Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 18:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

jeg havde mit første svampe trip i dag på 1 g cubensis, spist kl 17:30 ca. Nu sidder jeg her og tripper stadig en lille smule. Det hele blev mere psykedelisk efter min kammerat tog hjem, men samtidig er effekterne ligeså stille ved at forsvinde. Kan jeg spise flere svampe og så trippe videre?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Du KAN godt, men det ville være smartere at vente et par uger for tolerancens skyld.

Redoseringer er sjoverere, IMO, tidligere i trippet...

Dedikeret medlem

Jeg ville også vente hvis det var mig.

Medlem

Jeg er af den overbevisning at du blot vil forlænge det stadie du er på, hvis du redoserer nu, frem for at intensiverer det.

Redosering skal ske senest 1,5 time efter første indtagelse for at intensivere.

Medlem

Tak for svarene. Hvor lang tid skal der gå før jeg tripper igen?

Medlem
Brugeravatar

Hvis det skulle være forbigået din opmærksomhed, skrev blazR lidt længere oppe at det var en god idé at vente et par uger for tolerancens skyld, så det må jo betyde omkring 2 ugers tid ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

2 uger, gerne længere som f.eks en måned. :)

//blazR

Medlem

Ok. Jeg har et lille bonusspørgsmål, jeg har nemlig modtaget mine svampe tørret og sammenpresset til en slags lakrisal-lignende sugetabletter med jordbær smag - nogen som ved hvad jeg snakker om? Jeg vil gerne vide om det er muligt at lave te på dem, eller om de evt indeholder ting der gør dem svære at opløse. Umiddelbart kunne jeg forestille mig det var ret ligetil, men jeg har kun 1,5 g tilbage og vil ikke spilde. Så hvis nogen har kendskab til dem....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har aldrig set svampe-sugetabletter før :) Hvem dølan er tossen der har fundet på det skal være med jordbærsmag? :P

Hvis det blot er tørrede svampe der er sammenpresset og tilføjet smag, kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre at lave thé, selvom jeg tvivler på jordbærsmagen gavner ;)

Husk hvis du laver thé - kog vandet, men lad det stå og køle af bagefter til det er under 70g. varmt. Jeg plejer gerne at stikke min lillefinger i vandet for at sikre mig det ikke er alt for varmt og derefter overhælde svampene med det. Lad det trække i 15 minutter ca., gerne med lidt citron(syre hjælper med opløseligheden af psilocin/pslocybin).

//blazR

Medlem

blev også noget overrasket over at modtage en pose tabletter som lugtede af syntetisk jordbær... men smart er det, de fylder ingenting når de skal afsendes og de opløses helt i din mund forholdsvis hurtigt, så de er til at overskue, selv hvis man ikke er vild med svampe. Desuden mærkede jeg de første effekter i løbet af 20 minutter

tak for tip med theen

Insane psychedelia user!

Tja, det er også en smart måde at fylde RC's på uvidende mennesker som tror at de får psilocin/psilocybin. Det så man jo med krypton kratom.

Medlem

nah, forhandleren er legit nok. Det er vist en rimelig anerkendt hollandsk smart shop faktisk, mange er bare ikke klar over at de stadig sælger svampe, da de står som udsolgt 90% af tiden. Men jo, normalt ville jeg nok også være lidt betænkelig ved det. Man kan også få dem i chokolade, kirsebær og banan smag... det afhænger tilsyneladende af hvilken strain du bestiller. lidt underligt!

Insane psychedelia user!

Det var også anerkendte smartshops som solgte Kryton Kratom, det er også anerkendte smartshops som sælger happy tabs, space-e og hvad de forskellige piller med ukendt indhold ellers hedder. Du kan aldrig være sikker på noget som helst. Og det er smart at have i baghovedet. :)

Medlem

jeg er rimelig sikker på shoppen men tak!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
^ Jeg vil anbefale dig at købe et færdiglavet growkit og dyrke dem selv - det er nemt, og du ved hvad du får.

Fik jeg sagt at det er meget nemt? :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]