Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 18:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hehj, her til aften har jeg taget 3 mg etizolam og drukket ca 3 genstande... Er det farligt på nogen måde?? drikker ikke mere, da det var mit sidste alkohol... Er der fare for Respiratory depression??

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hvor meget vejer du? Og over hvor lang tid indtog du de tre genstande? Du nedbryder en genstand i timen.

Umiddelbart ville jeg sige, at du kan tage det helt med ro. Der er helt klart nedsat respiration, det ville der have været med eller uden alkohol. Med alkohol er det mere udtalt, men jeg vil ikke mene at det er et problem i din situation.

Undgå to depressanter fremover :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Burde du ikke tage en slapper? Nu skal jeg ikke pudse glorien, men at bedømme ud fra dine indlæg, har den fået lige lovligt meget gas på det seneste, bl.a. hospital indlæggelsen?.. Var det ikke en idé at læse op på teorien før du indtager noget, istedet for bagefter? Det ender galt før eller siden, hvilket desværre er set før..

Cannabis entusiast

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det er aldrig tilrådeligt at blande alkohol og benzo'er(eller andre depressanter). Jeg er ikke hellig, jeg har skam gjort det og kan stadig finde på det. Det skal naturligvis bare gøres varsomt og man skal vide hvad det er man laver..!

Hvordan kan det være at du vælger at spørge efter du har kombineret stofferne? Hvorfor spørger du ikke først.
Dine handlinger virker dybt hovedløse..!

1 HR råd vedr. kombination af alkohol og benzoer: Start ud med benzo-dosis - moderat til høj og brug alkohol som redosering.
Altså når man allerede er godt buzzed, kan man snuppe en øl og drikke laaaaangsomt og se hvad denne gør.

Men det bedste HR-råd er at lade være med at kombinere benzo'er+alkohol.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
High-Times, så det var dig hvis ven røg på hospitalet (fordi han smeltede et fentanylplaster og injicerede det), og det var dig der overvejede at injicere heroin som pulver eller evt opløst i postevand.

Wow. Seriously. Tag dig et øjeblik til at revurdere din situation. Jeg siger det af kærlighed og bekymring.

Medlem

Hehj, her til aften har jeg taget 3 mg etizolam og drukket ca 3 genstande... Er det farligt på nogen måde?? drikker ikke mere, da det var mit sidste alkohol... Er der fare for Respiratory depression??

hvorfor spørger du? du lytter jo ikke aligevel...

Medlem

Det er aldrig tilrådeligt at blande alkohol og benzo'er(eller andre depressanter). Jeg er ikke hellig, jeg har skam gjort det og kan stadig finde på det. Det skal naturligvis bare gøres varsomt og man skal vide hvad det er man laver..!

Hvordan kan det være at du vælger at spørge efter du har kombineret stofferne? Hvorfor spørger du ikke først.
Dine handlinger virker dybt hovedløse..!

1 HR råd vedr. kombination af alkohol og benzoer: Start ud med benzo-dosis - moderat til høj og brug alkohol som redosering.
Altså når man allerede er godt buzzed, kan man snuppe en øl og drikke laaaaangsomt og se hvad denne gør.

Men det bedste HR-råd er at lade være med at kombinere benzo'er+alkohol.

vil give dig helt ret! :gud:

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvorfor du føleler at du har behov for at lamme dig hele tiden og hele tiden skal det være vildere.... ved godt at du sikkert ikke har lyst til at fortælle det her på siden men måske du skulle snakke med nogen ? Og det er ikke for at jeg skal pudse noget som helst... Har haft hashmisbrug og en AsA forgiftning ( fucking dumt ) ! Tror der ligger mere i det end bare at ha det sjovt.. havde en ven der havde lavet en rap der lød noget i stil med: På stoffer i flere år men hvor fanden blev festen af ?
Venlig hilsen Towlie :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]