Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 20:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Halløj Psy-brugere!
Normalt hader jeg selv sådanne posts, da jeg er en af dem der plejer at skrive "lad være med at fylde noget i hovedet du ikke ved hvad er!", og alt muligt. Dog er det i min situation noget lidt anderledes..

Jeg fik et glimt af nogle piller i min kærestes taske. Jeg ved pillerne er ulovlige, da hun blev hysterisk da jeg spurgte hende om hvad det var (og at de lå i en stor narkopose). Det drejer sig om noget der ligner kapsler - måske i gelatine-form. De ser i hvert fald ud til at kunne separeres. Derudover var der ingen mærkninger på pillerne. De er fundet i Aalborg-området - hvis dette da kunne have nogen interesse.

Jeg ved godt man kan proppe alt i gelatine-kapsler, men jeg giver ikke min kæreste credit nok til at tro hun gider gøre dette - så jeg tror det er standarden for netop disse piller. Nogle der kunne give et input? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Gennemsigtige kapsler? To-farvede? Der skal lidt flere oplysninger på bordet, før der overhovedet kan gisnes =)

Hvilken type er hun, en der har brug for en opkvikker, eller en nedsløver?

Umiddelbart tænker jeg enten ritalin, eller oxynorm - søg på medicin.dk, der kan du se billeder af (næsten) alle danske præparater... Men hvis der ingen mærkning er overhovedet, kan det godt gå hen og blive svært - dog kan du sagtens have overset det, hvis du kun fik et glimt...

Medlem
Brugeravatar

De er helt hvide - hun er typen der hellere vil have en opkvikker end en downer - hun påstår selvfølgelig de ikke er til hende, men så naiv er jeg heller ikke..
Er klar over at det er en svær opgave, hehe.. Det er jo derfor jeg spørger de bedste af de bedste ;)

Jeg mener bare ritalin er klare, med kugler i - så tænker jeg ikke ville have været i tvivl hvis det havde været ritalin - concerta tror jeg heller ikke det er, for de er ikke i kapsler..?

Medlem
Brugeravatar

Det slår mig lige at det jo for fanden kan være alt fra vaginal medicin til ecstasy.. Hmm.. Tror måske bare jeg udspørger hende til hun knækker.. Som i ethvert andet sundt forhold!

Medlem

Måske morfin? såvidt jeg husker passer de ihvertfald til beskrivelsen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Måske morfin? såvidt jeg husker passer de ihvertfald til beskrivelsen

Det kan være alt muligt der er i de kapsler.. Jeg har aldrig selv set morfin i hvide kapsler, men tramadol er ofte i hvide kapsler.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]