Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 21:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej. Jeg er en pige på 18 som har gået og overvejet psilocypbin svampe i et stykke tid.
Jeg har aldrig prøvet psykedeliske stoffer før, men stoffer så som, amf, coke, emma, keta,
og hætter. Jeg kender mange som har fået det rigtig sjovt på pilocybin svampe, men det handler
vel også om personens psyke? Nogle gode råd? :-) På forhånd tak.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Læs godt på emnet og forbered dig så meget som muligt. Viden er uvurderlig!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg kan henvise til denne tråd.

viewtopic.php?f=4&t=40308

(som igen henviser til andre tråde... ).

Det er godt nok om LSD, men spørgsmålene er ofte det samme som dit, nemlig indgangsvinklen til bevidsthedsudvidende stoffer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vil anbefale 2C-B eller en meget lav dosis syre som begynderstoffet, til den psykedeliske oplevelse.

Dedikeret medlem

hejsa!
ja det handler om psyken og hjernen ;-)

en lille dosis er en rigtig god ide hvis det er første gang man prøver et psykedelisk stof!
folk er forskellige så start lavt! better -be safe than sorry..
f. eks 5-10 g friske cubensis af en mild karakter..
men ja som phillipp fry ovenover siger så læs og sæt dig grundigt ind i stoffet, så du ved hvad du har med at gøre!
:gud: set og setting!!
læs om set og settings, dosis osv.. :arrow: *viden er virkeligt uvurderlig*

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Som nævnt så læs godt op om det. Set og setting, og det er altså vigtigt. Din mentale tilstand i situation (set), og din tryghed med selve den situation du befinder dig i (settet). Husk god søvn inden, ikke for meget stress, bekymringer el. lign. Gør det i trygge omgivelser uden bekymringer om at skulle blive forstyrret, med forstående venner. Helst gerne med folk, som fatter, at når trippet er hårdt... så er det altså... rigtigt hårdt, og ikke noget man laver pis med, eller hvor man forsøger at fucke med hinanden.

Hver åben og modtagelig overfor dine egne følelser, svampe er meget mere end bare sjov, men de er da også massevis af sjov! Og husk at give slip... Det kan være svært helt at forstå idéen med det at 'give slip' selvom folk tit snakker om det i forbindelse med psykedeliske stoffer, men hvis du på et tidspunkt har det svært derinde, så bare huske på at "Give slip", "Let go" etc.

Nå ja, og husk at grin så meget du kan! At grine på svampe... åh, der er intet bedre!

God tur hvis du når dertil! :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

At trippe er ikke noget at gå i spasmer over hvis du blot overholder et par simple regler som "mindset og setting". Jeg ville ikke bekymre mig hvis du har det godt og kan arrangere en dag hvor du har tid og plads med minimal risiko for dårlige overraskelser.

Det er først når du begynder at bøje reglerne og tager det i mindre gode settings (for en nybegynder) at du invitere svære oplevelser.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lorte øen
Der virker for mig er at gøre det hjemme og maxs være sammen med 2-3 andre personer. noget lækkert musik og sikkerheden på at man ikke bliver forstyret af personer udfra.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Læs denne tråd igennem: viewtopic.php?f=5&t=9540

Goodluck! Prøv at holde dig fra at blande svampene med andre stoffer første gang. Det kan godt blive meget spøjst, ment som i overvejende negativt.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]