Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Var i smertebehandling for en inflammation i lysken, som noget binyrebarkhormon hurtigt fik ordnet. Problemet var bare at lægerne var utrolig længe om at finde ud af hvad der egentlig var galt, så fik først udskrevet noget tramadol. Det rækkede ikke tilstrækkeligt, så fik udskrevet en pakke Oxynorm 5 mg et par dage efter. Fik hurtigt øjnene op for hvad jeg havde fået fat på, så doserne steg gradvist de uger jeg var sengeliggende fra 10 mg til 20 mg, og tilsidst på de 30-40 mg.. Var 3 meget behagelige uger, hvor jeg tågede rundt i min egen lille verden på mit værelse. Fik så udskrevet noget prednisolon (binyrebarkhormon) og smerterne var væk i løbet af 2 dage. Nåede heldigivs ikke at få så meget at det resulterede i abstinenser ved det pludselige ophør, kun en mindre smule ubehag og cravings. Har dog taget opioider lidt on off siden da, lige fra Ketogan til alm. Morfin og sådan har det så stået på til nu med måneders mellemrum.

Medlem
Brugeravatar

til Agathos Daemon.
ja det er "beskidt" at blive afhængig af stoffer , piller, hash osv. i manges øjne, og folk ville jo glo noget hvis de fandt ud af hvad man tog og også hvor meget faktisk, jeg kan godt følge dig i at du ikke vil blive genkendt eller din historie af folk der ikke er i dette forum.. altså mine nærmeste ved så godt nu at jeg er afhængig sub. men bekendte osv de ved da intet, og har selv tænkt at det måske ikke var særlig smart at jeg har mit navn og mit billede på min profil, det er jo s¨småt og tror næppe andre kan genkende en udfra det og navn,, tænker at hvis folk virkelig "opdager det" så gider jeg ikke lyve mere , tænker også lidt hvad de skulle lave på sådan et forum som dette.
jeg ser frem til at læse din historie ihvertfald og håber du har det godt.
knus sanne

Medlem
Brugeravatar

til Opiaden.
det var rigtig godt at du kom ud af det i tide og at du ikke fortsatte , og at du ikke havde de vilde abstinenser ved ophør, det er nemlig ret så forfærdeligt ,det kan meget nemt, alt for nemt blive en vane ,hvis man har "adgang" til pillerne. og godt at du nu har fået et fornuftigt forhold til det. det er jeg glad for på dine vegne.
knus sanne

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]