Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Hej fellow psychedelics :gud:

Jeg er i gang med at gøre klar til sommerformen, men med masser arbejde, træning og fodbold, er der ikke meget energi at tage af. Jeg har derfor besluttet mig for at køre noget ThermaPower i en måneds tid (blot to kapsler om dagen, men det er rigeligt). Jeg fandt nogle, jeg har haft liggende inde i et skab i længere tid, og tog nogle både i går og i dag. Virkningen var ikke som normalt, men jeg kunne sagtens mærke energiboostet og den manglende appetit. Så opdager jeg så i dag, at de er 5 måneder for gamle.
Da jeg er tilfreds med virkningen, ser jeg ingen grund til at købe nye; det være sig hvis der ikke er nogen særlig risiko forbundet med at tage en termogenisk stimulator som har overskredet holdbarheden...
Så er der nogen, der ved noget om det? Gider ikke risikere dumme bivirkninger, hvis jeg kan slippe bare ved at investere i et nyt glas, men jeg gider ikke investere i et nyt glas, hvis jeg ikke risikerer dumme bivirkninger, kan i følge mig? :?

Tak på forhånd!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
De 5 måneder burde intet have at sige.. Højest tab af potens, dvs dine piller muligvis er blevet svagere end de oprindeligt var.

//blazR

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
De 5 måneder burde intet have at sige.. Højest tab af potens, dvs dine piller muligvis er blevet svagere end de oprindeligt var.

//blazR

Mange tak blazR, præcis det jeg ville høre! Så fortsætter jeg ufortrødent !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]