Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 16:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Trådens navn vil give mening hvis du læser min triste historie. Min makker og jeg er nogle amf-smølfer (sindssygeste griner da nogle hardcore drenge kaldte os dette). Anyway, vi sidder krudtet af i en lejlighed med cirka 10-12 stykker, det er "afterparty" fra da diskoteket lukkede kl. 5 om morgenen, der sidder en pusher og giver sin adresse ud, hvor man kan komme altid og købe stoffer. Han sælger amfetamin & hash generelt, men han havde også fået nogle piller hjem. Han vælger at tilbyde min buddy og jeg en pille hver"som en smagsprøve", for kun 150kroner stykket. Da normalprisen var "400-500kr.-", disse lyserøde piller smuldrede og ingen i lejligheden havde set disse før. Vi vidste selvfølgelig godt han tog røven på os, men alt i alt, vi var "munket" af amfetaminen og havde intet at foretage os.
- Da jeg sgu hjem til familie, ville jeg ikke være på dette ecstacy, synes allerede at de store propiller og den enormt ofte smasken var slemt nok (Fra amfetaminen). Lidt kort tid senere, noget der ligner 20-30 minutters tid, fortæller han mig(Min kammerat) vi er blevet taget på røven, disse piller virker ikke og har ingen værdi. Da han så vælger at æde min pille. (Som kun var halv, da denne pusher var et røvhul - og tro mig, hans størrelse og udseende gjorde man ikke kunne klage). Der gik fem minutter, hvor min buddy valgte at sige hans piller ikke virkede, hvor pusheren råber af ham og siger det er en gang pis at sige, og der er en lang virkning på dem.
Festen oppe i lejligheden sluttede, og vi smuttede med vores "bytur-veninde" hjem, hvor vi sad og stenede og sgu ryge en pind. (Det skal lige siges denne veninde også var på disse piller). Her begynde min kammerat at være meget underlig, han snakkede ikke og stenede generelt bare. Veninden begyndte bl.a. at græde, og sige at hendes forhold var noget lort, og at hun var usikker på om de overhovedet elskede hinanden. (Her kunne jeg forstå pillerne begyndte at virke).
Min kammerat beder mig om at tage hjem, eller i hvert fald forlade hendes lejlighed så de lige kunne snakke privat.
Jeg valgte at respektere min kammerat, og tænkte bare han nok skulle komme med en god forklaring senere.
Jeg kommer hjem, kan maksimalt sove 2½ time (grundet amfetaminen), den kommende aften tager vi selvfølgelig ikke i byen, da vi er helt klasket og trætte.
Dog! Denne nat får jeg et opkald fra min kammerats mor at min kammerat;
>Slettet - Alt for private; dog omhandling af selvmordsforsøg
Jeg bliver spurgt hvad vi har lavet, og som har kunne få ham til at gøre dette.Da jeg svarer at vi ville prøve stoffer "for første gang, og det kun ville ske denne en gang" > hvor han valgte at spise en pille som gav ham en underlig opførsel.
>Det viste sig så at veninden og min kammerat havde snakket, og disse piller havde gjort dem meget "følsomme"?, det resulterede i at de snakkede i flere timer om "hvor ligegyldigt livet er", "alle skal dø en dag", "alle dem du elsker skal dø en dag" und so weider.
OG PÅ ET ELLER ANDET SINDSSYG NIVEAU; HAR MIN KAMMERAT FØLT SIG SÅ KED AF DET; OVER AT VORES VENINDES FORHOLD IKKE GIK OPTIMALT; AT HAN HAR VALGT AT BEGÅ SELVMORD I SORG. (Med en kombination af at livet er ligegyldigt-snakken.)
I'm just saying, en lyserød pille, som smuldrer ved berøring > Som ingen af underlig årsag ved hvad er. Dont just eat it.
Jeg mener bare, en fuld nok tilstand.. En skæv nok tilstand, og en pusher som denne dude, og gud og hver mand kunne komme til at æde dette sick shit.

Senest rettet af Rixhi 29 jun 2012 15:51, rettet i alt 2 gange.

Junior medlem

Det skal lige siges, vi nåede slet ikke at tænde op i pinden!

Medlem

Lyder godt nok trist, og synd for din ven... MEN hold kæft hvor var det hjernedødt gjort, og det har ikke været ecstasy i har taget

Junior medlem

Lyder godt nok trist, og synd for din ven... MEN hold kæft hvor var det hjernedødt gjort, og det har ikke været ecstasy i har taget

Nok ikke, dog det "pusheren" sagde det var. Hvilket er sørgeligt, at han ikke har noget respekt overhovedet for hvad han sælger sine "kunder"..

Junior medlem

Jeg håber bare at min oplevelse kan være til gode for andre, jeg har i hvert fald lært en masse.

Senest rettet af Rixhi 29 jun 2012 15:51, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Nok ikke, dog det "pusheren" sagde det var. Hvilket er sørgeligt, at han ikke har noget respekt overhovedet for hvad han sælger sine "kunder"..

Ja det er rigtigt at pusheren er en kæmpe idiot, men det kan du ikke lave om på. Hvad du kan lave om på er, ALDRIG at købe stoffer af folk man ikke stoler på/ikke kender.

Junior medlem

Ja det er rigtigt at pusheren er en kæmpe idiot, men det kan du ikke lave om på. Hvad du kan lave om på er, ALDRIG at købe stoffer af folk man ikke stoler på/ikke kender.

Desværre personen som sælger vi stoler på, sælger kun amfetamin. Som jeg skriver til sidst i min tråd, jeg vil mene mange (måske alle?) som er påvirket af stoffer, som fx bare alkohol.. Kan komme til at æde sådan en pille i byen, som kan resultere i sådanne hændelser. Chokerende...
>Har du nogen ide om hvad indholdet af denne smuldrene pille kunne være?

Junior medlem

Folk som læser denne "lidt lange" historie, vær venlig at kommentere hvad i tænker/føler. Er dybt interesseret!!

Medlem

Desværre personen som sælger vi stoler på, sælger kun amfetamin. Som jeg skriver til sidst i min tråd, jeg vil mene mange (måske alle?) som er påvirket af stoffer, som fx bare alkohol.. Kan komme til at æde sådan en pille i byen, som kan resultere i sådanne hændelser. Chokerende...
>Har du nogen ide om hvad indholdet af denne smuldrene pille kunne være?

Ja et uheld kan ske hvor man kommer til at tage noget forkert, men hvis man har en virkelig klar holdning omkring nogle ting, og er 100 % afklaret omkring tingene, sker sådan noget ikke.. Altså jeg siger ikke i er dumme, og idiotiske, og uansvarlige. Jeg siger det var en tankeløs handling.. Og nok noget de fleste kommer til/har gjort, inkl. mig.

Måske det var PCP??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Måske det har været microdots, lyder hvert fald som en psychedelisk substance.

Tvivler på PCP, da dette er yderst sjældent her i DK.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tvivler stærkt på PCP, PCP er minimalt udbredt i DK.

Uden at lyde respektløs, så synes jeg i kraftigt skal overveje jeres stofforbrug. Det lyder til at være en tand for højt og med en følelse af i bare gerne vil være fucked siden i kan finde på at tage ukendte piller og ikke mindst bliver kaldt for "amf-smølfer"

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er umuligt at gætte hvad der har været i pillen. Hvilket stof er også kendt for at gøre folk "følsomme"? Det kan ligeså vel have været en reaktion på en lang nat på stoffer, uden søvn. Det er et oplagt tidspunkt at knække på, hvis man har gået og gemt på noget, f.eks. bekymringer om sit parforhold, som din veninde.
Dine to venners sammenbrud har ikke haft noget med det konkrete stof der var i den lyserøde pille at gøre imo, men er resultatet af at køre sig selv for hårdt.

Medlem
Brugeravatar

Min kammerat griner af det nu her, da han får erstatning på noget der lign. 30.000.. <-- trist men sandt.

synes det lyder temmelig sørgeligt, at han den dag idag griner af det, bare fordi han har fået sølle 30.000 kr

Medlem

Min kammerat griner af det nu her, da han får erstatning på noget der lign. 30.000.. <-- trist men sandt.

synes det lyder temmelig sørgeligt, at han den dag idag griner af det, bare fordi han har fået sølle 30.000 kr

Ja synes også det lyder som ingenting, når han har fået smadret sine knæ

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
det er 30k mere end han burde have, så et lille smil er vel på sin plads.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Som går til amf og byture?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Flyttes til Medaljens bagside har ikke meget med filosofi at gøre.

Junior medlem

Geografisk sted: Esbjerg
Jeg mener bare, en fuld nok tilstand.. En skæv nok tilstand, og en pusher som denne dude, og gud og hver mand kunne komme til at æde dette sick shit.

Ehh nej :?

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor får din ven erstatning? Vil måske vove at mene, at det er ens egen skyld hvis man bliver ramt af en bil, i mens man ligger på motorvejen i en amfetamin brændert...? Ellers tænker jeg at jeres brug af amf måske skal en tur til revidering. Godt din ven trods alt klarede den.

Medlem
Brugeravatar

Enig med KRK, spøjs ting at få erstatning for eller hvad..
- og hvis du vil spørge til min holdning til din historie, så ville jeg sige at dette bare er endnu en af de mange grunde til at det nok ikke er den bedste idé nogensinde at tage syntetiske stoffer. Hvis du ikke er klar over og har styr på hvad du propper i kroppen af ting og sager der kan lege med dit humør og følelser, sanser og opfattelse, så lad dog være.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]