Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 19:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg er også på test, da jeg blev mistænkt for vildt efter en weekend :D Men i den weekend tog jeg også 2C-B og kokain (røg også hash) men den test min mor købte måler kun THC så det er jeg pænt glad for! Men ja det kan det sagtens det har jeg dog ikke tænkt mig at benytte mig af. Hvis du vil være 100% sikker på ikke at blive busted skal du bare tage dit eget pis putte det ned i en gryde (gryden smider man ud efterfølgende) så koger du det så det når 100 grader, det fjerner alle bakterierne fra det så det vil blive helt klart at se på, det skulle vidst gøre at måleren som sidder i den test din mor eller far har købt ikke kan måle det ordentligt fordi der er så lavt indhold af THC tilbage efter kogningen. Det fik jeg afvide af en af mine venner, så det har jeg tænkt mig at gøre. Bare et godt råd :)

Det burde ikke virke. THC nedbrydes ikke så nemt, og vil stadig være fuldt ud intakt efter kogning. Immunobaserede tests er ligeglade med hvordan din prøve ser ud, antistofferne finder THC uanset hvad.

Medlem

Jeg er også på test, da jeg blev mistænkt for vildt efter en weekend :D Men i den weekend tog jeg også 2C-B og kokain (røg også hash) men den test min mor købte måler kun THC så det er jeg pænt glad for! Men ja det kan det sagtens det har jeg dog ikke tænkt mig at benytte mig af. Hvis du vil være 100% sikker på ikke at blive busted skal du bare tage dit eget pis putte det ned i en gryde (gryden smider man ud efterfølgende) så koger du det så det når 100 grader, det fjerner alle bakterierne fra det så det vil blive helt klart at se på, det skulle vidst gøre at måleren som sidder i den test din mor eller far har købt ikke kan måle det ordentligt fordi der er så lavt indhold af THC tilbage efter kogningen. Det fik jeg afvide af en af mine venner, så det har jeg tænkt mig at gøre. Bare et godt råd :)

Det burde ikke virke. THC nedbrydes ikke så nemt, og vil stadig være fuldt ud intakt efter kogning. Immunobaserede tests er ligeglade med hvordan din prøve ser ud, antistofferne finder THC uanset hvad.

Jeg har som sagt ikke prøvet det endnu, så ved ikke om det virker. Det var et råd som jeg fik af en kammerat :)

Medlem

Lad være med at prøve det, det er sgu for ulækkert at koge pis, og så vil det efter al sandsynlighed ikke virke, da THC, som Prometheus siger, ikke bliver opløst ved 100 grader.

Medlem

Lad være med at prøve det, det er sgu for ulækkert at koge pis, og så vil det efter al sandsynlighed ikke virke, da THC, som Prometheus siger, ikke bliver opløst ved 100 grader.

Hvor langt skal man op før man kan "koge" det væk? for det er jo muligt at lave et specielt låg så der sidder en lille rund genstand i et hul som hopper op hvergang dampen stiger opad, på den måde kan vandet blive varmere end de 100 grader, det ville eksempelvis være muligt at koge pisset ved 150-200 grader. Det lærte jeg ihvertfald i fysik :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Skriv når du for svar, jeg tror faktisk den er negativ

Det kan være at du har ret http://www.erowid.org/plants/cannabis/c ... ting.shtml 1-6 dage ved single use

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Hvor langt skal man op før man kan "koge" det væk? for det er jo muligt at lave et specielt låg så der sidder en lille rund genstand i et hul som hopper op hvergang dampen stiger opad, på den måde kan vandet blive varmere end de 100 grader, det ville eksempelvis være muligt at koge pisset ved 150-200 grader. Det lærte jeg ihvertfald i fysik :D

Wait wat? Kan det overhovedet lade sig gøre at koge THC ud af pis?? Og tror du tænker på en trykkoger.. Jesus..

Cannabis entusiast

Junior medlem

Hold kæft hvor er jeg pisse glad, undskyld sproget. Men prøven blev negativ, hvordan kan det være muligt? Tror gud passer på mig, og holder hånden over mig!

Medlem
Brugeravatar

Det kan være at du har ret http://www.erowid.org/plants/cannabis/c ... ting.shtml 1-6 dage ved single use

Derudover er jeg sgu ved at være trætte af de her tråde. If you can do the crime, you can do the time. Dit liv af fyldt af konsekvenser, er man ikke villig til at tage disse, så er der ingen grunde til lave handlingen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

Derudover er jeg sgu ved at være trætte af de her tråde. If you can do the crime, you can do the time. Dit liv af fyldt af konsekvenser, er man ikke villig til at tage disse, så er der ingen grunde til lave handlingen.

Sikke da en masse lort at sige.

Medlem
Brugeravatar

Sjovt en mening som er underbygget med et argument kan være lort. Du er tydeligvis uenig, men dit mod argument er sgu ærligtalt svagt når det eneste du kan gøre er at sige jeg snakker lort.

Det jeg siger er blot med tiden må man lære at tage ansvar for ens handlinger og vide ens handlinger har konsekvenser udover en selv. Det betyder ikke jeg altid holder mig på den rigtige side, men jeg har erkendt at de valg jeg træffer har konsekvenser og dem må jeg jo så leve med.

Grunden til at jeg finder tråden unødvendig er 1) der findes masser af dem og kan let søges frem til. 2) Tråden har meget lidt med HR at gøre, måske ville det faktisk være bedre hvis personen vente med at ryge til hjerne er mere veludviklet end den er i 15 års alderen. Dermed er det dårlig HR at lade en 15 år lære smutveje til at personen kan forsætte på denne måde. Personen har ca. 60 år endnu til at proppe sig med hash og andet narko, hvis det er det personen vil. Det skader ikke personen enten venter til hjerne er færdig udviklet eller flytter hjemmefra.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hold kæft hvor er jeg pisse glad, undskyld sproget. Men prøven blev negativ, hvordan kan det være muligt? Tror gud passer på mig, og holder hånden over mig!

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]