Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 21:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen, jeg er ny :)

Jeg har et spørgsmål som jeg ikke har kunne finde svar på. Jeg har lige haft en tur på LSD og MDMA, altså candyflipping. Og det er første gang LSD er oplevet. Det har jeg skrevet en massiv side om mens det stod på i ca 18 timer! Mit spørgsmål er så, min hjemmeside er tydeligvis min og med mit navn. Er der nogen risiko for at komme i klemme i loven, ved at offentliggøre min side, som tydeligt fortæller at jeg har indtaget de her ulovlige kemikalier?

Venligst
Mandal

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Du for kun bøder for at være i besiddelse af stoffer.
Man kan jo altid sige at det er en opdigtet historie, da det er ikke ulovligt at lyve.

Junior medlem

Tak for svar. Men pointen er netop at jeg ikke vil sige det er opdigtet, det er en oplevelse jeg gerne vil sætte navn ved. Kan du se nogen problemer i det fra den vinkel? Og man kan roligt sige at jeg ikke er i besiddelse af stofferne længere :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Den med at sige det var opdigtet var også kun i tilfælde af at nogen spurgte, du behøver ikke at skrive det nogle steder.
Men du vil ikke kunne få en bøde for det. Så er jeg sikker på at Erik spandmand, Tuxen, Hashbean og mange andre havde holdt sig fra youtube.

Junior medlem

Det lyder fornuftigt. Har lige YouTubet de gutter der, de hygger sig :) Jeg vil få siden færdig, og så vil jeg smide et link herinde det rette sted, så får vi se om det er noget der er læsbart for de interesserede :)

Tak for hurtigt svar!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Hvad med en triprapport på psychedelia.dk i stedet?

Junior medlem

Hey. Det er sat op på min hjemmeside og der er video og farver osv. Så lidt krøllet at smide over. Kan du fortælle mig præcis hvor jeg smider link herinde? For er ved at være klar til at gøre det :)

Tak.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Du kan smide den op i Art hvis du synes det har noget æstetisk værdi, hvilket det lyder som om at det har... Ellers kan du lægge den i off-topic. Glæder mig til at se det :)

Junior medlem
Brugeravatar

Ved selvfølgeligt ikke hvor du står karrieremæssigt men hvis du regner med at du i fremtiden skal søge nyt job vil jeg ikke umildbart anbefale dig at stå frem med eget navn på internettet. Så vidt jeg ved googler mange arbejdsgivere folk inden de tager dem til jobsamtale og en arbejdsgiver som kun har lært om rusmidler gennem BT og EB vil muligvis afvise dig på grund af en historie om "dødsnarko".
Du vælger selvfølgeligt selv hvad du gør men ville bare gerne lige gøre dig opmærksom på at det kan have konsekvenser for din fremtid.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://www.clausmandal.dk/candyflipping

Junior medlem

Hey Døde Ræv,

Jeg har ikke noget problem med job, jeg er selvstændig. Kan godt se hvad du mener, og du har ret med hensyn til hvad den generelle befolkning mener om "narko". Er også klar over det er en tabt kamp på forhånd at diskuterer med de som har opbygget deres indstilling/holdning gennem de aviser du nævner. Men samtidig er jeg af den opfattelse at vi som mennesker skal respektere andres valg indenfor visse grænser. Det er også noget jeg skriver om på min side.

Rellek har været så dygtig at spore den :) Som kan ses er mit navn ret så tydeligt :)

Snoezel: jeg vil lige kikke på Art, og lave en beskrivelse og link.

Tak for jeres gode kommentarer.

Medlem

Du kan ikke få en bøde for at ytre dig på den måde.

Junior medlem

Hey Kiwi,

Tak for endnu en bekræftigelse på at det er ok hvad jeg laver. Det er godt et dansk forum som psychedelia eksisterer, med personer der ved mere end mig på det område :)

Jeg har lavet et trip indlæg under MDMA. Måske skulle den være under LSD. Kunne jeg ikke lige afgøre. Der burde være en med Candyflipping da jeg er sikker på det er så forskelligt fra MDMA og LSD hver for sig. Ved ikke om det er en mulighed?

Anyway, får se om den bliver godkendt nu hvor jeg bare ønsker et link op. Forresten skiver jeg løbende til på min side, da jeg stadig har effekter af LSDen i kroppen 3 dage efter.

Medlem

det er ikke ulovligt at have indtaget stoffet, men ulovligt at være i besiddelse af eller køb og salg ;) men lad være med at køre i bil eller knallert, da du så godt kan blive anholdt for at være påvirket :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]