Min kæreste er blevet varetægtsfængslet i 4 uger, siden i onsdags,

(efter at politiet har fundet ca ?50 g? amfetamin i vores fryser) har haft kort telefon kontakt under overvågning af en betjent med ham 2 gange, højst 1 min af gangen. Anden gang vi talte sammen nåede han at fortælle han havde snakket med en advokat men han mente han var (efter hans ord) en idiot. Det kan jeg jo ikke gøre så meget ved, andet end at håbe på den næste virker lidt mere som om han rent faktisk vil hjælpe ham, det er så her i kommer ind i billedet. Vi bor i Åbenrå kommune i Sønderjylland, jeg vil gerne vide om det er nogen der har gode erfaringer med en eller flere advokater i omegnen? Han er ikke tidligere straffet og det er første gang han bliver taget med amfetamin. Jeg sidder jo herude og er vildt nervøs for hvor meget straf han får, og vil jo gerne have han får den bedste advokat af dem der er at vælge imellem af beneficerede advokater, altså beskikkede forsvarer.
Jeg har stadig intet indblik i sagen overhovedet, og har ikke fået at vide hvor meget der præcis blev fundet og vil jo så bare gerne give ham nogle navne på en som kan hjælpe så godt som muligt.
Håber virkelig at der er nogle der har gode erfaringer med en advokat som vil hjælpe.
På forhånd TAK!