Hijacker lige tråden..
Syntes jeg har kunne læse, at den helst skal stå i sollys? Jeg havde egentligt håbet på, at kunne stille den i mit skab, så den ikke stod fremme, hvis man skulle få besøg. Kan det godt lade sig at gøre?
Og har i evt. erfaringer med "Golden Teacher All in one Growkit" i en small? Jeg har ingen forstand på det overhovedet skal det lige siges.

Den må IKKE stå i sollys, og du kan godt have den i skabet. Risikoen ved at gro i komplet mørke er dog, at svampene kan gro ind i hinanden og blive filtret og dermed sværere at høste. Lyset bruger svampene til at gro efter (og intet andet).
Okay, jeg har fundet et rigtig godt sted, at sætte den nu, hvor den står mellem 22-23 grader konstant.
Jeg er dog lidt i tvivl ang. at "vande" den en gang om dagen? Skal jeg bare hælde lidt vand ned i selve boxen, eller sprøjte det derned på en eller anden måde?
Jeg syntes "kagen" har noget der ligner mug på sig? Noget hvidt noget, og jeg frygter det kunne være kontaminering, jeg syntes ellers jeg har været rimelig steril med det.
Tak for svaret forresten!