Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 20:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Goddag, jeg mangler lidt hjælp her.
Jeg er en begynder til det med at ryge. Så ved ikke om jeg gjorde noget galt.
Jeg tog en pibe og fyldte den op med pot. Derefter tændte jeg den, til jeg fik nogle gløder. Jeg tog nok 6-7 sug, men kunne ikke rigtig føle nogen effekt andet en hurtigere hjerteslag.

Tak!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
hvis det er over 20 minutter siden du tog det sidste sug på piben, kan du godt tage et par sug mere og vente lidt tid om se om det virker, hvis du stadig ikke er skæv 20 min efter prøv igen.

er det første gang du ryger?

Hvis ja, ved du hvordan det føles at være skæv, de kunne være du allerede være du allerede er lidt skæv men bare ikke er vant til følelsen.

Hvor gammel er du?

Hvis, nej så ryg lidt mere og se om du opnår en effekt. evt. snakke med en ven/bekendt der ved noget om cannabis, og evt ryge med den person.

Junior medlem

Det var nok min første rigtige gang, og nej har ingen ide om hvordan det rigtig føles.
Vil prøve igen imorgen! Tak for hjælpen!

Medlem

Imorgen? Uden at skulle blande mig i dit privatliv, og selvom jeg heller ikke har den store indsigt i hvad du laver til dagligt, ville det så ikke være en idé at have glæden til gode, når weekenden nærmer sig istedet?

Medlem

Tag størst mulige hvæs. Når du har inhaleret så hold den i lungerne i 5-10 sekunder før du puster ud. Jeg får heller ikke nogen effekt med mindre jeg holder røgen nede. Held og lykke mand :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The final frontier
hurtigere hjerteslag er som regel den start jeg får hvis jeg ryger pot, så det kan sagtens være at du har været fint på vej til at blive skæv...

Som narkotika-manden ovenfor skriver, skal du holde røgen i lungerne i lidt tid. Tag et sug og derefter en dyb indånding; den ekstra luft hjælper dig på vej og den lidt opløste røg gør det nemmere for dine lunger.
Med lidt teknik kan røg der ikke kommer med ind i munden inhaleres gennem næsen. Hvis du kan, så ekshalér gennem næsen også (det kræver lidt øvelse at gøre det uden at nyse). på den måde kommer der thc op i næsehulen der kan optages den vej igennem. En bonus er, hvis du kan lide smagen, får du røgens aroma med lidt ala. at man lugter til en vin inden man smager på den.

Hvis det er pot af dårligere kvalitet, så kan det tage en del før du bliver skæv, regn med et halvt til et helt pibehoved.

desuden vil jeg fraråde at gøre det på hverdage hvis du har skole/arbejde, min koncentration og matematiske evner halter som regel lidt næste dag, og da du ikke kender effekten på dig selv, ville jeg vente til fredag aften...

Junior medlem

Ja, mente fredag. min fejl! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]