Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 20:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Har valgt at slette teksten.

Senest rettet af FlæmMing 19 feb 2018 21:59, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har valgt at slette teksten.

Senest rettet af FlæmMing 19 feb 2018 21:59, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Vi kan godt tage en sludder over Skype :)
Har været igennem nogle af de samme ting, for et par år tilbage, du kan bare smide din Skype i Privat Besked hvis det er.

Junior medlem

Har lidt det samme men det er når jeg arbejder ( som maler ) kan kigge på et stykke arbejde jeg har lavet og huske hvilken sang og hvilke tanker der gik igennem mit hovede da jeg lavede det .. lidt skummelt :)

Medlem

Har lidt det samme men det er når jeg arbejder ( som maler ) kan kigge på et stykke arbejde jeg har lavet og huske hvilken sang og hvilke tanker der gik igennem mit hovede da jeg lavede det .. lidt skummelt :)

Tror ikke det er helt det samme, da OP lider under en psykose.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Har ret svært ved at forstå hvad du prøver på at skrive??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Stakkels hjerne...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
I det sidste år har jeg sniffet MDPV, jeg har nok sniffet en 100+ gram i løbet af et år. Det eneste stof som smed mig i psykose/skizofren tilstand men hvor mit mine tanker og mave arbejdede i samme tempo. Kan ikke forklare det lige nu.

så stop dog, menneske! :(

en dosis MDPV er ca. 5 mg. du har på et år taget hvad der svarer til 20.000 doser. ligemeget hvordan jeg vender og drejer det er det ikke til at vikle sit hoved omkring. i løbet af 2½ år hvor jeg har brugt MDPV som studiehjælp har jeg brugt 100 mg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jeg oplever det samme. og hvad folks tanker incl min egen på et video klip, hvor jeg har skruet ned for lyden.
Det har resulterer i at jeg ikke har set særlig meget fjernsyn det sidste år.

Ja mit mdpv forbrug har været højt, men ingen bivirkninger. som ritalin på en der har slemt ADHD.
Men er i behandling nu. og har det faktisk som jeg plejer at have. udover jeg tåler ikke stress og "arbejde." for lang tid af gangen

Medlem

Kender godt til at man hurtigt bliver træt i hovedet.
Det er 1½ år siden jeg fik min psykose, og har det stadig med at blive træt hvis jeg koncentrerer mig meget, eller er sammen med mange mennesker etc..
Mener at have læst at det har noget at gøre med at hvis et af centrerne i hjernen er langt nede, så begynder resten af hjernen at "helbrede" eller forsøge at rette op på det center der er nede, og det kræver meget energi fra resten af hjernen, så man hurtigere bliver udkørt, og evt. får psykose lign. tilstande.

Kan huske for et par år tilbage havde jeg det som om at jeg var i en anden verden, hvis jeg var sammen med mange mennesker for lang tid ad gangen, og alle lyde blev til ekko i hovedet hvis jeg ikke fik lov til at hvile hovedet et par minutter.

Bare slap af, og tag det stille og roligt, så skal du nok komme ovenpå igen, og så vil jeg råde dig til at holde dig væk fra stoffer i en lang periode.

Håber du kommer ovenpå igen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg forstår slet ikke hvad du skriver.. Men jeg håber da du får det bedre.

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]