Sorry så ikke, at du havde skrevet rootmood. Blodtryk og det, at man sveder meget, er typiske abstinenssymptomer. Men jeg tror, at man skal have været oppe i høje doser og et konstant misbrug før det virkelig melder sig. Jeg er selv i relativt god form, men har haft problemer med høj "nervøs" puls. Det sker mere eller mindre uvilkårligt af din kondi tror jeg.
Mht. dosis så passer wiki'ens meget godt, selv om det måske lyder af meget. Jeg tager omkring 200-300 mg når jeg skal tage toppen symptomerne, og mellem 300-750 mg, når jeg er helt til rotterne og vil være helt sikker på at kunne fungere socialt og sove ordenligt.
Det virker først efter ca. 1 - 1½ time, hvilket er en ulempe hvis man vågner med dopamin rebound og bare skal sove!
Virkningsmæssigt er det en meget subtil virkning, man lægger knapt nok mærke til det. Humør stiger, man bliver mere udadvendt osv. Lidt samme virkningsmekanisme som gbl/ghb bare ca. 5 gange så langtidsvarende og uden, at du bliver beruset af det, det er en meget svag virkning. Men det er såååh effektivt til at tage tømmermænd/abstinenssymptomer fra GABA stofferne

Tak for det detaljeret svar. Så tror jeg at jeg er klar til gå det i møde. Nu mangler jeg bare produktet. Jeg må være tålmodig.
Men husk nu at hold dosis lav og vent gerne 24 timer i mellem hver dosis.
P.s. Doseringer over 1 gram er kendt for at kunne give kvalme hos folk uden tolerance. Så pas på med bare at fylde i dig, fordi du ikke lige mærker en virkning. Hvilket du sikkert heller ikke gør første gang.
Tak for den detaljeret beskrivelse, så håber jeg bare den kære postmand kommer og levere pakken,