Hej du, jeg vil mene at det helt kommer an på hvordan du bruger stoffer. Hvis du vil være bruger, og bruge det til udvikling og selvfølgelig nydelse af og til, så kunne det måske være hvis du træder varsomt, at det kunne blive fedt at tænke tilbage på som 70 årig. På den anden side hvis du ender i misbrug, som jeg vil mene der altid er stor fare for, når man smager på livets goder, så bliver du ikke 70 år

Hvis du kan formå at gøre det på den rigtige måde, uden at blive fristet til vildt misbrug, og udvinde de smukke ting nogle stoffer kan lære dig, så vil jeg sige at det er det værd, men falder du i fælden, så nej. Derfor er det altid bedst at vente til man er lidt ældre, fordi man der tager mere modne beslutninger, dermed ikke sagt at du ikke kan tage en moden beslutning, men som 20 årig tænker man lidt anderledes end som 16 årig, belive me i know
Da jeg var 14 år, begyndte jeg at træffe alle de forkerte valg, fordi jeg jo vidste bedst af alle, og var i misbrug i mange år, og tro mig når jeg siger dig, at jeg sidder ikke som 70 årig og ser tilbage på mit liv med nydelse
Har været ude af mit misbrug en del år nu, og tro mig når jeg siger dig at livet er blevet noget gråt idet

Ikke megen glæde, mange ar på sjælen alle mine venner er døde og begravet, ikke en overlevede deres misbrug
Når advarslen så er faldet, vil jeg dog sige at, hvis man har den rette karakter og viljestyrke til at sige til sig selv, jeg vil bruge det her til noget, og ikke bare fylde sig til døden hapser en, så kan det sikkert blive meget fedt
håber du kan bruge det til noget