Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 10:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy. Vi er 3 drenge der skal prøve at tage lidt svampe, jeg har læst meget på det sidste omkring svampe men føler stadig jeg mangler lidt svar.
Vi har tænkt os at tage Mexicanske Trøfler, vil lige hører jer som har affaring med disse svampe. Hvor meget vil i syntes man skulle tage første gang?
Hvilke steder ville være ideele at være når man skal nyde sit trip fuldt ud?
Og hvad med mad og drikkelse, mange siger at vand og juice er godt.

Hvis i har nogle ekstra ting som jeg ikke har spurgt om vil jeg gerne vide det, er åben for alle gode ideer :)

Ps. Det er min og min vens første gang, den trejde har prøvet svampe.

Har selv prøvet hash, amfetamin og suget lightergas.
KOM MED GODE SVAR OG FORSLAG!
Peace derude! :peace:

Junior medlem

Har brug for alle forslag til at nyde sit trip fuldt ud.
Tak på forhånd! :)

Medlem

Læs denne tråd : http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=9540

og denne http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=40819

Søg gerne lidt inden du laver et indlæg. Der står en del information om det meste herinde i forvejen :)

Medlem

Mener at første gang jeg tog mexicanske trøfler lå dosen på 15 g frisk og det var også hvad forhandleren havde rådet til. Med hensyn til set og settings synes jeg det er top nice at trippe langt ude i en skov eller på stranden, men helst rimelig isoleret da det ikke er fedt lige pludselig at være omringet af fremmede ædru mennesker.
Jeg plejer at drikke tranebærjuice når jeg tripper, men ellers spiser og drikker jeg bare mine livretter. Så køb noget fråder du elsker.

:P

Junior medlem

Ludvig : Har læst den ene i forvejen, og tak for den anden! :)

Politiet : Ved bare at hvis de er tørrede skal mængden være meget lavere? Ved du en nogenlunde passende mængde hvis de er tørret? :)

Medlem

http://ww.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=24231 <- Polisen skriver: "Vi indtog hver især 1,5 gram tørret ".

Gardnersvinet skriver: "Har også prøvet trøfler 2 gange nu begge gange 1.5 gram, anden gang udeblev virkningen meget længe men lige pludselig slog den. "

Derfor: Pas på med at redosere første gang du tager svampene! Virkningen kan komme snigende, som han skriver i tråden. 1g til 1,5 lyder ok som begynder dose i mine øjne. Sørg for at være sammen med folk du føler dig tryg ved, og husk at virkningen forsvinder igen (hvis du på et tidspunkt i trippet kommer til at føle dig forvirret, utilpas)
Derudover vil jeg råde dig til ikke at ryge cannabis eller at indtage andre stoffer første gang du tager svampe.

Hvad siger i andre mht. hvor mange gram tørret mexikansk trøffel man bør indtage første gang?

Junior medlem

Tusind tak for alle svar!

Medlem

Scroomi: Hvor gammel er du egentlig? Føler mig lige tvunget til at sige at: svampe ikke er legetøj (det ved du nok), og det er noget man bør have respekt for.

Junior medlem

vi er 16-17 år. og har alle prøvet lidt af hvert.
men aldrig svampe , og vi har snakket om at det er noget man skal have respekt for!!!

Medlem

Ok. Jeg ved ikke om jeg har nogen indflydelse på jeres endelige valg, men jeg vil nu alligevel råde jer at vente noget tid med at tage sådan noget som svampe. Ryg hellere lidt cannabis istedet.
Henviser til denne tråd http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=40680 Nu ved jeg godt I ikke er 15 år.. Men jeg synes stadig det er for tidligt, som 16-17 årig, at indtage svampe. Læs nogen af indlæggene i tråden og overvej det igen. I har masser af år foran jer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]