, har du netop oplevet en morgenfed aka wake&bake - noget jeg vil tro, at alle hashomaner ser som dagens bedste... Det gjorde jeg ihvertfald, det er der ingen tvivl om...

so true... wakeandbake med kongen af queens og dug på græsplænen udenfor er da så mega uber svedigt det kan næppe beskrives.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]