Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 12:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
Hey

Jeg er vant ryger, men har fået nogle truxal af min veninde.
Truxal virker beroligende, og skulle dermed tømme hovedet for al den tankemylder man kan have..
Hvis man tager truxal og ryger hash, hvad sker der så?
Tog (kun) 15 mg truxal og røg en joint i går, men følte mig utrolig rolig og let, hehe..
En behagelig basker, hvis man kan sige det sådan.. Hvilke kemiske processer sker der i hjernen når de to hæmmende stoffer blandes? Og er det en dårlig idé, at fortsætte denne blanding på daglig basis?
Nogen der har et godt bud på mit kringlede og måske ligegyldige spørgsmål ? :D
Jeg er i hvert fald nysgerrig, og ænsker svar.

God dag til jer derude.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
JA! alt indtag af narkotika på daglig basis er en dårlig idé!

Junior medlem
Brugeravatar

Truxal... Tjaa har selv taget det i store mængder som medicin... Der sker ikke rigtig det store... Det der kan ske er hvis di tager det længe nok sammen med røg ophøre den beroligende virkning fra medicinen... Noget med THCen nedbryder det/de stoffer der er i truxalen... En ikke skadeligt som sådan... Selvfølgelig er det ikke sund for din krop at indtage nogen form for stoffer eller medicamenter... Men det er ikke livsfarligt hvis det er det du tænker på... Men brug gennem længere tid... Måned ca. Vil effekten ophøre...

-Spike

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Cannabis og truxal påvirker ikke hinanden direkte, så nej, der er ikke noget fysisk farligt ved det, efter hvad vi ved om de to "stoffers" virkninger i kroppen.

Der er selvfølgelig et "men" og der er, at hvis man tager truxal for at dæmpe psykotiske symptomer, så kan cannabis arbejde modsat, altså forstærke psykotiske symptomer. Men rent kemisk modarbejder de ikke hinanden. Håber det var til at forstå, er lidt træt. Spørg bare mere, hvis du er i tvivl.

Most of the physical world is unseen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tror virkelig det er skidt for din hverdag, hvis du dagligt tager truxal. dagligt hashmisbrug er slemt nok, ingen grund til at smide flere sløvende stoffer oven i de dårlige vaner

Medlem
Brugeravatar

Jeg tager selv truxal på ugentlig basis og ryger hver dag, og som andre har skrevet, bliver man virkelig til en zombie af det. Træt og viljeløs hele tiden. Hell, jeg har stort set ikke fattet det er forår endnu, tiden flyver af sted uden at have indflydelse på det.

Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
Mange tak for jeres svar :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]